דף הבית עסקים נדל"ן אמא
אמא
אורן מזרחי 05/03/12 |  צפיות: 2932

בס"ד

אמא

הסיפור הבא התחיל בשיחת טלפון ,בצד השני הייתה אישה שהזדהתה כטובה היא שאלה אם אפשר להיפגש בנוגע למכירה וקנייה של דירה כאשר היא כרגע לא רוצה לשתף פרטים רק בפגישת היכרות .ואכן קבענו למחרת תוך כדי שהייתי סקרן מה כ"כ דיסקרטי ?

טובה הגיע בשעה שקבענו כולה נרגשת ואמרה לי אני מעוניינת למצוא לבת שלי ולחתן שלי דירת גן 5 חדרים באזור נווה אפק ולמצוא לקוחות לקניית הדירת גן 3 חדרים שלהם גם בנווה אפק ,אבל הכול צריך להיות דיסקרטי .

כמובן שעלו לי מלא שאלות כשהראשונה ששאלתי למה דיסקרטי ?

תשובתה הדהימה אותי – כי הם לא יודעים .

רגע שאלתי שוב את רוצה שימכרו את דירתם ויקנו חדשה בלי שהם יודעים ? מה אנחנו משרד שידוכים "ללא ידיעת הילדים " ?

היא צחקה ואמרה לי כמעט כך אבל לא בדיוק ואז היא סיפרה לי שהם שניהם קרייריסטים ואין להם זמן לתהליך ,והם רוצים לעשות את השינוי ודוחים אותו מחוסר זמן  ולכן בגלל שהיא פנסיונרית ,פנויה ורוצה לעזור , היא תמצא להם דירה מתאימה בעזרתנו ,תמצא לקוח מתאים לדירתם ואז יישאר להם רק הביצוע שהרבה יותר קל כאשר יש לקוח לקניה מול דירה למכירה .

בשלב הזה היא תכניס אותם לתמונה ולהבטחתה היא תדאג לביצוע במהירות .

ומה אם הם לא ירצו ? שאלתי

עבודתנו תהיה לחינם ?

תשובתה הייתה תוך 3 חודשים יש לך 2 עסקאות ואם לא אני מוכנה לשלם על כל הזמן שבוזבז 100 ₪ לשעת עבודה .

טוב ,אמרתי ולא הבנתי האם היא רצינית או שמא יש מצלמה נסתרת בחדר .

לא כ"כ ידעתי איך להתייחס לזה אבל זרמתי .

לאחר יומיים קיבלתי מטובה טלפון שהיא רוצה לראות דירות ולהראות לי את הדירה שלהם (יש לה מפתח כיוון שהיא שומרת על הילדים) ויצאנו לדרך .

לאחר חודשיים שבו ראינו מספר דירות ורובם נפסלו ע"י האמא ,סוף סוף מצאנו נכס שטובה אמרה לי זה הנכס שלהם ,אני רוצה להיכנס למו"מ ראשוני לגבי מחיר ,תוך כדי שנתחיל להריץ לקוחות לראות את הבית שלהם .

סוף דבר : לאחר שבועיים נוספים מצאנו זוג לקוחות מקסימים שרוצים לסגור על הדירה שלהם (כאשר הם לא מבינים איפה המוכרים ולמה הם לא נמצאים אף פעם בבית ) והגענו להסכמה על מחיר על הדירה שמתאימה לזוג .

בשלב הזה טובה אמרה לי הערב אני ניגשת לספר להם על התהליך ואני צריכה שתקבע למחר לראות את הדירת גן שמתאימה להם בשעה שמונה בערב .

איחלתי לה בהצלחה וביקשתי שתחזור אליי לאחר הפגישה איתם כי אני במתח .

ואכן התהליך עבד נהדר ותוך שבוע נסגרו 2 העסקאות

והייתי מוקסם מאימא שמכירה את ביתה וחתנה כ"כ טוב שידעה איך להוביל את המהלך להצלחה בחן ובטעם טוב .

בהצלחה לכולנו

אורן מזרחי


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורן מזרחי


 


מאמרים נוספים מאת אורן מזרחי
 
על דילמות ופתרונות
05/03/12 | נדל"ן
לקוחות רבים פונים לקבלת ייעוץ נדל"ני במשרדנו בסוגיות שונות ומגוונות. השבוע אשתף אתכם בסוגיה מוכרת, שאולי חלקכם יזדהו עמה באופן אישי. מדובר בלקוחות אשר בבעלותם דירה וברצונם לשדרג את איכות חייהם. בין אם זה לדירה יותר גדולה, לדירת גן, לבית צמוד קרקע ועוד. הלקוחות הללו מתקשרים למשרדנו לעיתים קרובות , לרוב אחרי שראו במודעה דירה שעניינה אותם במיוחד. הם שואלים פרטים עליה, לעיתים אף מנסים להוריד מחיר בטלפון, מבקשים לראות את הדירה, הם יכולים גם להתלהב ממנה ולהעביר הצעה עבורה . אולם... כשזה עובר לשלב המציאות ועוברים לפן המעשי -אוזניהם נאטמות לכל פיתרון יצירתי שאנשי מקצוע (כולל יועצי משכנתאות) מציע

אמא
05/03/12 | נדל"ן
הסיפור הבא התחיל בשיחת טלפון ,בצד השני הייתה אישה שהזדהתה כטובה היא שאלה אם אפשר להיפגש בנוגע למכירה וקנייה של דירה כאשר היא כרגע לא רוצה לשתף פרטים רק בפגישת היכרות .ואכן קבענו למחרת תוך כדי שהייתי סקרן מה כ"כ דיסקרטי ?

איזהו חכם ? היודע את מקומו (פרקי אבות)
05/03/12 | נדל"ן
לפני מספר חודשים התרחש במשרדינו סיפור שהיום אני קורא לו הזוי .הגיע אלינו למשרד זוג כבן 40 שחיפשו לעצמם בית לגור ,כדרכינו בקודש עשינו איתם איתור צרכים ויצאנו לתהליך ראיית הדירות ,לאחר כחודשיים מצאנו להם את דירת חלומותיהם ,עד כאן הכול פשוט .

למה את מתכוונת שאת אומרת לא
05/03/12 | נדל"ן
הסיפור הבא הסתיים בחודש האחרון כאשר זוג צעיר ומתוק ראה דרכנו מספר דירות בחודשים האחרונים וכל דירה הם פסלו מסיבה זו או אחרת . דירה אחת כיוון שהיא קטנה מידי ,דירה אחרת פסלו כיוון שפונה למקום רועש ,דירה שלישית סתם כי לא התחברנו אליה ודירה רביעית כי הולכים לבנות ממול...

איך אנשים מחליטים על מחיר הדירה ?
05/03/12 | נדל"ן
איך אנשים מחליטים על מחיר הדירה ? לאחר שנים רבות שאני נמצא בפגישות עם מוכרים אני כל פעם נדהם מהדרך בה נקבעים המחירים ע״י המוכרים .

חמש טעויות קבועות של קוני הדירות, ומהי הדרך הנכונה
11/02/10 | נדל"ן
מוצגות לפניכם חמש טעויות קבועות של הקונים נכס בתהליך הרכישה , וכיצד ניתן לתקנן.. בהצלחה!

חמש טעויות קבועות של מוכרי דירות ומהי הדרך הנכונה
11/02/10 | נדל"ן
מוצגות לפניכם חמש טעויות קבועות של מוכרי דירות בתהליך המכירה וכיצד ניתן לתקנן.. בהצלחה!

מילה של מוכר
11/02/10 | נדל"ן
לאחר כ10 שנים בתחום תיווך ויעוץ נדל"ן ולאחר צבירת קילומטראז' של פגישות עם מוכרים ,מכל מיני מקומות וסוגי דירות ,ישנם משפטים קבועים שחוזרים על עצמם וגורמים לך לתהות..

סיפורים מעולם התיווך - כתבה עשירית בסדרה
11/02/10 | נדל"ן
עולם התיווך הוא עולם מרתק ,דינאמי ותזזיתי. מספר סיפורים אמיתיים שממחישים זאת ,השמות שונו לשמירה על פרטיות וכל השאר נשאר כפי שהיה . תהנו..

סיפורים מעולם התיווך - כתבה תשיעית בסדרה
11/01/10 | נדל"ן
עולם התיווך הוא עולם מרתק ,דינאמי ותזזיתי. מספר סיפורים אמיתיים שממחישים זאת ,השמות שונו לשמירה על פרטיות וכל השאר נשאר כפי שהיה . תהנו
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI