דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים וטכנולגיה - אחר מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
מיכל ז 25/11/14 |  צפיות: 5159

הרבה מאתנו נקלעים למצב שבו המחשב האישי שלנו או המחשב שלנו בעבודה לא עובד כמו שצריך. זה אולי נראה לנו כאילו הבעיה באה משום מקום ובאופן מאוד פתאומי, אך למעשה לא כך הדבר. אם היינו מבחינים בסימנים שקדמו לבעיה היינו יכולים להימנע מתחושת הייאוש. אם היינו מטפלים בבעיות שיש במחשב שלנו בזמן הנכון, לא היינו נקלעים למצב הזה.

אבל איך עלינו לדעת מתי יש בעיה במחשב שמצריכה טיפול? בדיוק בשביל זה יש טכנאי מחשבים בקרית חיים ובכל מקום אחר, אליהם אנחנו יכולים לפנות באופן קבוע מעת לעת כדי לבדוק את המחשב ולוודא שהכל תקין. במידה ויש תקלה, הם יכולים לטפל בה. כאשר יש לנו טכנאי מחשבים שאנו סומכים עליו, בכל פעם שיש תקלה, נוכל ליצור איתו קשר כדי לבדוק ולתקן לפי צורך.

אם כן, לפני שנמשיך, דבר ראשון שעליכם לעשות הוא כבר עכשיו למצוא טכנאי מחשבים באזור שלכם. ועכשיו, כשמצאתם טכנאי מקצועי ואמין, הנה לפניכם כמה סימנים שכדאי לכם לשים לב אליהם. אם תשימו לב טוב לסימנים, תוכלו להקטין את הסיכויים שתגיעו למצב שבו בדיוק ברגע שאתם צריכים אותו, המחשב לא מאכזב אתכם:

  • המחשב איטי-אם המחשב שלכם מתחיל לעבוד יותר לאט, יכולות להיות לכך כמה סיבות. אחת הסיבותהיא וירוסים במחשב. סיבה אחרת היא תקלות חומרה, למשל תקלה במאוורר- כאשרהמחשב מתחמם מאוד הוא עובד לאט יותר, ואף עלול להיווצר נזק חמור. סיבה נוספתהיא שימוש מורכב יותר במחשב, כאשר המחשב לא עומד בדרישות לשימוש זה, ובמקרהזה ייתכן וצריך לשדרג אותו, למשל להחליף כרטיס זיכרון. ויכול להיות שכל מהשצריך לעשות זה ללכת אל טכנאי על מנת שיבצע פרמוט.
  • המחשב הניידנכבה במהירות- שירותי תיקוןמחשבים בקרית חיים ובכל מקום אחר יכולים לסייע לכם גם כאשר המחשבהנייד לא פועל זמן ממושך ומהר מאוד נכבה. כל מה שצריך לעשות זה להחליף לו אתהסוללה.
  • הגדרות המחשבמשתנות לאחר כיבוי והדלקה- אם שיניתם הגדרות של המחשב, אך המחשב חוזר להגדרותהקודמות שהיו לו לאחר כיבוי והדלקה מחדש, כנראה שיש בעיות תוכנה.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI