דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר החלטה על שיפוץ בית משותף
החלטה על שיפוץ בית משותף
יעל מלמד 04/10/11 |  צפיות: 2359

הצבע דהוי? הבית נראה אותו דבר כבר עשרים שנה?

בחברה הקפטילסטית בדור הנוכחי, אנחנו רודפים אחרי דברים חדשים בלי הגבלה. הצרכים שלנו הם דבר שמשתנה מעת לעת ובואו לא נשכח את האופנה שמשתנה ללא הרף - רק לפני מספר חודשים שיפצנו וצבענו את הקוטג' בצהוב ואילו היום ורוד פוקסיה הוא הדבר הבא. אז לא נהיה באופנה? ברור, בלי למצמץ!!

מחפשים חוזה קבלן שיפוצים? לפניכם מספר עצות


שיפוץ דירה זו השקעה לא קטנה ולכן עדיף לכם לחשוב על פתרונות לזמן ארוך.

חלוקת השטח - רצוי להשקיע מחשבה וזמן בסוגיה זו, תכנון טוב של השטח משמעותו ניצול חכם של השטח ונתינת מענה לצרכים שלכם. אפילו אם מדובר בדירה קטנה אפשר למקסם את השטח כך שתפיקו את המירב.

בחירת צבעים - צבע הוא הפנים של ההבית שלכם והוא הדבר הראשון שהעיניים שלנו קולטות כשנכנסים למקום שלא היינו בו בעבר. ישנם גוונים של צבעים שיכולים להיות תלויים באופנה משתנה. לכן, מומלץ להתייעץ ולבדוק אילו גוונים יכולים להיות באופנה עוד שנה. חשוב להקפיד ולהתאים את צבע הסלון לריהוט שהזמנתם.

שיפוץ בית משותף - כי הקירות בוכים לקצת צבע!


החברה חטפה התמוטטות עצבים? היא מתביישת להביא חברות הביתה? רוב הסיכויים שהיא צודקת. חלק ניכר מהאנשים אומרים שעכשיו זה פשוט לא מסתדר ונמנעים מלהוציא כסף על שיפוץ הבית. עצרו לרגע ודמיינו לעצמכם, לא הייתם רוצים להרגיש בבית מלון על בסיס יומי בין קירות ביתכם מאשר לצאת לחופש בטורקיה?

השבחת נכס


לא משנה שרק עכשיו קיבלתם מפתח לבית חדש, מוכרים דירה שניה שברשותכם או פשוט רוצים לשנות את ה"לוק" של הדירה? הוספת אלמנטיים עיצוביים לדירה, תחזוקה והקפדה על מראה מודרני יקפיצו את ערך הדירה!!!

דירה שמעולם לא נצבעה תדחה קונים עתידיים ואילו נכס שעבר צביעה ושיפוצים והושקעו בו זמן וכסף גם יפיק לכם לכם הנאה מהמקום וגם תוכלו למכור אותו בקלות ועבור סכום גדול יותר כשתרצו לעזוב.

צריכים עוד פרטים על קבלן שיפוצים בצפון?
הכנסו עוד היום לאתר http://www.h100.co.il ותוכלו לקבל הצעות, פרטים, טיפים ומחירים מהטובים בתחום - כדי שהבית יחייך אליכם.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יעל מלמד


 


מאמרים נוספים מאת יעל מלמד
 
כמה עולה דשא טוב
27/11/11 | גינון
לכן, אין מנוס אלא להתייעץ עם מומחים בנוגע אופן השימוש היעיל של שטח הגינה שלכם, ולעשות בדיקה של סוג הקרקע

מחפש מעצבי פנים בצפון?
27/11/11 | שיפוצים
ברוב המקרים אין בידינו את הידע, הניסיון המעשי, או הכוח לדאוג לכל הפרטים הקטנים - ולכן במקרים כאלה אנו קוראים לאדריכלים ובעלי מקצוע לשירות.

לימוד הנדסה - בואו להגשים חלום
אתם מוכרחים להשקיע מחשבה במה ללמוד. הסיבה לזה מאוד פשוטה, שכן הבחירה הזו תשפיע על החיים שלכם באופן ניכר.

עלויות הובלה באזור המרכז
קחו את המעבר בקלות. הרבה אנשים עוברים ממקום אחד למשנהו מסיבות משמחות כגון שדרוג למשרד גדול בסביבה טובה יותר או כשסיימו לשפץ את הבית.

איפה כדאי ללמוד תואר שני בליקויי למידה
אין מנוס אלא לחשוב טוב-טוב על החלטת סוג הלימודים. וזאת בגלל סיבה מאוד פשוטה, שכן הבחירה הזו משפיעה מאוד על חיינו.

אזעקות לעסק דגמים ומחירים
באמת כל אדם מכיר סיפור על שסבל מגניבות מתישהו במהלך חייו. במהלך העשורים האחרונים

התמודדות עם ליקויות למידה תואר שני
כושר התמדה, בסיס מקצועי ואיך לא - היכולת לקלוט מהר. בגלל זה, רצוי לחשוב בגדול - תתחילו להתפתח וללמוד, שכן זה יכול רק להועיל.

איך לבחור מעצבי פנים מובילים
26/11/11 | שיפוצים
אדריכלות היא תחום רחב מאוד אשר מתחלק לשלוש תת-קטגוריות: אדריכלות מבנים, עיצוב פנים הבית ואדריכלות נוף.

מחפשים עזרה לקראת בגרויות באלקטרוניקה?
כל יום שעובר לאחר סיום ביה"ס - יותר קשה להוציא תעודת בגרות. בגלל זה, כדאי להתחיל בתהליך כמה שיותר מהר. קל למצוא מספר גדול של מוסדות לימוד מוכרים שתוכלו להיעזר בהם.

פיתוח גינות שלב אחר שלב
26/11/11 | גינון
גינה ביתית היא לא רק כמה עצים, מדובר גם על פסלים, מזרקות ואפילו גופי תאורה מיוחדים. זהו החלק הכי מהנה כי עכשיו באפשרותכם ללכת ולבחור פעמונים לגינה ולהפוך את מרחב הגינה לגן מקסים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI