דף הבית רפואה ובריאות בריאות אחר איך לטפל בשיניים?
איך לטפל בשיניים?
מיכל ז 04/10/11 |  צפיות: 2033

חיוך יפה ובריא אומנם עולה לנו כסף, ולפעמים הרבה מאוד, אבל זהו צורך חשוב לכל אחד משתי סיבות: אסתטיקה וביטחון עצמי ויכולת ללעוס אוכל כראוי ולדבר ברור. האחת לא פחות חשובה מהשנייה וכל אחד מאיתנו צריך לעשות את המירב כדי לשמור על השיניים והחניכיים ואם צריך, לטפל בכל הבעיות שישנן.

כל חצי שנה יש לבקר רופא שיניים בחדרה או בכל עיר אחרת כדי לבדוק את השיניים והחניכיים. רופא השיניים יבדוק את חלל הפה ויעשה צילומים במידה וצריך והוא יוכל לומר אם יש בעיות בחניכיים, כמו נסיגה שלהם, ואם השיניים זקוקות לטיפולים שונים, כמו טיפול שורש, סתימה או טיפולים מורכבים יותר.

ישנם טיפולים שכל רופא שיניים בזכרון יעקב ובכל מקום אחר הוכשר לעשות, כמו טיפולי שורש וסתימות, אבל יש טיפולים שבשבילם הרופא הבוחן צריך להפנות את המטופל לרופאי שיניים אחרים, כאלו שהוכשרו לבצע אותם. בדרך כלל מדובר בטיפולים מאוד מורכבים שדורשים ידע ספציפי.

רופא שיניים בשרון ובכל אזור אחר יכול לזהות מספר בעיות בשיניים, ביניהן שורש הרוס, חורים ועוד. לכל בעיה יש טיפול מתאים ובעולם המערבי אפשר לטפל בכל בעיה שרופא השיניים מוצא.

חור בשיניים הוא הבעיה הכי נפוצה והיא גם הפשוטה ביותר לטיפול. כדי לסתום חורים בשיניים צריך לעשות סתימות ואפשר לבחור בין סתימה אפורה לבין לבנה שמחירן שונה בגלל הבדלים באיכות ובמראה שמתקבל.

כשחיידקים או דלקת פוגעים בשורש השן צריך לעשות טיפול שורש, שלמעשה משחזר את השורש שנפגע. היות וטיפול שורש גורם להיחלשות השן, צריך לאחר הטיפול לשים כתר על השן שטופלה. יש כמה סוגים של כתרים, וגם הם, כמו הסתימות, שונים זה מזה במחיר בגלל שוני באיכות והמראה שמתקבל בסוף.

את כל הטיפולים צריך לעשות אצל רופא שיניים שהוכשר לבצע אותם. אותו הדבר נכון לגבי ניקוי אבן שן- צריך לנקות אבן אך ורק אצל שיננית כי היא קיבלה את ההכשרה המתאימה. אגב, ניקוי אבן הוא חשוב לא פחות מטיפולי השיניים האחרים. מלבד הלובן בשיניים שמתקבל לאחר הטיפול, הניקוי שומר על החניכיים מפני מתקפות של חיידקים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI