דף הבית אינטרנט והחיים ברשת קידום אתרים ניהול קמפיין בגוגל באמצעות קידום אתרים אורגני בגוגל או באמצעות קידום ממומן בגוגל
ניהול קמפיין בגוגל באמצעות קידום אתרים אורגני בגוגל או באמצעות קידום ממומן בגוגל
ירון יוגב 11/06/12 |  צפיות: 3568

גוגל הוא מנוע החיפוש החזק והפופלרי ביותר באינטרנט, זאת אומרת שהכי הרבה חיפושים בכול רגע נתון נעשים במנוע החיפוש של גוגל ברוב מדינות העולם. כשאנו מעונינים בשירות, במוצר, בעצה וכו אנו בדרך כלל נפנה לגוגל לחיפוש הפתרון ואכן תוך שניות מעטות יעלה לפנינו מנוע החיפוש דף תוצאות, דף התוצאות הזה הוא אחד מרבים שבאים אחריו אך לרוב אנו נשאר בדף זה ונבחר את הפתרון הרלוונטי ביותר לנו מתוך התוצאות הראשונות. לכן על מנת להגיע לקהל הרחב ביתר ולחשיפה מרבית כול ישות שלה אינטרס מסחרי מעונינת להגיע לראש תוצאות החיפוש של גוגל. על מנת לעשות זאת יש לנקוט בכמה דרכים, או על ידי ניהול קמפיין בגוגל באמצעות קידום ממומן בגוגל או על ידי ניהול קמפיין באמצעות קידום אתרים אורגני בגוגל.

מה זה קידום אתרים אורגני בגוגל?

קידום אתרים אורגני בגוגל  הוא מקבץ פעולות שבאימוצם גוגל מעלה את מיקום האתר בדף התוצאות, מטרתה הראשית של סך הפעולות הללו היא הגברת תנועת הנכנסים לאתר. קידום אתרים אורגני בגוגל כולל שיבוץ מילות חיפוש רלונטיות לנושא האתר בתכני האתר בצורה קוהרנטית ומצדקת ושאינה שרירותית, השמת לינקים רלוונטים לאתרים אחרים בנושאים רלוונטים לנושאי האתר ולינקים שאתרים אחרים שמים אצליהם ומובילים לאתר, אירגון תווית מטא בשפת html  של האתר במלים שקשורות לנושאו, בהירות וקלות ההתמצאות באתר. באמצעות כלים אלו קידום אתרים אורגני בגוגל מתבצע כחלק מתוך ניהול קמפיין בגוגל.

מה זה קידום קידום ממומן בגוגל?

קידום ממומן בגוגל הוא חלק מניהול קמפיין בגוגל שמטרתו הגדלת חשיפת האתר לגולשים, באמצעות בידינג ניתן לקנות מגוגל מילות חיפוש רלוונטיות לנושא האתר ואז בהתאם לתשלום הגבוה ביותר האתר יופיע בראש רשימת התוצאות כפירסום מסחרי, המכרז על מילות החיפוש הוא בצורת תשלום על הקלקה על הפרסומת ותוצאותיה מיידיות, קידום ממומן בגוגל מעלה באופן דרמטי את תנועת הגולשים כול זמן שהפרסומת מוצבת, על מנת למקסם את האפקט של קידום ממומן בגוגל כדאי לבדוק מילות חיפוש שונות ולשוב ולשלם על הטובות והמניבות ביותר.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ירון יוגב


 


מאמרים נוספים מאת ירון יוגב
 
מהו מגנזיום ובמה הוא מועיל לנו ?
מגנזיום הוא מינרל חיוני לתפקודם התקין של התאים בגוף - הוא מווסת את תהליכי ייצור האנרגיה, מווסת את פעולת כווץ השרירים (גם שריר הלב), שומר על מבנה העצם ומווסת לחץ דם גבוה.

ניהול קמפיין בגוגל באמצעות קידום אתרים אורגני בגוגל או באמצעות קידום ממומן בגוגל
גוגל הוא מנוע החיפוש החזק והפופלרי ביותר באינטרנט, זאת אומרת שהכי הרבה חיפושים בכול רגע נתון נעשים במנוע החיפוש של גוגל ברוב מדינות העולם.

וילון לסלון לתפארת הבית
11/06/12 | ריהוט
וילונות הם אלמנט עיצובי ופונקציונלי שמשדרג את ביתנו במראה שלו ובתאורה שלו, וילון שמעמם את האור והקרינה הפורצים לבית בשמש הישראלית, או אוטם את החדר לגמרי מהאור המסנווור מאפשר שהות נעימה ונינוחה יותר שמונעת את השחתת הרהיטים והריפוד בבית מאור השמש המדהה צבעים.

מה זה בדק בית
בדק בית (או בשמו הרשמי ביקורת מבנים) הוא תהליך בדיקת איכות הביצוע של דירה חדשה שנמסרה לרוכש. מטרת התהליך היא איתור ואפיון של ליקויים ובעיות שונות במסגרת תהליך התכנון והבנייה של הנכס הנופלים תחת אחריות הקבלן המבצע.

איך לשווק את עצמך על ידי פרסום סרטון ביוטיוב
בשנים האחרונות אנו מתוודעים יותר ויותר לקפיצה שעשה העולם הטכנולוגי בכלל ותחום האינטרנט בפרט. בכל תחום ותחום בחיינו אנו רואים את מעורבותה של רשת האינטרנט וההבנה שהרשת היא המקום לכל בעל עסק הרוצה לפרסם את עצמו ולכל נותן שירות לפרסם את עצמו, הולכת ומופנמת בתוכנו.

הכל על שירותי סטיילינג אישי
30/05/12 | צרכנות
סטיילינג אישי הוא תחום שהולך וצובר תאוצה בימינו בהם הולכת ועולה חשיבותה של ההופעה החיצונית. כולנו רוצים להראות כמה שיותר טוב כל הזמן ובייחוד באירועים מיוחדים. שכירת שירותיה של סטייליסטית אישית היא אחת הדרכים הטובות והבטוחות לשדרג את ההופעה שלנו ולהקנות לה אופנתיות ואיכות.

פרסום ממומן וקידום ממומן של אתרי אינטרנט
אין כמעט מישהו שמקים אתר אינטרנט ואינו רוצה כי כמה שיותר גולשים יחשפו אליו ויעשו שימוש בתכנים שהוא מציע. האמירה הזו נכונה במיוחד לאתרי אינטרנט מסחריים בעלי כוונות רווח המציעים שירות מסוים לגולשים והיו מעוניינים להציע אותו לכמה שיותר גולשים.

קופות ממוחשבות ושירותי ענן
29/05/12 | צרכנות
המשתמש בשירותי ענן, חוסך מעצמו רכישת ציוד מורכב ויקר, רישיונות תפעול וצוותים מקצועיים שינהלו אותו. גם במקרה של קופה רושמת או קופות ממוחשבות. מדובר פה ביחסי שכירות בהם הספק מתאים ללקוח חבילת מחשוב ייחודית לצרכיו.

מהו קידום ממומן?
כל בית עסק צריך פרסום כדי להצליח- פירסום בעיתונים, טלוויזיה ובאינטרנט. בשנים האחרונות פירסום ברשת האינטרנט הפך למהפכת הפירסום בכל העולם וכעת כמעט ואין אף בית עסק מצליח ללא אתר מושקע.

חברות להוצאת ויזות לארה"ב
רוצים לטוס לארצות הברית בחופש הקרוב? מתכננים טיול בקיץ אבל אין לכם עדיין ויזה? לחוצים ממילוי הטפסים באנגלית ואין לכם מושג מה תגידו בראיון? נראה שעליכם לפנות לחברה מקצועית שמטפלת בהוצאת ויזות לארה"ב. חברה כזאת תעשה כמיטב יכולתה על מנת שתקבלו את אישור הכניסה לארצות הברית, ותחסוך לכם זמן רב ואנרגיה רבה!
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI