דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים הדברת תולעים ומזיקים
הדברת תולעים ומזיקים
עוז הוגמן 28/05/12 |  צפיות: 2310

יש לכם בעיות של נמלים בבית? הג'וקים עושים מסיבה כשאתם לא בבית היונים מלכלכות לכם את הבית החצר כולה מלאה זוחלים הגיע הזמן להזמין הדברה בראשון לציון!

הדברת תולעים זה שירות חשוב ביותר, משום שלא זאת בלבד שמזיקים למיניהם מהווים מטרד ואינם נעימים לעין, ריבוי מזיקים כגון תיקנים, פרעושים ויתושים עלול להפוך במהרה לגורם מזיק לבריאות.

הנה כמה המלצות לגבי הדברה מחיר:

- מדביר מקצועי והגון, העושה שימוש בחומרים תקניים ואיכותיים ייתן לכם אחריות על ההדברה, כדי שתוכלו לדעת שאתם מכוסים לכל מקרה ושלא יהיה ביקור חוזר מטעם המזיקים ''האהובים'' עליכם בתום תקופה קצרה.

- חשוב לבקש מנותן השירות שיראה לכם רישיון מדביר, כך תהיו בטוחים שהאיש אכן מוסמך לעבוד עם החומרים המסוכנים.

- לאחר ריסוס בבית או בדירה מותר וחשוב לנקות את הרצפות והמשטחים בסמרטוט לח, אבל אסור לעשות ספונג'ה כללית, וזאת בכדי שלא להפחית את יעילות פעילות החומרים.

- במידה ויש לכם חיות מחמד, וודאו שאתם שואלים כמה זמן אחרי הריסוס אפשר יהיה להחזיר אותן בחזרה הביתה. כמו כן שאלו אם ישנה האפשרות להשתמש בחומרים שאינם מסוכנים להן.

- בעניין יונים ומכרסמים, הדברה היא גם לא הומאנית וגם לא מועילה, לכן צריך ללכוד אותם ולשחרר במקום אחר. חולדות, לשם הדגמה, מסוגלות להריח רעל ממרחק רב ולכן הם לא יתקרבו לחומרי ההדברה. יונים יכולות להיתקע במקומות קטנים, למות ולהפוך למפגע ריחני ובריאותי, שקשה מאוד להיפטר ממנו.

ומבחינת התמונה הגדולה, סילוק של אחד מבעלי החיים האלו מאזור המחייה שלו יוביל להפרה של האיזון האקולוגי במקום, ואולי דווקא להגעת מזיקים אחרים, שפשוט יתפסו את מקומם בשרשרת.

- השתדלו לבצע הדברה בתקופות קבועות, עדיף בסביבות חודש יוני, כדי לשמור על ביתכם נקי באופן ממושך.

טיפ חשוב - איך מעלימים כל מיני נמלים? תקחו, ענפים של רוזמרין. שמים אותם בסיר מכוסה עם מעט מים ואז מביאים לרתיחה אחרי שהם מתקררים. נפטרים מהענפים ומפזרים מים היכן שיש נמלים והן לא חוזרות זה די נחמד להכין מרחיק נמלים שהוא פשוט.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עוז הוגמן


 


מאמרים נוספים מאת עוז הוגמן
 
טיפים על התקנת אינטרקום
24/10/12 | בית חכם
הקנייה לאחר ביצוע העסקה של מערכת האזעקה, כדאי להתייחס לכל נושא ההתקנה ולבדוק שמתקין המערכת יהיה מורשה וכמובן מהימן, זאת כדי לחסוך לנו

לא מוותרים על קשר בריא
לזכור כי אם אתם לא מסופקים מהקשר הזוגי שאתם מנהלים, התעלמות מהמצב אתם עלולים להגיע לסיטואציה שבה לא יישאר ביניכם כבר כלום, עד המצב שבו

הזמנת כספת ספר
24/10/12 | שיפוצים
האחריות והזמינו תיקון מטעם החברה ללא תשלום. במידה ולא, המחיר של הזמנת כספת ספר היא

תיקון מרכזיה דיגיטלית
24/10/12 | שיפוצים
איש שירות אמין יסכים בשמחה להציג לכם את עבודותיו, אם לא הצלחתם להתרשם מספיק

צביעת אמבטיה כל הטיפים
24/10/12 | שיפוצים
רוצים לרענן את הבית עם צבע אסור להתפתות ל"מחירי ריצפה", עבודה צביעה של בית צריכה לקחת כיום-יומיים והתשלום תלוי בכמות העבודה והחומרים

גשר שקוף לשיניים
מאוד אבל יש מרפאות רבות והיום ניתן להשיגמחירים נוחים, לכן חשוב לערוך בדיקה מקיפה של מחירים וגם לברר אודות תנאי התשלום שמציעים לכם.

נימים בפנים עושים טיפול
אם אתם בדרך לעבור טיפול של בוטוקס להחלקת הקמטים מאוד מומלץ לעבור את ההליך

להרכיב גדרות אלומיניום
22/10/12 | גינון
הפרדה בין המרחב שלנו אל העולם שבחוץ, על אף קביעה זו בעידן החדש גדרות ושערים

מתאים לכם קורס אינדיזיין?
בהשלמת בגרויות או פסיכומטרי תמיד באפשרותכם לצאת לקורס מקצועי. ברוב המקרים תנאי הקבלה פשוטים, שעות הלימוד אינו רב, העלויות אינן גבוהות מדי

רוצים למצוא חברות הובלה?
27/09/12 | שיפוצים
בכל הדברים האישיים במהלך האריזה. בדקו כל מוצר ישן כמו למשל: מכשירים מקולקלים והעבירו אותם לתרומה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI