דף הבית הודעות לעיתונות צרכנות וקניות Toyo Ram תשווק בישראל את הנתב הסלולארי של חברת CradelPoint
Toyo Ram תשווק בישראל את הנתב הסלולארי של חברת CradelPoint
עינת מירון 25/11/08 |  צפיות: 3056

חברת Toyo Ram נציגתה הבלעדית של חברת CradlePoint תחל לשווק בארץ את הנתב הסלולארי הנייד של החברה מדגם PHS300. מדובר בנתב אלחוטי קטן במיוחד במשקל של כ-115 גרם ובגודל קומפקטי של 122X73X185 מ"מ המאפשר תקשורת אלחוטית בכל מקום בו יש כיסוי סלולארי בדור שלישי. חיבור הנתב למודם סלולארי מסוג USB מאפשר למחשבים ניידים, מחשבי כף ומכשירים נוספים התומכים בחיבור אלחוטי מסוג 802.11b/g להתחבר ולגלוש ברשת הדאטה של ספק הסלולאר באמצעות הנתב.

לנתב סוללה פנימית נטענת המאפשרת עבודה רציפה גם ללא מקור מתח חיצוני. ייחודה של הסוללה הנטענת הוא באספקת תקשורת ניידת גם בשטח או במקרי ומצבי חרום, בהם הרשת הקווית איננה נגישה ויש צורך להקים רשת חלופית למספר משתמשים. זהו פתרון תקשורת נוסף המצטרף למשפחת מוצרי תקשורת מגוונת שמשווקת בארץ Toyo Ram בהם גם מוצרי התקשורת של חברת Novatel.

חברת CradlePoint פועלת משנת 2005 ומטה החברה ממוקם באיידהו ארה"ב. החברה עוסקת בפיתוח וייצור עמדות עגינה, נתבים סלולאריים ופלטפורמת תוכנות לתקשורת מאובטחת לעולם הווב 2.0. החברה משלבת טכנולוגיות בתקשורת טלפוניה, אטרנט וסלולר לגישה קלה ומהירה לרשת האינטרנט, למשתמש הביתי. חברת CradlePoint פיתחה את טכנולוגית WiPipeTM המספקת גישה נוחה וניהול טראפיק לשיפור אבטחת הקו ואיכות החיבור.

הנתב שישווק בישראל מתאים למשתמש הביתי והוא יוכל ליהנות ממנו במגוון שימושים בהם עבודה עם שרת FTP, אימיילים דואר אלקטרוני, משחקי אונליין, נטמיטינג ועוד. בנוסף, מתאים הנתב למשתמש העסקי העושה שימוש בתקשורת IPSEC, L2TP ו-PPTP VPN. הנתב תומך בעבודה עם מערכות ההפעלה של Windows 98SE, NT, 2000, XP, VISTA, מקינטוש, לינוקס ומחשבי כף יד התומכים בטכנולוגיה אלחוטית. ניהול הנתב נעשה בעזרת הדפדפן (HTTP).

נתב PHS300 תואם לתקן תקשורת אלחוטית IEEE 802.11b/g והוא כולל פיירוול NAT מובנה עם SPI (Stateful Packet Inspection), אפשרות להפעלה וביטול של SSID, ו-Internet Access Control למניעת חיבור לא מורשה של משתמשים. בנוסף, תומך הנתב בהצפנה 64/128 bit WEP, WPA/WPA2, ו- WPA-PSK/WPA2-PSK.

בעזרת הסוללה הפנימית ניתן להטעין את המכשיר הנייד המחובר ב-USB. הנתב מאושר על ידי ה-FCC (Federal Communications Commission) ו-RoHS (Restriction of Hazardous Substances) והוא מותאם לעבודה בטמפרטורה של 0 עד 50 מעלות.

סמנכ"ל פיתוח עסקי ב-Toyo Ram, רועי וילקובסקי: "הנתב הנייד של CradlePoint פותח בפני המשתמש הביתי עולם חדש ויוצא דופן של תקשורת סלולארית. של נגישות ושירות שמוכר בארגונים עסקיים. אנחנו ממשיכים לחדש ולהפתיע את השוק הישראלי עם המוצרים הטובים ביותר והחדשנים ביותר שמשווקים כיום ברחבי העולם ומאמינים שבכך אנחנו מסייעים להגברת המודעות לשימושיות האינסופית של רשת הסלולאר".

מחיר לצרכן: כ-180$

אודות Toyo Ram

קבוצת Toyo Ram, בבעלות פרטית, פעילה משנת 1981 ומתמחה באספקת פתרונות טכנולוגיים ואלקטרוניים מתקדמים לסקטורים שונים במשק. קבוצת Toyo Ram היא אחת מ-5 המפיצות המובילות בישראל מייצגת מעל 60 חברות בינ"ל וכן מבצעת פרויקטים בתחום התקשורת והאבטחה תוך מתן פתרון קצה לקצה. תחת הקבוצה פעילות החברות הבאות: אתר הקבוצה www.toyoram.co.il

http://www.datacrypto.com/ - חטיבת אבטחת המידע DataCrypto

www.supertec.co.il  - מרכז תכנון ופיתוח שבבים אלקטרוניים לתעשיית הטלקום והביטחון.

www.shaftbeam.com  - פיתוח וייצור והפצה של פתרונות אבטחה והגנה מתקדמים

www.cellexon.com  - שיווק והפצה כלל עולמי של פתרונות סלולר ייחודים ומתקדמים


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עינת מירון

מירון תקשורת משווקת - http://www.meyron-mc.com/



 


מאמרים נוספים מאת עינת מירון
 
בית מנומס ואידילי לא מביא 40 אחוזי רייטינג
לקשת עוצמה גדולה שאסור לזלזל בה, אבל הפעם נדמה שהציבור תופס את העוצמה הזו כזלזול בו ובשכל הישר שלו וקשת עלולה למצוא את עצמה במשבר מתגלגל

לראשונה קמפיין פרסום דיגיטלי המנוהל בהתאם להתנהגות הגולשים
Acuvue מותג עדשות המגע מבית ג'ונסון&ג'ונסון מגיש, קמפיין פרסומי באמצעות דאבלקליק, מבית גוגל הקמפיין כולל 23 סרטוני וידיאו שחשיפתם מבוקרת ומנוהלת בכלים טכנולוגיים מתקדמים

המרוץ לגולן
נהוג ומקובל להתחיל פעילות יחסי ציבור כחודשיים-שלושה לפני תאריך ההשקה הרשמי. אז למה גולן טלקום בוחרת בבליץ תקשורתי חצי שנה לפני תחילת הפעילות שלה?

ריאליטי או Apple?
יכולה להבין ולהודות לאפל על שפישטה את הטכנולוגיה, הנגישה אותה וגם פתחה שוק שלם של בעלי מקצועות חדשים, אבל אף פעם לא הבנתי את ההסכמה שבשתיקה לגישה השיווקית שלה. את הורדת הראש וקבלת כל התכתיבים שלא ניתנים לערעור, המחירים של כל כפתור וכבל, החפיפניקיות ב-QA.

מבחן שליט
הזדמנות פז עבור התקשורת לתקן עוולות גדולות ובראשן את זו שנגרמה לרונה רמון. הזדמנות לתכנן ולהיערך כבר מעכשיו כיצד לספר ולתעד את חזרתו של גלעד במינימום רמיסה של כבוד האדם, הפרטיות והשקט שמגיע לו

שיעור חינם בניהול משברים
ניהול משברים הוא דבר מאוד פשוט לביצוע. הוא כולל 2 מרכיבים בסיסיים שחייבים להתקיים כדי לנטרל את הביקורת – שקיפות ואחריות.

בקשת פירוק לחברת אושידה בעמ
17 כלות כנראה לא יקבלו את שמלות הכלה שלהן; החוב של החברה לעובדות מוערך בכחצי מיליון ש"ח

פורקס פלייס תובעת חצי מיליון ש"ח מסוחר מט"ח שהונה את בית המשפט והשיג במרמה צו עיקול כנגדה
בכתב התביעה שכנגד מתייחסת פורקס פלייס לפסיקתו של רשם בית המשפט חגי ברנר שהסיר את צו העיקול שנפסק לחובתה ולבחירת המילים בהן השתמש "מעוררת על פניה קשיים במישור המהימנות" ומבקשת מבית המשפט לפסוק לה פיצויים מוגדלים.

פורקס פלייס לבית המשפט: "מאג'ד שייך בודה סיפורים ומנסה להעביר על שכמה של החברה את הפסדיו הכשרים"
החברה מגיבה בכתב תביעה באורך 40 עמודים מנומקים ורווי הוכחות כי תביעתו וצו העיקול שהשיג התובע התבססו על שקרים, רמאויות ומניפולציה על בית המשפט

בית דין רבני שדן בתביעת השתתפות בהפסדים לאור קבלת שטר היתר עסקא פסק כי שטר שכזה אינו מחייב
בדיון, בהשתתפות הדיינים הרב יהודה סילמן, הרב ישראל רוזנברג והרב יעקב פרבשטיין נקבע כי יש ספק אם שטר היתר העסקא אכן מחייב ולכן אין אחד מהצדדים רשאי לתבוע כספים בגין רווחים או הפסדים. עוד קבע בית הדין הרבני כי גם אם השטר תקף ומחייב אין התובע יכול לתבוע בגינו הפסדים ולכן בית הדין בכלל לא אמור לפסוק בנושא. בהחלטה זו ביטל בית הדין הרבני את תביעתו של הרב מנחם סופר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI