דף הבית ביטוח ביטוח רכב ביטוח מקיף לרכב
ביטוח מקיף לרכב
ronard 06/10/11 |  צפיות: 11069

מצב המכוניות בארץ ישראל ובעולם אינו מזהיר מבחינת הבטיחות בדרכים ומניעת גניבות. מדי יום נרשמות למעלה מחמישים תלונות במשטרה על פריצות או גניבות של רכבים, מדי יום נרשמות מספר תאונות, ביניהן תאונות נזק כולל (total loss), ופעמים רבות תאונות אלה גורמות לנזקים בגוף. במקרה של תאונה, גניבה או פריצה לרכב על בעל הרכב לשלם מחיר יקר, ואין אף אחד מהנהגים התמימים שבארץ שמעוניין ורוצה לשלם את הסכומים הגבוהים של הנזקים שנגרמו לו או שהוא גרם בשוגג.

מה כולל ביטוח מקיף לרכב?

ביטוח מקיף לרכב הוא דרגת הביטוח הגבוהה ביותר שמציעות חברות הביטוח לבעלי רכבים ונהגים. ביטוח מקיף לרכב כולל את מגוון הנזקים שעלולים לקרות לרכב, כולל נזקי אובדן מלא (total loss), נזקי צד שלישי או נזקי גוף, גם אם מדובר בנזקי גוף לצד שלישי. אמנם מחירה של פוליסת ביטוח מקיף לרכב גבוהה יחסית לביטוח החובה הנהוג במדינה, אך במקרה ונדרש מימוש של הביטוח, ההחזר הכספי משתלם הרבה יותר מכל פרמיה.

ישנם ביטוחי רכב הכוללים בין היתר הוצאות גרירה, הוצאות נזקי שמשות, מימון רכב חלופי בעת תיקונים ברכב כתוצאה מתאונה או פריצה, נזקי צד שלישי, ולעתים אף סיוע משפטי במקרים של פגיעה, פריצה או תאונה.

מהו גובה ההשתתפות העצמית של ביטוח מקיף לרכב?

ההשתתפות העצמית במקרה של תאונה או פריצה לרכב נקבע בדרך כלל על פי חישובים סטנדרטיים של חברות הביטוח השונות. גובה ההשתתפות העצמית במקרה של אובדן מלא או נזקי גוף לצד שלישי בטלים בשישים כשמדובר בביטוח מקיף לרכב, מכיוון שהתשלום אותו מכסה חברת הביטוח גבוה בהרבה מזה של ההשתתפות העצמית.

מתי כדאי לעשות ביטוח לרכב ?

ברוב המקרים ביטוח מקיף לרכב כדאי לאנשים שבבעלותם מכוניות חדשות יחסית. רכבים בני עשר שנים ומעלה יידרשו לשלם סכומים גבוהים יחסית בגלל סכנת הפריצה הגבוהה יותר ובגלל אלמנטים נוספים. ברוב המקרים בעלי רכבים ישנים יותר יעדיפו שלא לשלם את הפרמיה השנתית של ביטוח מקיף לרכב, מכיוון שזו יכולה לעלות על שוויו הריאלי של הרכב.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ronard


 


מאמרים נוספים מאת ronard
 
ביטוח מקיף לרכב
06/10/11 | ביטוח רכב
מצב המכוניות בארץ ישראל ובעולם אינו מזהיר מבחינת הבטיחות בדרכים ומניעת גניבות. מדי יום נרשמות למעלה מחמישים תלונות במשטרה על פריצות או גניבות של רכבים, מדי יום נרשמות מספר תאונות, ביניהן תאונות נזק כולל (total loss), ופעמים רבות תאונות אלה גורמות לנזקים בגוף.

מה זה "קרנות גידור"?
הבנקים מציעים לגיל הזהב פתרון מימון מיוחד הנקרא משכנתה הפוכה. משכנתא זו מאפשרת שמירה על איכות חיים לקשישים ומאפשרת הכנסות נוספות לאלו אשר בבעלותם דירה. הקשיש יכול להעביר כספים ולעזור לקרוב משפחה מבלי להידרש למכור את דירתו. לבעלי דירות אין אפשרות לקבל סיוע מהרשויות השונות ולכן משכנתא הפוכה מאפשרת תשלומים ומימון בית אבות ללא צורך במכירת הדירה.

עיצוב חדרים בדירה חדשה
העיצוב הוא בעצם סידור והלבשת הבית - צריך לתכנן אותו בכובד ראש איך לקשט ולארגן אותו כדי שיהיה לכם כיף ותחושה של בית שהוא גם אסתטי וגם שימושי באותה נשימה.

מציאת עבודה בהייטק דרך חברות השמה
סיימת לימודים באחת המקצועות שקשורים לתעשיית ההיי-טק? מזל טוב! כולך נרגש מלא מוטיבציה, הידיים רועדות דפיקות לב מואצות הקרקע בוערת, הידע טרי בראש הכול כבר מוכן ואתה רוצה להתחיל לעבוד.

פרוייקט מגורים
פרוייקט מגורים הוא לפעמים הדרך האחת והיחידה בשבילנו להגשים את החלום שלנו לגור במקום ספציפי שנחשב ליוקרתי יותר ממקומות אחרים. מקומות כמו גבעתיים, בת ים מול הים, גבעת זאב, אריאל ועוד שנחשבים יוקרתיים במיוחד, יכולים להיות זולים הרבה יותר באמצעות פרוייקט מגורים של חברת בנייה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI