דף הבית קניות וצרכנות צרכנות קופות ממוחשבות ושירותי ענן
קופות ממוחשבות ושירותי ענן
ירון יוגב 29/05/12 |  צפיות: 2950

המשתמש בשירותי ענן, חוסך מעצמו רכישת ציוד מורכב ויקר, רישיונות תפעול וצוותים מקצועיים שינהלו אותו. גם במקרה של קופה רושמת או קופות ממוחשבות. מדובר פה ביחסי שכירות בהם הספק מתאים ללקוח חבילת מחשוב ייחודית לצרכיו. התשלום הוא ביחס לחבילה, לזמן ולצורך קצוב

עם אפשרות לשינויים לפי הצרכים המשתנים. מה שלא תמיד מתאפשר עם קופה רושמת או קופות ממוחשבות. לעתים נידמה שבעל עסק מחויב להיות גאון מחשבים או לפחות להתמצא היטב במרחב הווירטואלי. במקרה זה כל התהליך מפושט כך שניהול המערכת הוא אפשרי בכל מצב, וכולל בתוכו גם התחייבות לאבטחת מידע, ניהול תשתיות, ניהול גיבויים ושחזורים.

למי מתאים שרות זה?

שירות זה מתאים לכולם, מארגונים גדולים ועד אדם המנהל משרד ביתי בעצמו. כל מה שצריך בעל העסק זה מחשב וחיבור לאינטרנט. לא נידרש ידע מוקדם או רחב בתחום המחשוב. ספק שירותי הענן מתחייב להיות בעל משאבי מחשוב רחבים במיוחד על-מנת להיות מסוגל לתת מענה לכל צרכי הלקוח. עם או בלי קופה רושמת או קופות ממוחשבות.

התועלת שבשרות זה

ביטול הצורך לרכוש תוכנות וציוד חומרה מביאים לחיסכון כלכלי גדול. כך גם נחסך הצורך למצוא מקום, חשמל, תחזוקה לאורך זמן, חסכון בכוח אדם. בנוסף לחסכון הכספי הגדול, השימוש בשירותי ענן מאפשר לבעל העסק וצוותו להתמקד בעשייה עצמה, להתמחות בתחום שבו הם מצטיינים. הצורך להגדיל או להקטין את טווח המשאבים מקבל מענה מיידי, לפי הצרכים בשטח. גם צריכת האנרגיה נמוכה יותר, מה שתמיד טוב, בעיקר בעולם שמחפש תדיר פתרונות ירוקים עד כמה שאפשר.

זה נשמע טוב מדיי. מה עם סיכונים?

הבעיה הראשית היא התלות בספק השרות. תקלה אצלו תגרום להפסקת עבודה אצל כל לקוחותיו. ובמקרה של הפסקת עבודה של הספק עקב קשיים משלו, כלכליים ואחרים, הלקוח עלול למצוא את עצמו בנקודת אפס, בלי כל נתונים ומערכות לעבוד עמם. גם אבטחת המידע דורשת אמון רב מהלקוח בספק שמתחייב לספק את השרות הטוב ביותר וללקוח לא נותר אלא להאמין בו. כך גם לגבי שימוש לרעה במידע אישי.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ירון יוגב


 


מאמרים נוספים מאת ירון יוגב
 
מהו מגנזיום ובמה הוא מועיל לנו ?
מגנזיום הוא מינרל חיוני לתפקודם התקין של התאים בגוף - הוא מווסת את תהליכי ייצור האנרגיה, מווסת את פעולת כווץ השרירים (גם שריר הלב), שומר על מבנה העצם ומווסת לחץ דם גבוה.

ניהול קמפיין בגוגל באמצעות קידום אתרים אורגני בגוגל או באמצעות קידום ממומן בגוגל
גוגל הוא מנוע החיפוש החזק והפופלרי ביותר באינטרנט, זאת אומרת שהכי הרבה חיפושים בכול רגע נתון נעשים במנוע החיפוש של גוגל ברוב מדינות העולם.

וילון לסלון לתפארת הבית
11/06/12 | ריהוט
וילונות הם אלמנט עיצובי ופונקציונלי שמשדרג את ביתנו במראה שלו ובתאורה שלו, וילון שמעמם את האור והקרינה הפורצים לבית בשמש הישראלית, או אוטם את החדר לגמרי מהאור המסנווור מאפשר שהות נעימה ונינוחה יותר שמונעת את השחתת הרהיטים והריפוד בבית מאור השמש המדהה צבעים.

מה זה בדק בית
בדק בית (או בשמו הרשמי ביקורת מבנים) הוא תהליך בדיקת איכות הביצוע של דירה חדשה שנמסרה לרוכש. מטרת התהליך היא איתור ואפיון של ליקויים ובעיות שונות במסגרת תהליך התכנון והבנייה של הנכס הנופלים תחת אחריות הקבלן המבצע.

איך לשווק את עצמך על ידי פרסום סרטון ביוטיוב
בשנים האחרונות אנו מתוודעים יותר ויותר לקפיצה שעשה העולם הטכנולוגי בכלל ותחום האינטרנט בפרט. בכל תחום ותחום בחיינו אנו רואים את מעורבותה של רשת האינטרנט וההבנה שהרשת היא המקום לכל בעל עסק הרוצה לפרסם את עצמו ולכל נותן שירות לפרסם את עצמו, הולכת ומופנמת בתוכנו.

הכל על שירותי סטיילינג אישי
30/05/12 | צרכנות
סטיילינג אישי הוא תחום שהולך וצובר תאוצה בימינו בהם הולכת ועולה חשיבותה של ההופעה החיצונית. כולנו רוצים להראות כמה שיותר טוב כל הזמן ובייחוד באירועים מיוחדים. שכירת שירותיה של סטייליסטית אישית היא אחת הדרכים הטובות והבטוחות לשדרג את ההופעה שלנו ולהקנות לה אופנתיות ואיכות.

פרסום ממומן וקידום ממומן של אתרי אינטרנט
אין כמעט מישהו שמקים אתר אינטרנט ואינו רוצה כי כמה שיותר גולשים יחשפו אליו ויעשו שימוש בתכנים שהוא מציע. האמירה הזו נכונה במיוחד לאתרי אינטרנט מסחריים בעלי כוונות רווח המציעים שירות מסוים לגולשים והיו מעוניינים להציע אותו לכמה שיותר גולשים.

קופות ממוחשבות ושירותי ענן
29/05/12 | צרכנות
המשתמש בשירותי ענן, חוסך מעצמו רכישת ציוד מורכב ויקר, רישיונות תפעול וצוותים מקצועיים שינהלו אותו. גם במקרה של קופה רושמת או קופות ממוחשבות. מדובר פה ביחסי שכירות בהם הספק מתאים ללקוח חבילת מחשוב ייחודית לצרכיו.

מהו קידום ממומן?
כל בית עסק צריך פרסום כדי להצליח- פירסום בעיתונים, טלוויזיה ובאינטרנט. בשנים האחרונות פירסום ברשת האינטרנט הפך למהפכת הפירסום בכל העולם וכעת כמעט ואין אף בית עסק מצליח ללא אתר מושקע.

חברות להוצאת ויזות לארה"ב
רוצים לטוס לארצות הברית בחופש הקרוב? מתכננים טיול בקיץ אבל אין לכם עדיין ויזה? לחוצים ממילוי הטפסים באנגלית ואין לכם מושג מה תגידו בראיון? נראה שעליכם לפנות לחברה מקצועית שמטפלת בהוצאת ויזות לארה"ב. חברה כזאת תעשה כמיטב יכולתה על מנת שתקבלו את אישור הכניסה לארצות הברית, ותחסוך לכם זמן רב ואנרגיה רבה!
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI