דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות ארוע בשמורה יפהיפייה
ארוע בשמורה יפהיפייה
nataly28 08/09/11 |  צפיות: 5383

אירועים שחוגגים רק פעם בחיים!

כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים? איזה נותני שירות לשכור לארוע? על איזה דברים לבזבז ואיפה אפשר לחסוך? וזה מבלי להזכיר מלצרים מזמרים...

נכון, היום עריכת אירוע זה לא עסק פשוט, ועם זאת קיימת אופציה שתמיד תישאר מיוחדת - אירוע בחיק הטבע. מסיבה באוויר הפתוח ולא במתחם ארועים סגור היא עודנה חוויה מפתיעה לרוב האורחים (שחוו ארועים מסוג אחר), אולם יש לה היכולת להפוך את האירוע הקטן שלכם למסיבה הגדולה של השנה!

ביחד מארגנים ארוע בשמורה יפהיפייה

כאשר מציינים חתונה אתם מיד מדמיינים אולמות באזורי תעשיה? חכו עם זה, ישנם כמה רעיונות שכדאי לכם לגלות לפני. בזמן האחרון אנשים התחילו לחשוב על הרעיון של תכנון אירוע בים או ביער קק"ל, אך עבור מרבית האנשים עדיין מדובר על רעיון מוזר. כיצד בכלל אפשר לדאוג לעשרות או מאות אורחים במקום ענק? איך אפשר לסדר את עניין הישיבה? ומה עם שירות הסעדה?

בזמן האחרון חגיגה בחיק הטבע נהייתה פופולארית וישנם נותני שירות רבים שמתמחים בארגון אירועים בחיק הטבע. יש חברות קייטרינג, דיג'יי ואפילו חברות עיצוב אירועים שבהחלט יוכלו לסייע לכם בלי שום קשר למיקום, בחוץ או בפנים.

חסכוני יותר, יותר מיוחד ובלי ספק יותר כיף!

תוכלו לשכוח מהעניין של שולחנות צפופים ומקושטים מתחת לתאורה צבעונית, תשכחו מהבגדים הרשמיים מדי והאווירה החונקת. עכשיו דמיינו איך המוזמנים יסתובבו באזור, יתרשמו מהארוע ולרגע לא יפסיקו להחמיא על האירוע הנהדר…

זה יכול להתאים לכם? הבעיה היחידה היא למצוא מקום לארוע? מזל שהגעתם לכאן. בשביל מידע טוב לגבי שירים לברית מילה ולטיפים חשובים שיוכלו לסייע לכם לתכנן ארוע שאיש לא ישכח, חיזרו אלינו לכל מאמרינו האחרים. שיהיה אירוע שמח!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI