דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים סאביאצ'י בנארג'י מ-TCS יגיע לכנס SAP ישראל בתחומי הסביבה, הבריאות והבטיחות
סאביאצ'י בנארג'י מ-TCS יגיע לכנס SAP ישראל בתחומי הסביבה, הבריאות והבטיחות
עינת מירון 25/12/08 |  צפיות: 3789

סאביאסאצ'י בנארג'י,  מהמומחים הבולטים ב-TCS  להטמעת פתרונותSAP  בתחומי הסביבה, הבריאות והבטיחות, יגיע בשבוע הבא לכנס לקוחות שיזמו SAP ישראל ובית התוכנה TCS ישראל, שיתמקד בתחומים אלה ( EH&S). חברת TCS (TATA Consultancy Services), חברה בת בקונצרן TATA ההודי, המתמחה ביישום פרויקטיIT  מורכבים, היא שותפה עסקית של SAP ברחבי העולם ומעסיקה למעלה מ- מ-6,000 יועצים, מומחי יישום ומפתחים בעלי ניסיון וידע בינלאומי נצבר של מאות אלפי שנות אדם בתחומי הייעוץ וניהול פרויקטים במערכות  SAP. 

 

במסגרת הכנס יסקור סאביאסאצ'י לעומק, את קשת הפתרונות של SAP בתחום זה, ויספר על ניסיונו בפרויקטים  שהוביל בתחומי הסביבה, הבריאות והבטיחות.

 

הכנס יתקיים ב-28 בדצמבר בבניין SAP ברעננה, והוא מיועד למנהלים בתחומי משאבי אנוש, מערכות מידע, לוגיסטיקה, שרשרת אספקה ולאמונים על בריאות והיגיינה תעסוקתית בארגונים בכל המגזרים.

 

כנס ה-EH&S של SAP ישראל ו-TCS  יתמקד בפתרון של SAP לתחום הסביבה, הבריאות והבטיחות, התומך בציות לרגולציות וביוזמות לאחריות חברתית של תאגידים. המודול מאפשר התאמת תהליכים עסקיים גלובאליים למדיניות החברה ולרגולציות בשלושת התחומים הללו.

 

מנכ"ל SAP ישראל,  גלעד גנס, יפתח את הכנס.  עודד סבר, מנכ"ל SAPlm, הנחשב למומחה המוביל בישראל בתחום ניהול מחזור חיי המוצר, ירצה על ציות לתקן האירופאי Reach, לטיפול בחומרים מסוכנים, שנכנס לתוקף לאחרונה. דן בלדר, מנהל הפרקטיקה בתחום הלוגיסטיקה בדלויט, יציג את הדרוש בכדי לציית לרגולציה בתחום EH&S. אבי שחם, מנהל פתרון SCM ב- SAP ישראל, יסקור את פתרונות SAP בתחומים אלה.

 

"הפתרון של SAP" אומר אבי שחם, "מאפשר לראשונה לארגון להבטיח את ביצוע המדיניות שלו בתחומים אלה באופן הוליסטי, החל מקביעת ההרשאות הנדרשות לתפעול נכון בנושאים אלה, דרך ניהול התהליכים העסקיים של הארגון באופן שתואם הרשאות אלה, וכלה בשורת הרווח. שורת הרווח מושפעת מהקטנת עלויות הודות ליישום פתרונות אופטימליים, המותאמים למערכות הקיימות, ומניהול יעל יותר של עמידה בתקנים ורגולציות בתחום הסביבה והבטיחות".

 

סמנכ"ל שיווק ב-TCS אייל מוסקל: "מתוך כ-120 אלף עובדים, מעסיקה TCS ברחבי העולם למעלה מ-6,000 מומחי SAP, דבר המעיד יותר מכל על מחויבותה למקצועיות ולהובלת התחום בכל פרויקט תוכנה שכזה. גישה זו מאפשרת לנו להיות מהגורמים המובילים והראשונים המסוגלים להציג ניסיון מוכח וממשי ביישום מודולים חדשניים והתאמתם לרגולציות עדכניות. אין לי ספק כי הרצאתו של סאביאסאצ'י תספק לאנשי המקצוע הישראלים ערך מוסף אמיתי והבנה מעשית כיצד מבוצע תהליך חיוני כמו יישום מודול EH&S".

 

אודות SAP ישראל

SAP ישראל היא חברה בת של SAP העולמית, האחראית על פעילויות השיווק, המכירות וההפצה של מוצרי SAP לארגונים גדולים ולשוק העסקים הבינוניים והקטנים בישראל. החברה פועלת על פי המודל העסקי של SAP ברחבי העולם, המשמש תשתית לקשר ישיר של SAP עם לקוחותיה ועם שותפיה העסקיים. ל-SAP ישראל יש יותר מ-2,500 לקוחות ולמעלה מ-135,000 משתמשים בישראל. פעילות  SAP ישראל מתווספת לזו של מרכז הפיתוח SAP Labs בישראל. מנכ"ל SAP ישראל הוא גלעד גנס. משרדי SAP ישראל ממוקמים ברעננה. למידע נוסף: www.sap.com/israel

אודות SAP העולמית

SAP היא ספקית התכנה העסקית(*) המובילה בעולם, אשר מציעה ישומים ושירותים שמאפשרים לנהל באופן הטוב ביותר חברות מכל הגדלים, ביותר מ-25 תעשיות. ל-SAP  כ-76,000 לקוחות ( כולל לקוחות מרכישת Business Objects) ביותר מ-120 מדינות. החברה רשומה  למסחר במספר בורסות בעולם, בכללן בפרנקפורט ובניו יורק, תחת הסימול "SAP". מידע נוסף באתר החברה   www.sap.com

 

(*)   SAP  מגדירה  את התוכנה לעסקים כמכלול של תוכנה לעבוד נתונים מינהלי, ERP וכל היישומים הקשורים אליה.

 

אודות TATA-TCS

תאגיד TATA ההודי שהוקם כבר באמצע המאה ה-19 ע"י ג'אמסטי טאטא, כולל 96 חברות ב-7 תחומים עסקיים מובילים: שירותים, מערכות מידע ותקשורת, הנדסה, אנרגיה, כימיקלים, מתכות ומוצרי צריכה. החזון העסקי של TATA מתבסס על יכולות אינטגרציה, הבנה ומקצועיות.Tata Consultancy Services Limited (TCS) (1968) היא חברת ה-IT הראשונה והמובילה בעולם שגם קיבלה את הסמכת CMMI ו-PCMM ברמה 5, הגבוהה ביותר. חברת TCS פועלת בתחום השירות, הייעוץ ומיקור החוץ ב-47 מדינות ברחבי העולם ומבצעת פרויקטים אצל למעלה מ-1000 לקוחות. בין לקוחותיה בעולם 7 מתוך 10 החברות העשירות בעולם (GM, AIG ואחרות) ו-6 מתוך 10 הלקוחות המובילים שלה נמצא בקשרי עבודה רצופים כבר למעלה מ-5 שנים. 90% מלקוחותיה מבצעים פרויקטי המשך. בשנת 2007 עמד מחזור ההכנסות של TCS הנסחרת בבורסת מומבי לפי שווי של 30 מיליארד דולר, על 4.3 מיליארד דולר. חברת TCS מעסיקה ב-47 סניפיה ברחבי העולם כ- 120 אלף עובדים. www.tcs.com


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עינת מירון

מירון תקשורת משווקת - http://www.meyron-mc.com/



 


מאמרים נוספים מאת עינת מירון
 
בית מנומס ואידילי לא מביא 40 אחוזי רייטינג
לקשת עוצמה גדולה שאסור לזלזל בה, אבל הפעם נדמה שהציבור תופס את העוצמה הזו כזלזול בו ובשכל הישר שלו וקשת עלולה למצוא את עצמה במשבר מתגלגל

לראשונה קמפיין פרסום דיגיטלי המנוהל בהתאם להתנהגות הגולשים
Acuvue מותג עדשות המגע מבית ג'ונסון&ג'ונסון מגיש, קמפיין פרסומי באמצעות דאבלקליק, מבית גוגל הקמפיין כולל 23 סרטוני וידיאו שחשיפתם מבוקרת ומנוהלת בכלים טכנולוגיים מתקדמים

המרוץ לגולן
נהוג ומקובל להתחיל פעילות יחסי ציבור כחודשיים-שלושה לפני תאריך ההשקה הרשמי. אז למה גולן טלקום בוחרת בבליץ תקשורתי חצי שנה לפני תחילת הפעילות שלה?

ריאליטי או Apple?
יכולה להבין ולהודות לאפל על שפישטה את הטכנולוגיה, הנגישה אותה וגם פתחה שוק שלם של בעלי מקצועות חדשים, אבל אף פעם לא הבנתי את ההסכמה שבשתיקה לגישה השיווקית שלה. את הורדת הראש וקבלת כל התכתיבים שלא ניתנים לערעור, המחירים של כל כפתור וכבל, החפיפניקיות ב-QA.

מבחן שליט
הזדמנות פז עבור התקשורת לתקן עוולות גדולות ובראשן את זו שנגרמה לרונה רמון. הזדמנות לתכנן ולהיערך כבר מעכשיו כיצד לספר ולתעד את חזרתו של גלעד במינימום רמיסה של כבוד האדם, הפרטיות והשקט שמגיע לו

שיעור חינם בניהול משברים
ניהול משברים הוא דבר מאוד פשוט לביצוע. הוא כולל 2 מרכיבים בסיסיים שחייבים להתקיים כדי לנטרל את הביקורת – שקיפות ואחריות.

בקשת פירוק לחברת אושידה בעמ
17 כלות כנראה לא יקבלו את שמלות הכלה שלהן; החוב של החברה לעובדות מוערך בכחצי מיליון ש"ח

פורקס פלייס תובעת חצי מיליון ש"ח מסוחר מט"ח שהונה את בית המשפט והשיג במרמה צו עיקול כנגדה
בכתב התביעה שכנגד מתייחסת פורקס פלייס לפסיקתו של רשם בית המשפט חגי ברנר שהסיר את צו העיקול שנפסק לחובתה ולבחירת המילים בהן השתמש "מעוררת על פניה קשיים במישור המהימנות" ומבקשת מבית המשפט לפסוק לה פיצויים מוגדלים.

פורקס פלייס לבית המשפט: "מאג'ד שייך בודה סיפורים ומנסה להעביר על שכמה של החברה את הפסדיו הכשרים"
החברה מגיבה בכתב תביעה באורך 40 עמודים מנומקים ורווי הוכחות כי תביעתו וצו העיקול שהשיג התובע התבססו על שקרים, רמאויות ומניפולציה על בית המשפט

בית דין רבני שדן בתביעת השתתפות בהפסדים לאור קבלת שטר היתר עסקא פסק כי שטר שכזה אינו מחייב
בדיון, בהשתתפות הדיינים הרב יהודה סילמן, הרב ישראל רוזנברג והרב יעקב פרבשטיין נקבע כי יש ספק אם שטר היתר העסקא אכן מחייב ולכן אין אחד מהצדדים רשאי לתבוע כספים בגין רווחים או הפסדים. עוד קבע בית הדין הרבני כי גם אם השטר תקף ומחייב אין התובע יכול לתבוע בגינו הפסדים ולכן בית הדין בכלל לא אמור לפסוק בנושא. בהחלטה זו ביטל בית הדין הרבני את תביעתו של הרב מנחם סופר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI