דף הבית רפואה ובריאות בריאות גיל הזהב הסוגים השונים של מוצרי הספיגה למבוגרים
הסוגים השונים של מוצרי הספיגה למבוגרים
קמין סנטר 21/05/12 |  צפיות: 4469

לאדם הרגיל ישנה יכולת פנומנאלית לשלוט ולדחות את הרגע שבו יוכל לייצא מגופו את פסולת הגוף באמצעות השתן והצואה. מוצרי ספיגה למבוגרים נועדו לשרת את אלה אשר סובלים מקשיים בשליטה אודות תכונה זאת, עניין ש יכול לנבוע כתוצאה מהזדקנות, מחלות (פיזיות ונפשיות), אחרי ניתוחים, נכויות שונות ומשונות וכו'. בעצם, אפילו בזמן ש מדובר כאן במצב של בריחת שתן קלה, לא צריך להרחיב במילים מה הדבר מסוגל לעשות לאיש הסובל מכך- המבוכה, המועקה הנפשית, ההתרחקות והבידוד הכרוכים בכך. מוצרי ספיגה למבוגרים מבצעים אחר כמעט כל ההבדל בין מצוקה והתדרדרות רגשית לבין איכות חיי אדם.

חיתולים למבוגרים

בדיוק כמו למשל אצל ילדים קטנים, מוצרי ספיגה למבוגרים קיימים בכדי לשמור על ההיגיינה מטעם המבוגר הסובל מחוסר אפשרות לשלוט על אותם הסוגרים אך שבמקרה הנ"ל, אנחנו מדברים על לעיתים דווקא בהיגיינה אלא אפילו בכבוד עצמי ושמירה בדבר איכות חיי אדם. חיתולים למבוגרים נועדו בשביל אוכלוסיית האנשים ש סובלים מחוסר אפשרות ממשי בשליטה אודות סוגריהם ולא בזמן ש מדובר אודות בריחת שתן קטנה. חיתולים למבוגרים ניתנים להשגה במבחר מידות, ע"פ צורת גוף (לנערות וגברים בנפרד), חד או לחילופין רב פעמיים ובאיכויות ספיגה מגוונות.

מוצרי ספיגה אחרים

פדים למבוגרים נמנים יחד עם מוצרי הספיגה ה- "קיצוניים" יותר מכל, בשעה ש העדר השליטה על הסוגרים משמעותי. יחד עם זה, אם מדובר כאן במצבים אשר עדיין נחשבים פשוטים עד בינוניים, קיימים מוצרי ספיגה אחרים ש מאפשרים לשמר את רמת חיי אדם ברמה גבוהה : · סדיניות חד פעמיות ומגני מזרונים – מונחים על גבי הסדין או לחילופין המזרן בלילה, סופגים הפרשות ושומרים על המיטה, המזרן המצעים לא רטובים ונקיים. · פדים ותחתונים ספוגים – מוחבאים מהעין, לגבר ולאישה, סופגים כראוי, נושמים, מנטרלים PH חומצי ואפילו ריחות. מוצרי ספיגה למבוגרים אלו מיועדים לשימוש כאשר האדם סובל מבריחת שתן קלה. · ניירות ניגוב סופגים – נעימים למגע, בעלי כושר ספיגה גבוה ואינם מביאים לגירוי העור.

מוצרי ספיגה למבוגרים שומרים על גבי עור יבש וללא גירויים, מונעים "דליפות" שלא נחוצות אל הבגדים או לחילופין הסדינים ומשום כך מעניקים אפשרות לאיש הסובל מבריחת שתן או מקשיים שונים בשליטה לגבי הסוגרים להתערות בחברה ולהמשיך לזכות באיכות החיים המגיעה להם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קמין סנטר


 


מאמרים נוספים מאת קמין סנטר
 
הכוונה בבחירת מתנה לגיל השלישי
ה לקנות לאדם שיש ברשותו הכל? בן אדם שנמצא במיטב שנותיו, כזה שמעניק לסביבה הרבה יותר משהוא מבקש לעצמו, שמנהל אורח חיים דומה שהוא לא מתחדש כלל

הסוגים השונים של מוצרי הספיגה למבוגרים
לאדם הרגיל ישנה יכולת פנומנאלית לשלוט ולדחות את הרגע שבו יוכל לייצא מגופו את פסולת הגוף באמצעות השתן והצואה.

הסוגים ואופן השימוש בכסאות רחצה
סאות רחצה קיימים בכדי לשמש ככלי יעיל, פרקטי ובטוח בשביל אוכלוסייה שלמה של אנשים ש מתקשים לעשות את המטלה ה- "מובנת" וההכרחית שמוכרת לכולנו – להתקלח בכוחות עצמם

פלאי זכוכית המגדלת
תמיד התייחסנו לזכוכית המגדלת, אותה זכוכית בעלת המבנה הקמור, כאל משחק ושעשוע לילדים

יתרונות השימוש בציוד סיעודי מתאים
רבים מאוד הינם המטופלים הסיעודיים אשר קשה להם לשלוט על גבי סוגריהם או שמא לא מצליחים להגיע בפרק זמן סביר לשירותים

מיטה סיעודית למטפל ולמטופל
אם בן אדם נכנס תחת הקטגוריה מסוג מטופל סיעודי, באופן קבוע או אולי לשם שיקום, פירוש העניין זה מוגבלות וקשיים בביצוע מטלות שגרתיות מחיי היום יום.

כסא גלגלים על סוגיו הרבים
כסא גלגלים נותן לקבוצה רחבת ידיים באוכלוסיה להתנייד ממקום למקום לבד או לחילופין באמצעות תמיכה מינימאלית, פקטור אשר משפיע לטובה ובאופן חשוב על גבי בריאותם הפיזית והנפשית ואודות טיב חייהם.

תכונות המעלון
18/05/12 | גיל הזהב
קשישים ונכים רבים ושונים בארץ ישראל נאלצים לעזוב את בתיהם עקב חוסר ההתאמה של הדירה למצבם הגופני. הנכס, שהיה עד לא מזמן המקלט החם והשמור הופך למטרד לנוכח הקושי העצום הטמון בהתניידות בתוכו

כיצד בוחרים חיתולים למבוגרים
18/05/12 | גיל הזהב
אנשים מבוגרים מרובים בישראל סובלים מאי שליטה, ברמה זו או אחרת, על הסוגרים, דבר אשר מחייב אותם לחיות עם מצב לא נעים בעליל.

מבחר עזרי שמיעה
18/05/12 | גיל הזהב
בעבור רובינו, הירידה בשמיעה עלולה להיות חלק משמעותי מהחיים בזמן ש נתבגר ונזדקן. אך אל ייאוש, בימינו יש אביזרי שמיעה לא מעטים ומגוונים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI