דף הבית פיננסים וכספים משכנתא מהו מחשבון משכנתא?
מהו מחשבון משכנתא?
קובי חבר 15/08/11 |  צפיות: 3191

מהו מחשבון משכנתא?

מחשבון משכנתא הוא כלי עזר המאפשר לנו סימולצייה של חישוב משכנתא, חישוב ריבית משכנתא, קרן משכנתא והחזרי משכנתא חודשיים. מחשבון משכנתא מאפשר לנו לדעת מהן האפשרויות שלנו ללקיחת משכנתא בהתאמה לצרכים האישיים שלנו ומאפשר לנו השוואת משכנתאות בין בנקים למשכנתאות שונים. מחשבון משכנתא אינו בא להחליף יועץ משכנתאות והוא רק נותן לנו מושג מהן האפשרויות ההתחלתיות שלנו.

אופן השימוש ב-מחשבון משכנתא

מזינים ב- מחשבון משכנתא את סכום המשכנתא הנדרש עבורכם. יש לכלול בסכום זה את כל ההוצאות הנלוות שיהיו לכם לרכישת הנכס כגון : דמי תיווך, מיסים ממשלתיים, שכר טרחת עורך דין, שכר טרחת יועץ משכנתאות, ריהוט, מכשירים חשמליים ועוד...

מזינים ב- מחשבון משכנתא את תקופת המשכנתא בשנים או בחודשים. שדה זה ב-מחשבון משכנתא הוא נתון שבו תצטרכו להעריך את תקופת המשכנתא על פי יכולת ההחזר שלכם. ככל שתוכלו להחזיר יותר בכל חודש, תוכלו להקטין את תקופת המשכנתא ולהיפך.

מזינים ב- מחשבון משכנתא את אחוז ריבית משכנתא שלדעתכם תוכלו להשיג מבנק משכנתאות. בשדה זה ב- מחשבון משכנתא עליכם לבצע ניסויים וסימולציה של מספר אפשרויות של ריבית משכנתא כדי לא לקחת סיכונים מיותרים ולהיקלע להפתעות בלתי צפויות בהחזרי משכנתא.

מזינים ב- מחשבון משכנתא בסיס להצמדת משכנתא. שדה זה ב- מחשבון משכנתא מאפשר לכם למעשה לבחור מסלול משכנתא ומאפשר לכם לקבל נתונים על מספר מסלולי משכנתא ולהשוות ביניהם.

סוגי מחשבון משכנתא

ההבדלים בתוצאות שמתקבלות לאחר ההזנה של מחשבון משכנתא נובעים מההבדלים בתנאי משכנתא בבנקים למשכנתאות שונים ולכן עלינו לבחור את הבנק למשכנתאות שנתן את ההצעה האטרקטיבית ביותר.

אל תסמכו רק על מחשבון משכנתא

מחשבון משכנתא הוא כלי נפלא כנקודת פתיחה להערכה בלבד לעריכת חישוב משכנתא אך אין ביכולתו לחשב את כל הנתונים המקרו כלכליים, תחזיות כלכליות שונות, מצבכם הכלכלי האישי ועוד...

ישנם כ-30 סוגי משכנתאות שונים בריבית משכנתא ותמהילי משכנתא שונים. איך תדעו במה לבחור במיוחד לאור העובדה שאינכם עוסקים בתחום המשכנתאות על בסיס יום יומי ? יועץ משכנתאות חיצוני לבנק משכנתאות החי ונושם משכנתאות יוכל לעזור לכם בחישובי מחשבון משכנתא ולעזור לכם להשיג את תנאי המשכנתא הטובים ביותר הקיימים היום בשוק המשכנתאות ולחסוך לכם עשרות עד מאות אלפי שקלים בכפוף כמובן לגובה המשכנתא שאתם לוקחים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קובי חבר

כותב המאמר: רו"ח קובי חבר , יועץ משכנתאות בכיר, בעל האתר KH  ייעוץ משכנתאות"

KH  ייעוץ משכנתאות הוקם על ידי יועץ משכנתאות, הכלכלן הבכיר קובי חבר, במטרה לספק ללקוח הבודד תנאי משכנתא הטובים ביותר

בכל זמן נתון בשוק הפיננסי המסובך והבירוקרטי של המשכנתאות. לשחרר הלקוח מרב הבירוקרטיה הקשורה בתהליך לקיחת משכנתא תוך חסכון מהותי

בזמן ובכסף, כולל בנושאים אחרים הקשורים במשכנתא כמו הביטוח, שמאי והטאבו.

מר חבר מביא את ניסיונו המעשי משנת 1986 בתחום הכספים ובמשא ומתן כספי, אופיו האסרטיבי, קשריו העסקיים והידע הרב בתחום ייעוץ המשכנתאות וזאת

בשילוב התעודות וההסמכות מתואר ראשון בחשבונאות וכלכלה מהאוניברסיטה העברית בירושלים, תואר שני במנהל עסקים, MBA  התמחות במימון,

מאוניברסיטת NYIT  בניו יורק הידועה בארה"ב ובעולם, תעודת רואה חשבון משנת 1988 ממועצת רואי החשבון בישראל וחבר בלשכת רואי החשבון בישראל.

מר חבר עבד מעל עשרים שנה בניהול במחלקות הכספים בחברות שונות בארץ, בארה"ב ובהודו ורכש המון ניסיון מעשי בתחומי הניהול הכספי והמשא ומתן.



 


מאמרים נוספים מאת קובי חבר
 
כדאיות מיחזור משכנתא
26/12/11 | משכנתא
ריבית בנק ישראל המשפיע ישירות על ריבית הפריים ועל ריבית משכנתא נמצאת בשלוש השנים האחרונות ברמות נמוכות מאוד. ריבית משכנתא נמוכה מאוד יוצרת לבעל ההלוואה אפשרויות רבות לחיסכון בעלויות ריבית והצמדה של ההלוואה הקיימת והקטנת החזר הלוואה חודשי להקלת התזרים הכספי השוטף וזאת ע"י פעולה יחסית פשוטה וזולה של מיחזור משכנתא.

יועץ משכנתאות פרטי – בלתי תלוי בבנק למשכנתאות
22/09/11 | משכנתא
יועץ משכנתאות עצמאי הוא בלתי תלוי בבנק למשכנתאות בניגוד גמור של יועץ משכנתא שכיר של בנק למשכנתאות.

חישוב משכנתא – מדריך משכנתא
17/08/11 | משכנתא
במדריך משכנתא זה נסביר מהם הגורמים המשפיעים על חישוב משכנתא שהשליטה בהם ברמה סבירה תחסוך ללווה סכומי כסף נכבדים ביותר.

מהו מחשבון משכנתא?
15/08/11 | משכנתא
מחשבון משכנתא הוא כלי עזר המאפשר לנו סימולצייה של חישוב משכנתא, חישוב ריבית משכנתא, קרן משכנתא והחזרי משכנתא חודשיים. מחשבון משכנתא מאפשר לנו לדעת מהן האפשרויות שלנו ללקיחת משכנתא בהתאמה לצרכים האישיים שלנו ומאפשר לנו השוואת משכנתאות בין בנקים למשכנתאות שונים. מחשבון משכנתא אינו בא להחליף יועץ משכנתאות והוא רק נותן לנו מושג מהן האפשרויות ההתחלתיות שלנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI