דף הבית בניין ואחזקה ריהוט המחירון המלא לרכישת ארונות קיר וחדרי ארונות
המחירון המלא לרכישת ארונות קיר וחדרי ארונות
אבנר כהן 12/12/11 |  צפיות: 2851

סקירת היצע הארונות בארץ מעלה כי ישנם המון סוגים של רהיטים מן הסוג הזה, ולכן כדאי להגדיר היטב את הצרכים לפני רכישת ארון קיר מפואר או חדר ארונות יוקרתי. כדי לעזור לכם לבצע את הבחירה האידיאלית, חילקנו את המחירים של הארונות לטווחים שונים מהם תוכלו להתרשם.

חשוב להדגיש כי להזמנת ארון מחברה מנוסה יש יתרונות רבים, משום שבכל הקשור אל עיצוב וריהוט אין תחליף למומחיות של בעלי מקצוע. עם זאת, תפקידה של הסקירה הוא למקם את הרכישה הבאה שלכם בתוך מסגרת תקציב על מנת שתוכלו לתכנן בצורה מדויקת את ההוצאה.

בין 500 שקלים ל-1000 שקלים

במחירים נמוכים של ארון רוב האופציות הן לדגם של 2 דלתות בלבד. במקרים מסוימים ניתן למצוא גם ארון קיר בעל 3 דלתות, אך חשוב לשים לב לסוג העץ ממנו עשוי הארון ולעמידות שלו. מבחינת מגירות, ארון קיר מן הסוג הזה יציע 3 או 4 מגירות, אשר גודלן סטנדרטי וייעודן היחיד הוא לצורך אחסון בגדי קיץ. בכל הקשור אל ארונות המיועדות לחוץ, ניתן במחיר הזה לרכוש גם ארון דמוי ראטן אשר יכול לשמש את המשפחה לצורך שמירה על חפצי נוי או גינה.

בין 1,000 שקלים ל-5,000 שקלים

בטווח מחירים רחב יותר האופציות לרכישת ארון קיר או אפילו חדר ארונות עולה בצורה משמעותית. סביב 2,500 שקלים ניתן לרכוש חדרי ארונות באורך שבין 2.5 מטר ל-3 מטר, כאשר המדפים מורכבים לאורך שני קירות. בסוג כזה של חדר ארונות יש למצוא פתרון לתליית בגדים, משום שהגודל אינו מאפשר תלייה פנימית. חדר ארונות במחיר נמוך יכול להתאים לבתי הארחה, צימרים או חדרי ילדים. עם זאת, חשוב לזכור כי עדיף לרכוש חדרי ארונות במחשבה על הטווח הרחוק.

בכל הקשור אל ארונות קיר, טווח מחירים של עד 5,000 שקלים מאפשר רכישה של רהיטים ברמה גבוהה ביותר. ארון קיר בעל שש דלתות למשל יעלה בסביבות 4,000 שקלים, כאשר לעומתו ארון קיר הכולל עמדת טואלט יעלה בערך 5,000 שקלים. חשוב להזכיר כי המחירים הם בגדר הערכה, ויש צורך במדידות מדויקת על מנת לתמחר את העלות המדויקת. גם לחומרי הגלם ודרך העבודה של החברה יש משמעות, משום שארון אינו נמדד רק במחירו אלא גם בתועלת שהוא מסוגל לספק. 

מעל 5,000 שקלים

טווח מחירים כזה אידיאלי עבור רכישת חדר ארונות מפואר. בין אם מדובר על שיפוץ של בית קיים או על רכישת רהיטים עבור בית חדש, חדרי ארונות נחשבים לפתרון העיצובי והפונקציונאלי המתקדם בעולם. טכנולוגיות ייצור, מדידה, בנייה והתקנה של חדרי ארונות מאפשרים לכל משפחה להגשים את החלום, וכמו לחיות בתוך קטלוג. אם אינכם יודעים איזה סוג של חדר ארונות לבחור, תוכלו להיעזר בתמונות הקיימות באתרים מקצועיים או באינטרנט או לגשת אל אחד מאולמות התצוגה. חדר הארונות יכול להתאים לילדים, להורים או לעמוד בפני עצמו.

השימושים שתמצאו לחדר הארונות תלויים רק בכם, ולכן מומלץ לחשוב מראש היכן למקם אותו. בנוסף, חדרי ארונות יכולים להיות מעוצבים בצורה מנוגדת לשאר האלמנטים האסתטיים בבית, או לחילופין להסתנכרן איתם. גם כאן יש מקום להתייעצות עם איש מקצוע מומחה. מבחינת חברות מקצועיות, חדר הארונות שלכם הוא הזדמנות ליצירתיות ולעבודה קשה. שלבו בחדר הארונות גם ארונות הזזה, וכך תוכלו ליהנות ממודלאריות מלאה. הבגדים שלכם וגם אתם ראויים לטוב ביותר, אשר נמצא סוף סוף בהישג יד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבנר כהן


 


מאמרים נוספים מאת אבנר כהן
 
טיול אופניים
25/08/14 | אופניים
בכל כמה שנים ישנו טרנד חדש שמשתלט על העולם, כשהפעם הטרנד הזה הוא הטרנד הבריאותי.

על הקשר בין הרצת תוכנת סולידוורקס לייצור שקיות פלסטיק
08/10/13 | קניות
תהליך ייצור של פריט כלשהו אורך זמן ממושך, בין אם מדובר בסמארטפון מתקדם ובין אם מדובר בסך הכל בחטיף שוקולד. כמובן שלכל מוצר יש את פרק הזמן שאורך ייצור, אך בשורה התחתונה לא תראו אף מוצר שמרגע התכנון שלו ועד להוצאתו לשוק אורכים מספר ימים בלבד, אלא במינימום מדובר במספר חודשים, כשפעמים רבות זה אורך במשך שנים.

חופשה בארץ עם רשת מלונות פתאל או חופשה בחו"ל באמצעות דילים לברצלונה
להיות בארץ ולהרגיש בחו"ל. זו המנטרה לפיה אנשים רבים מתכננים את החופשה שלהם ולכן הם מחפשים פעמים רבות את החופשה האולטימטיבית בארץ שתקנה להם הרגשה כאילו הטיסה אותה הם לקחו לא הייתה לאילת, אלא רחוק מאוד משם.

דירות חדשות בקריות- בקרית מוצקין, קרית חיים וקרית ביאליק
29/09/13 | נדל"ן
קחו לרגע אדם שעובד במרכז ומעוניין לרכוש שם דירה. הוא נשוי פלוס ילד ועוד ילדה בדרך. הוא שייך למעמד הביניים והוא ואשתו עובדים לפרנסתו. בדיוק כמו שאלה מתמטית כך עולה גם השאלה הבאה- מתי הוא באמת יוכל לרכוש דירה או ליתר דיוק לשלם את המשכנתה עליה? התשובה היא, כנראה, לעולם לא.

על הקשר בין כתיבת קורות חיים לבין קורס דמיון מודרך
החלק הברור ביותר של הכנה לעבודה היא כתיבה של קורות החיים. הטקסט יפה ומסודר, כל מילה מוקפדת והמטרה העליונה היא להוציא אותך כמה שיותר טוב. אבל לעיתים זה לא מספיק. לפעמים אתה מגיע לחוץ לראיון, לא מצליח לבטא את מה שאתה בדיוק חושב ומסתבך עם המילים, מה שלא מותיר ברירה למעסיק הפוטנציאלי- והוא נותר רק פוטנציאלי, בלי החלק של המעסיק.

השלבים בהגשת המנה- יועץ בטיחות מזון מתחיל, מתכוני שפים מסיימים
מי מאתנו לא אוהב לסעוד באיזו מסעדה טובה ולאכול אוכל טוב ומשובח, כזה שבסופו נלקק את האצבעות? כנראה שכולנו מעדיפים לאכול איזו מנה יוקרתית ומשביעה מאשר שוב להכין חביתה במטבח הקטן שלנו. אבל לא הרבה יודעים את התהליך המפרך שעובר המזון מרגע שהוא יוצא כחומר גלם ממפעל הייצור ועד שהוא הופך למזון הטעים שמונח לפנינו.

מתכון לילדים חובבי בישול
יש הרבה ילדים שאוהבים לבשל. את רזי הבישול הם לומדים מהסבתא האם מתוכניות טלוויזיה או מספרי מתכונים. יש שפים שהוציאו ספרי בישול המיועדים לילדים שבהם כל ילד יכול למצוא את מתכון לילדים המתאים לו ביותר וממצרכים שהוא אוהב.

פרחים תל אביב
25/08/13 | גינון
תל אביב היא העיר הגדולה בישראל ויש בה הכי הרבה תושבים מכל הערים האחרות בארץ. כמעט בכל רחוב או מרכז מסחרי אפשר למצוא חנויות פרחים וצמחים.

טיסות לבריסל- יעד עבור טיול בר מצווה לאירופה
דברים רבים בעולם נעשים בלא שום סיבה, אך יחד עם זאת ישנם דברים שנעשים לא בכדי. אחד הדברים הללו היא בחירתה של העיר הבלגית בריסל כבירתו הלא רשמית של האיחוד האירופי. העיר נחשבת לאחת מהערים בעלות המגוון האתני הגדול ביותר, כשמעל כולם ניתן לשמוע ערב רב של שפות כמו פלמית, צרפתית או הולנדית.

מתאמת נסיעות וגם עורך דין תעבורה- את מי צריך לבעיות תחבורתיות?
18/08/13 | תעבורה
חוץ מספורט בשעות בין הערביים, הליכה הפכה להיות חסרת כל שימוש. למרבית המקומות אין ברירה אלא להשתמש בכלי תחבורתי על מנת להגיע אליהם, וגם אם כבר יש מקום קרוב בו אנו צריכים לבקר נעדיף להשתמש ברכב. אך השאלה שנשאלת היא למי פונים כשיש לנו בעיה שצצה במהלך הנסיעה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI