דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות אולמות אירועים בהוד השרון
אולמות אירועים בהוד השרון
nataly28 08/09/11 |  צפיות: 5116

הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

תכנון אירועים הוא לא סוגייה קלה. ארועים חברתיים כוללים פרטים רבים, וכל פרט מחייב תשומת לב אישית. בערב האירוע כל האורחים שמחים, כשאתם יוצרים ארוע מופלא!

חושבים על אולם אירועים ברעננה? בואו לגלות כל פרט שחיוני להבין אל אירועים.

מרגישים שאתם חייבים להבין הכל על הפקת ארוע שעוד ידברו עליו? קיימים פרמטרים שונים בהם יש להתחשב בתכנון של אירוע: מספר האנשים באירוע, מוסיקה, שירותי בר וקייטרינג, מראה המקום, לבגדים לאירוע, צילום וידאו וכדומה. לכולם נתייחס פה.

אולמות אירועים בהוד השרון זו התחלה ברגל ימין

איפה יתקיים הארוע -
כדי למצוא מקום מרשים לארוע, אל תשמיטו כמה נקודות: מהו הארוע, הזמן בשנה בו מתקיים הארוע, מקום המגורים של המוזמנים ומספר האנשים. מה המקום האידיאלי לאירוע שלכם? גן אירועים, אולם אירועים, או שתעדיפו אירוע בטבע? אולי עדיף לערוך את המסיבה בבית? חשבו על כל האופציות לפני שאתם סוגרים חוזה מול מקום, האם המקום מכיל את כל הפרמטרים שמניתם?

שירות הסעדה - אסור לתכנן מפגש בלי לארגן אוכל. בדקו שהמקום בו אתם מקיימים את האירוע דואג לקייטרינג שמוצא חן בעינכם. אולי אתם מעדיפים להזמין אוכל מיוזמתכם, על ידי השכרת שרותים מחברת הסעדה לבחירתכם. חשוב לזכור, אם חשובה לכם הכשרות, בדקו שלקייטרינג יש תעודה.

משקאות - בר אקטיבי או פסיבי תוכלו לשכור בחוזה מול גן הארועים או האולם או באמצעות חברה חיצונית. מחיר המשקאות מושפע מאיכות המשקאות, הסוגים, מאפייני השירות בבר וכל שירותים נוספים שתבחרו להוסיף.

שמלה וחליפה - אופי הבגדים תלוי במה שאתם מעדיפים ללבוש. חליפות ושמלות הם , שרבים לא ניגשים אליו בצורה נכונה. לא לשכוח הארוע לא יקרה שוב וכנראה לא תהיה לכם ההזדמנות ללבוש את הבגד אחרי שהארוע הסתיים. חשבו על אפשרות של השכרת בגד לארוע. אפשר גם לעצב בגדים יחודיים, כדי לא לבזבז כסף על בגד יקר. נסו לבדוק אם יש לכם כבר פריט לבוש יפה וראוי או אולי להזמין ברשת.

העיצוב של הארוע - עיקר האווירה של הארוע; מקומות שונים מציעים מספר אפשרויות לאופי המקום. אין סיבה לוותר על התחושה המיוחדת שאתם רוצים להשרות.

להקה או די. ג'י. - המוסיקה מהווה את המרכז של הארוע דיג'יי או להקה, העיקר שיבדרו את האורחים. אם הטעם המוזיקאלי שלכם לא שגרתי, אל תתעלמו מכך שלא כל האורחים יעריכו את זה וצריך לשעשע את כל החברים והמשפחה.

צלם ארועים - כל יום משמח מוכרח להיות מצולם, ועדיף שעל ידי מקצועין. נהוג לרוב לצלם גם את ההכנות המקדימות ועוד תמונות חגיגיות. אל תשכחו לתעד את החגיגות השמחות גם בסרטון וידאו.

מתכוונים לתכנן את האירוע הכי מגניב? רוצים פרטים נוספים בנוגע לארועים ומסיבות? קראו כאן לכל הדברים שצריך לדעת, מה שחדש והטיפים הכי מקוריים למאורע המשמח שלכם.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI