דף הבית בניין ואחזקה ריהוט מטבחי חוץ בתוך הסוכה
מטבחי חוץ בתוך הסוכה
togo 10/10/11 |  צפיות: 3797

חג הסוכות כבר כמעט בפתח. למעשה, כבר במוצאי יום כיפור נתחיל להציב את היתד הראשונה במבנה אירעי זה. בחג עצמו נבלה בתוכו שבעה ימים – נישן, נארח אושפיזין, וגם נאכל ונשתה. סוכה זו תהיה הבית שלנו למשך תקופת החג. אלו מאיתנו שיש להם מטבחי חוץ בחצר ירוויחו: את הסוכה יוכלו לבנות מסביב או בסמוך, וכך ליהנות ממטבחי חוץ מאובזרים בדיוק כמו בפנים הבית.

                                              מטבחי חוץ וגן       
על אודות מטבחי חוץ

אפשר לומר שההתחלה של תחום מטבחי החוץ החלה בגריל. כפי שכולנו מכירים מכל יום עצמאות, גרילים הם אמצעי הבישול האידיאלי בחיק הטבע או בחצר. כולנו הרי אוהבים ארוחה על האש של בשר טוב ופיתות, וכמובן שולחן סמוך המלא ערכת סלטים מפוארת כיד המלך.

כישראלים חובבי "על האש", לכולנו יש גריל. אבל גם הוא השתכלל מאוד עם השנים – זהו כבר לא אותו אחד מפוחם ומוכה חלודה ואפר שהיה להורים שלנו, אלא גריל גז מדוגם, שאפשר ממש לכוון בו את טמפרטורת הצלייה, שאפשר לדעת שרמת העשייה תהיה זהה לכל אורכו וכן הלאה – כל מה שדרוש כדי להביא את ארוחת הבשרים לשיאים חדשים של בישול טוב ומדויק יותר.

המכשירים החדשים הללו רק פתחו לנו את התיאבון. אנו משתמשים בגרילים שכאלו כדי לארח חברים או בני משפחה לארוחה בחצר ואז חושבים לעצמנו שהיה נחמד לו היה בסמוך גם כיור לנטילת ידיים, אולי מקרר קטן לשתייה הקרה, ואיזה צ'יפסר כדי להכין צ'יפס טוב שיילך יפה עם השיפודי גריל. מטבחי חוץ מספקים לנו את כל זה בחבילה אחת – הם בעצם הרחבה של הברביקיו לכדי מטבח שלם במהדורה המתאימה לחצר, באופן שמביא אליה את הנוחיות והאבזור של פנים הבית.

                                   מטבחי חוץ

מטבחי חוץ בסוכה

כמובן, את הגריל עדיף למקם מחוץ לסוכה – היא הלא סגורה ואינכם רוצים למלא את המקום בו תשנו בשבעת ימי החג בעשן. אך במתקנים אחרים במטבח כגון מקרר, כיור, ארונות אחסון, משטח שיש לעבודה וכיריים יהיה אידיאלי להשתמש גם בתוך הסוכה. זה הלא כאילו אתם נמצאים בבית של ממש מבחינת מותרות אמצעי הבישול!

מטבחי חוץ המשולבים עם בניית הסוכה בחג יביאו אליה נוחות שלא היכרתם. זה נפלא עוד יותר כאשר מגיעים אורחיכם, האושפיזין, אל הסוכה. אינכם צריכים לרוץ פנימה וחוצה כדי לכבד אותם במים קרים או בסלט קצוץ. הכל נמצא שם, מוכן לשליפה, לחיתוך ולבישול. אין צורך להיכנס אל הבית, אפשר להרגיש בבית בתוך הסוכה עצמה, ולפנק את האורחים במטעמי גרילים נפלאים בעזרת מטבח החוץ המדוגם שלכם אשר בתוך הסוכה פנימה.

לכן, אם אתם מקפידים בשהייה בסוכה בחג, חישבו על האפשרות הזו מבעוד מועד, כבר כאשר אתם מתכננים הקמת מטבח חוץ בחצר – ומקמו אותו במקום נוח עבור סוכה עתידית.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 togo


 


מאמרים נוספים מאת togo
 
מטבחי חוץ בתוך הסוכה
10/10/11 | ריהוט
חג הסוכות כבר כמעט בפתח. למעשה, כבר במוצאי יום כיפור נתחיל להציב את היתד הראשונה במבנה אירעי זה. בחג עצמו נבלה בתוכו שבעה ימים – נישן, נארח אושפיזין, וגם נאכל ונשתה. סוכה זו תהיה הבית שלנו למשך תקופת החג. אלו מאיתנו שיש להם מטבחי חוץ בחצר ירוויחו: את הסוכה יוכלו לבנות מסביב או בסמוך, וכך ליהנות ממטבחי חוץ מאובזרים בדיוק כמו בפנים הבית.

החשיבות של מיחזור מתכות בזמנינו
10/10/11 | תעשייה
כבר בשנות ה-80 של המאה ה-20, החלה להתפתח המודעות לנושא האשפה. כבר אז החלו להבין כי אם תימשך המגמה הנפוצה באותם ימים, של צריכה חסרת מחשבה ושל השלכה בלתי מבוקרת של פסולת לאתרי פסולת שונים ברחבי העולם, לא יעבור זמן רב בטרם נשקע בפסולת של עצמנו. העולם גדול, אך לא גדול מספיק כדי להכיל את הפסולת האנושית.

הזמנות לאירועים - איך זה מתבצע
10/10/11 | צרכנות
איך תבחרו בית דפוס איכותי ויעיל, שיעשה לכם עבודה מקצועית? ראשית הדבר תלוי בסוג העבודה הדרושה לכם. האם אתם זקוקים להפקות מורכבות של קטלוגים מהודרים, או שמא מדובר בדברים פשוטים וצנועים יותר, כגון כרטיסי ביקור לעסק? מומחי דפוס מקצועיים ידעו בדיוק מה דרוש כדי לתת לכם הפקה איכותית – דפוס אופסט או דיגיטלי, העתקות אור ועוד.

כל המידע על מכון פוליגרף
09/10/11 | חקירות
ישנם בחיים מצבים שבהם אנחנו נדרשים לעבור בדיקת אמינות, שנקראת גם בדיקת פוליגרף. זה יכול להיות משום שאנחנו מעוניינים להתקבל לעבודה חדשה אשר המנהלים מטעמה רוצים להיות בטוחים שהם שוכרים לעבודה אנשים מהימנים,

שערים חשמליים - מה זה אומר??
09/10/11 | תעשייה
בעולם בו אנו חיים, עולם רווי, לצערנו, בפריצות ובמעשי פשיעה, אנשים רבים מעוניינים להגן על פרטיותם ועל ביטחונם ונוקטים לשם כך באמצעים שונים. אחד מאמצעים אלה הוא, כמובן, התקנת מערכת אזעקה בבית. אמצעים נוספים הם התקנה של סורגים ושל מערכת בקרת כניסה כמו אינטרקום, ולאחרונה נוסף אמצעי אחר שהפך מקובל מאוד – התקנת שערים חשמליים.

פרגולות עץ ומעבר לכך
רבים המתקינים פרגולות עץ חושבים שהפרגולות עץמשמשות רק כמקום יפה לשבת בו ורק לאחר ההתקנה והשימוש בפרגולות מגלים כמה הפרגולות חשובות ומשמשות אותנו לכל אורך היום. במאמר זה נרחיב על הפרגולות והערך המוסף שהן נותנות לנו, ברור שכל אחד שהתקין פרגולות יוכל להוסיף עוד נקודות שלא חשבנו עליהם.

פסיכיאטריה והפרעות נפשיות
כרבע מהאוכלוסייה סובלת מהפרעות נפשיות או ממצוקה נפשית כך עולה מתוך סקר שנערך על ידי המכון למחקר ברוקדייל מכון שהינו מרכז מוביל למחקר חברתי יישומי בישראל ובעולם היהודי. אך למרות האחוז הגבוה של האוכלוסיה הסובלים מהפרעה נפשית ברמה זו או אחרת רק כחצי מתוכם פנו לעזרה מקצועית של פסיכיאטר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI