דף הבית קניות וצרכנות רהיטים המדריך לבחירת כסאות משרדיים
המדריך לבחירת כסאות משרדיים
אבנר כהן 03/01/12 |  צפיות: 3854

במאה ה21, עם התפתחות האינטרנט והטכנולוגיה, רוב ציבור האנשים העובדים זנחו את עבודת הכפיים ומרוכזים בתחומי העבודה המשרדית. בניגוד לדינאמיות שהייתה נהוגה בעבר הרחוק, כיום ימי עבודה עשויים לדרוש שעות רבות של עבודה אינטנסיבית אל מול מחשב או בחדרי דיונים וישיבות. מצב זה מוביל לכך שלכיסאות עליהם אנו יושבים ישנה חשיבות מכרעת באשר לנוחיות חיינו, תחושותינו הכלליות ואף מצבנו הבריאותי. עקב כך, ישנה חשיבות גבוהה מאוד באשר לבחירת כסאות משרדיים מתאימים לעסק או למשרד.

מהו בכלל כסא משרדי?

כסאות משרדיים הנם שם כולל לטווח רחב של כסאות אשר ייעודם לשמש אותנו במשך ישיבה ארוכת-שעות, כאשר זאת נדרשת לשם עבודה, לימודים וכו'.

הדגש העיקרי של כסאות משרדיים הוא על השילוב החשוב בין נוחות הישיבה (לאורך זמן) לבין התאמת מבנה הכסא לסביבה שבה הוא אמור להיות ממוקם- החל מסביבה דינאמית ומשתנה (כדוגמת חסרי ישיבות) וכלה בסביבה משרדית מפוארת (כדוגמת כסאות מנהלים).

סוגי כסאות

כסאות משרדיים מגיעים בשלל צורות, גדלים וצבעים. ככלל, ניתן לחלק באופן גס את תחום זה למספר קטגוריות מרכזיות:

כסאות פשוטים- קטגוריה המאפיינת טווח רחב של כסאות מרופדים מסוגים שונים (לרבות כסאות קשיחים אשר עשויים לרוב מפלסטיק או עץ), אשר המאפיין המרכזי שלהם הוא מחירם הנמוך יחסית. היתרון המרכזי הגלום בסוג זה של כסאות הוא יחס ה"עלות/תועלת" הגבוה, כאשר לרוב ניתן למצוא כסאות נוחים ואיכותיים במחירים שווים לכל נפש. מנגד, החיסרון המרכזי של כסאות אלו הוא בדרך כלל עיצובם הפשוט ועמידותם לאורך זמן, אשר עלולה להיות בעייתית.

כסאות מנהלים – בדרך כלל קטגוריה אשר מהווה שם כולל לסוגים שונים של כסאות מרופדים, השמים דגש על  מראה איכותי יוקרתי ומעוצב. כסאות מנהלים שואבים את שמם מכך, שבדרך כלל הם מהווים את משאת נפשם של מנהלים רבים בדרגות שונות, הן מתוקף הנוחות שגלומה בהם, והן מתוקף רצון אותם מנהלים להצטייר כרמי דרג. למרות זאת, יש לציין שבחלק גדול מן המקרים, ההבדל המשמעותי במחיר נובע מסוגיות של עיצוב ומיתוג גרידא, ולא מסוגיות הקשורות לאיכות הכיסאות או נוחות הישיבה.

כסאות מעוצבים ללא ריפוד- קטגוריה חדשה יחסית אשר בדרך כלל מאופיינת בכיסאות מעוצבים וקלים, הכוללים שלל עיצובים מיוחדים שמטרתם להקנות נוחות מרבית ללא ריפודים מיותרים. מאפיין מרכזי אפשרי של סוג כסאות זה הוא הגב הרשתי, אשר מטרתו להקנות לכיסאות תחושת קלות ואוורור בשילוב מראה מיוחד ויוקרתי. נוחות הכיסאות בקטגוריה זו היא שאלה ללא תשובה חד משמעית, כאשר בעוד חלק ניכר מאמין כי מדובר בחידוש מצוין העדיף על הכיסאות המרופדים, חלק אחר סבור כי אין הנוחות משתווה לכיסאות המנהלים המשובחים.

התאמת סוג הכסא לאופי העובד ולאופי העסק

בעת בחירת כסאות, חשוב לבצע התאמה טובה ככל הניתן בין מאפייני הכסא לבין ייעודו- אם מדובר לדוגמה בכסא אשר מיועד לשימוש מנהל בכיר, מומלץ לוודא כי הכסא הנבחר ייכלל בקטגורית "כסאות מנהלים" אשר מאופיינים באיכות גבוהה ועיצוב מרשים. מנגד, במידה ומדובר בכיסאות לחדרי ישיבות, ברוב המקרים אין צורך להשקיע סכומים גדולים לשם רכישת כסאות מנהלים רבים, אלא דווקא לחפש אחר כסאות קטנים ודינאמיים יותר, אשר עשויים להיות יעילים בהרבה במצבים בהם יש לשנע את הכיסאות מחדר אחד למשנהו.

כמו כן עלותם ככל הנראה תהיה נמוכה משמעותית בהשוואה לכיסאות המנהלים.
בשורה התחתונה, הדבר החשוב ביותר הוא לקיים בחינה מקדימה יסודית באשר לתכונות הדרושות לכסא המיועד (תוך התחשבות כמובן בסוגיה התקציבית), ובכך ליצור תמהיל תכונות מסוים, אשר יעזור לכם להצביע על הפתרון הטוב ביותר עבורכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבנר כהן


 


מאמרים נוספים מאת אבנר כהן
 
טיול אופניים
25/08/14 | אופניים
בכל כמה שנים ישנו טרנד חדש שמשתלט על העולם, כשהפעם הטרנד הזה הוא הטרנד הבריאותי.

על הקשר בין הרצת תוכנת סולידוורקס לייצור שקיות פלסטיק
08/10/13 | קניות
תהליך ייצור של פריט כלשהו אורך זמן ממושך, בין אם מדובר בסמארטפון מתקדם ובין אם מדובר בסך הכל בחטיף שוקולד. כמובן שלכל מוצר יש את פרק הזמן שאורך ייצור, אך בשורה התחתונה לא תראו אף מוצר שמרגע התכנון שלו ועד להוצאתו לשוק אורכים מספר ימים בלבד, אלא במינימום מדובר במספר חודשים, כשפעמים רבות זה אורך במשך שנים.

חופשה בארץ עם רשת מלונות פתאל או חופשה בחו"ל באמצעות דילים לברצלונה
להיות בארץ ולהרגיש בחו"ל. זו המנטרה לפיה אנשים רבים מתכננים את החופשה שלהם ולכן הם מחפשים פעמים רבות את החופשה האולטימטיבית בארץ שתקנה להם הרגשה כאילו הטיסה אותה הם לקחו לא הייתה לאילת, אלא רחוק מאוד משם.

דירות חדשות בקריות- בקרית מוצקין, קרית חיים וקרית ביאליק
29/09/13 | נדל"ן
קחו לרגע אדם שעובד במרכז ומעוניין לרכוש שם דירה. הוא נשוי פלוס ילד ועוד ילדה בדרך. הוא שייך למעמד הביניים והוא ואשתו עובדים לפרנסתו. בדיוק כמו שאלה מתמטית כך עולה גם השאלה הבאה- מתי הוא באמת יוכל לרכוש דירה או ליתר דיוק לשלם את המשכנתה עליה? התשובה היא, כנראה, לעולם לא.

על הקשר בין כתיבת קורות חיים לבין קורס דמיון מודרך
החלק הברור ביותר של הכנה לעבודה היא כתיבה של קורות החיים. הטקסט יפה ומסודר, כל מילה מוקפדת והמטרה העליונה היא להוציא אותך כמה שיותר טוב. אבל לעיתים זה לא מספיק. לפעמים אתה מגיע לחוץ לראיון, לא מצליח לבטא את מה שאתה בדיוק חושב ומסתבך עם המילים, מה שלא מותיר ברירה למעסיק הפוטנציאלי- והוא נותר רק פוטנציאלי, בלי החלק של המעסיק.

השלבים בהגשת המנה- יועץ בטיחות מזון מתחיל, מתכוני שפים מסיימים
מי מאתנו לא אוהב לסעוד באיזו מסעדה טובה ולאכול אוכל טוב ומשובח, כזה שבסופו נלקק את האצבעות? כנראה שכולנו מעדיפים לאכול איזו מנה יוקרתית ומשביעה מאשר שוב להכין חביתה במטבח הקטן שלנו. אבל לא הרבה יודעים את התהליך המפרך שעובר המזון מרגע שהוא יוצא כחומר גלם ממפעל הייצור ועד שהוא הופך למזון הטעים שמונח לפנינו.

מתכון לילדים חובבי בישול
יש הרבה ילדים שאוהבים לבשל. את רזי הבישול הם לומדים מהסבתא האם מתוכניות טלוויזיה או מספרי מתכונים. יש שפים שהוציאו ספרי בישול המיועדים לילדים שבהם כל ילד יכול למצוא את מתכון לילדים המתאים לו ביותר וממצרכים שהוא אוהב.

פרחים תל אביב
25/08/13 | גינון
תל אביב היא העיר הגדולה בישראל ויש בה הכי הרבה תושבים מכל הערים האחרות בארץ. כמעט בכל רחוב או מרכז מסחרי אפשר למצוא חנויות פרחים וצמחים.

טיסות לבריסל- יעד עבור טיול בר מצווה לאירופה
דברים רבים בעולם נעשים בלא שום סיבה, אך יחד עם זאת ישנם דברים שנעשים לא בכדי. אחד הדברים הללו היא בחירתה של העיר הבלגית בריסל כבירתו הלא רשמית של האיחוד האירופי. העיר נחשבת לאחת מהערים בעלות המגוון האתני הגדול ביותר, כשמעל כולם ניתן לשמוע ערב רב של שפות כמו פלמית, צרפתית או הולנדית.

מתאמת נסיעות וגם עורך דין תעבורה- את מי צריך לבעיות תחבורתיות?
18/08/13 | תעבורה
חוץ מספורט בשעות בין הערביים, הליכה הפכה להיות חסרת כל שימוש. למרבית המקומות אין ברירה אלא להשתמש בכלי תחבורתי על מנת להגיע אליהם, וגם אם כבר יש מקום קרוב בו אנו צריכים לבקר נעדיף להשתמש ברכב. אך השאלה שנשאלת היא למי פונים כשיש לנו בעיה שצצה במהלך הנסיעה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI