דף הבית פיננסים וכספים משכנתא יעוץ משכנתאות – לדאוג לאינטרסים של הלווה
יעוץ משכנתאות – לדאוג לאינטרסים של הלווה
אירה פינסקר 26/05/12 |  צפיות: 3267

יעוץ משכנתאות הוא ענף יחסית חדש אשר התפתח בשנים האחרונות כתוצאה מהגברת המודעות של האנשים הפרטיים לאפשרויות השונות של חסכון בתשלומי המשכנתא. בעבר היה נהוג לסמוך בעניין זה על הבנקים ולקבל כמובן מאליו את התנאים שהם הציבו בפני מבקשי ההלוואות,  אך היום המצב הוא שונה. הצרכן הממוצע אינו קונה כל דבר שמציעים לו, בין אם מדובר במוצר מדף בחנות, פוליסת ביטוח או כל דבר אחר, כולל תנאים ומסלולים של הלוואה הניתנים על ידי הבנקים.

ככל שהמודעות לזכויות הצרכן באופן כללי עולה, כך מתחזק גם הרצון לחקור ולדרוש יותר גם בנושא המשכנתאות. אנשים הבינו שכאשר מדובר בהלוואה של מאות אלפי שקלים, שפרוסה לאורך שנים רבות קדימה, כדאי מאוד להיכנס לעומקו של העניין. משכנתא היא מוצר פיננסי מורכב ומשוכלל, המושפע מגורמים רבים. אנשים שאינם בעלי רקע מקצועי בתחום יתקשו להבין במהירות את המשמעויות של כל פרט בהלוואה. לכן הצעד הנבון יהיה פנייה  אל אנשי מקצוע בתחום של יעוץ משכנתאות.

חברות העוסקות בתחום של יעוץ משכנתאות  מציעות מגוון רחב למדי של שירותים. מדובר בהרבה יותר מאשר השגת תנאים מועדפים בבנקים. למעשה, זהו חלק חשוב אך קטן מהעבודה. יעוץ משכנתאות מתחיל עוד בשלב של המחשבה הראשונית על רכישת דירה.

אנשים רבים מנסים להעריך באופן עצמאי את האפשרויות הפיננסיות שלהם, ורוכשים דירה במחיר המתבסס על ההשערות האלה. די קל לטעות בנושא. כך, למשל, אם אנשים רבים נוטים לבדוק את סכום המשכנתא הגבוה ביותר שהבנק יסכים לאשר ועל בסיס ההנחה הזאת רוכשים את הנכס; יחד עם זאת, רבים מתקשים לתכנן את התשלומים בצורה שלא תפגע באורח חייהם. אנשי מקצוע בתחום יעוץ משכנתאות יעזרו לכם להבין איך תוכלו לעמוד בתשלומים לאורך השנים.  הם יאתרו מקורות מימון שלא חשבתם עליהם, ויידעו לפצל את ההלוואה בצורה המיטבית עבורכם. בנוסף לכך, הם יעזרו לפנות אל הבנקים בבקשה המנוסחת באופן מקצועי ולקבל תנאים טובים יותר ממה שחשבתם.

לסיכום, יעוץ משכנתאות הוא ענף שמתפתח יחד עם הגברת המודעות של הצרכנים לאפשרות לחסוך בעת לקיחת ההלוואה על ידי תכנון נכון של המשכנתא. מומלץ לפנות ליעוץ כזה עוד בשלבים ההתחלתיים של איתור נכס מתאים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אירה פינסקר


 


מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר
 
חנויות הריון: חנויות לשופינג בתקופת ההריון
20/05/13 | קניות
חנויות הריון אינן מציעות רק מוצרים לשימוש בתקופת ההריון, אלא גם מוצרים לתינוקות ולאמהות. לכן המונח חנויות הריון מתייחס לתקופה בה מומלץ לבצע את הרכישות.

מוצרי החתלה: חיוניים ונוספים
20/05/13 | קניות
מוצרי החתלה נועדו להקל על פעילויות הטיפוח של התינוק. בין המוצרים האלה ניתן למצוא פריטים חיוניים, שקשה בלעדיהם, ופריטים שאינם הכרחיים.

עגלות תינוק: מספר הגלגלים והשלכותיו
20/05/13 | קניות
עגלות תינוק יוצרו בעבר על גבי ארבעה גלגלים באופן קבוע. יחד עם זאת, בשנים האחרונות הופיעו גם דגמים על גבי שלושה גלגלים. המאמר מביא את היתרונות ואת החסרונות התפקודיים של התצורה החדשה.

בגדי הריון: לכל משפחה ולכל תקציב
20/05/13 | אופנה
בגדי הריון מספקים מענה לצורכן של מיליוני נשים לתפקד באופן מלא בתקופת ההריון. בשוק קיימים מוצרים מקטגוריות שונות, המאפשרים לחדש את המלתחה בהתאם לאילוצי התקציב המשפחתי.

בחירה נבונה של עגלת מוצי
20/05/13 | קניות
עגלת מוצי היא עגלה יוקרתית, מתוחכמת, איכותית, אמינה ומסוגננת. בסניפי מדרלנד, המשווקת הבלעדית של מוצי בישראל, תוכלו להנות ממבחר רחב של דגמים ומייעוץ מקצועי.

טויוטה יאריס דור שלישי: נתונים עיקריים
טויוטה יאריס החדשה היא אחת המכוניות האיכותיות בשוק הרכבים הזעירים. במאמר נבחנים השינויים שבוצעו בדגם החדש של טויוטה יאריס.

טרייד אין: עסקה בטוחה
20/05/13 | צרכנות
טרייד אין נחשב בעבר לתחום אפור, כמעט על גבול הבלתי חוקי. בתי עסק קטנים ומפוקפקים הופיעו ונעלמו מהשוק. יחד עם זאת, כיום נמצאים בשוק כמה שחקנים סולידיים בתחום, אשר הפנייה אליהם נחשבת לבטוחה.

שדרוג של מכונית טויוטה בטרייד אין
20/05/13 | צרכנות
שדרוג של טויוטה בטרייד אין הוא עסקה נפוצה למדי, שכן לקוחות טויוטה שומרים בדרך כלל על נאמנות למותג. החלפת טויוטה בטרייד אין מאפשרת לבצע שתי עסקאות במקום אחד תוך חסכון משמעותי בזמן ובמאמץ.

טויוטה חדשה: הגשמת חלום
20/05/13 | צרכנות
רכישת טויוטה חדשה היא אירוע משמעותי בחיי כל נהג. שכלולים הנדסיים, אמינות גבוהה, בטיחות ונוחות בנסיעה – כל אלה יעמדו כעת לרשותו. המאמר דן בדרכים לביצוע הרכישה.

טרייד אין במחיר מחירון: תרגיל שיווקי
20/05/13 | צרכנות
עסקאות טרייד אין במחיר מחירון מוכרזות מדי פעם כמבצעים חסרי תקדים בסוכנויות רכב שונות. המאמר דן במהות המבצע, שאיננו אלא תרגיל שיווקי הנועד למשוך קהל לקוחות רחב אל הסוכנות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI