דף הבית פיננסים וכספים משכנתא ייעוץ משכנתאות - חיסכון של עשרות אלפי שקלים
ייעוץ משכנתאות - חיסכון של עשרות אלפי שקלים
VPR 04/06/12 |  צפיות: 5128

מי מאיתנו שעומד בפני הבחירה החשובה והמשמעותית של הלוואת משכנתא שתלווה אותו החל מרכישת נכס (כמו בית למשפחתו) ודרך עשרים או שלושים השנים הבאות של חייו, בוודאי יגלה עניין בנאמר במאמר זה.

הציפייה לקבל החלטה ריאלית, נכונה ומתאימה בנוגע להלוואת המשכנתא שבה תבחר בסופו של התהליך אינה מושרשת במציאות. יכולתו של אדם פרטי להכיל את כל המידע שמסוגלים "לשפוך" עליו סוכני ויועצי המשכנתאות מטעם הגופים השונים המספקים הלוואות אלה, לסדר נתונים אלה באופן שהוא בר השוואה ולמדוד את איכות ההלוואות השונים לפי פרמטרים כלכליים ריאליים, היא תפקידו של איש מקצוע.

וכאילו לא די בזה, תיתקל, האדם הממוצע בבואו לקחת הלוואת משכנתא, באנשי ייעוץ שיווקיים וממולחים, שיציגו בפניך עובדות מפתות על מצבו של המשק היום, לפני חמש שנים ובעוד חמש שנים תוך שהם מציגים בפניך רק את העובדות שמשרתות את הניסיון שלהם להפוך אותך ללקוח שלהם. קשה להתמודד מול שיווקיות מקצועית כל כך בעולם זר כל כך ועם כל כך הרבה פרמטרים חדשים לשקילה.

הלקוח הממוצע ניגש לבחירת הלוואת משכנתא כאשר אין בידיו לא את הכלים הדרושים ולא את החברותא המתאימה על מנת לזהות הלוואה טובה ולבחור בה.

מהו שירות ייעוץ משכנתא?

ייעוץ משכנתא הינו ליווי וסיוע בבחירת הלוואת המשכנתא שלך. ייעוץ המשכנתא מתחיל ברגע שבו אתה חובר ליועץ שלך, ומסתיים בלקיחת ההלוואה. בדרך, יועץ המשכנתא שלך יבין את הצרכים הייחודיים – הכלכליים או האחרים, של משפחתך והיכולות שלכם מבחינת ההלוואה, יסביר לכם מהן האפשרויות העומדות בפניכם, יאסוף עבורכם את מירב הנתונים ויסביר באופן ברור את ההבדלים בין המסלולים השונים של ההלוואות המוצעות, יציג בפניכם את דעתו בנוגע להלוואת המשכנתא המומלצת לכם, ולבסוף יסייע לכם "לסגור את העיסקה" ולקחת את הלוואת המשכנתא שבחרתם.

מי מספק שירותי ייעוץ משכנתא?

יועצי משכנתא הינם אנשי כלכלה או חשבונאות, שחיים את שוק המשכנתאות יום יום. יועצים אלה, יוצרים קשר עם הלקוח כאשר הם אינם מקבלים עמלות מן הבנקים השונים לסגירת עיסקה עם הלקוח, והם לצד הלקוח באופן מובהק, אובייקטיביים ונטולי אינטרסים בתהליך.

יועצי משכנתא מכירים את המושגים ואת האנשים הפועלים בשוק המשכנתאות בארץ ולכן לא רק שיוכלו לאסוף עבורכם נתונים בקלות וביעילות, אלא שיוכלו לסייע לכם לנתח נתונים אלה לאור הצרכים והיכולות שלכם באופן נוח – וגם מדוייק.

מה יהיה מחר?

ייעוץ משכנתאות איכותי אינו מסתפק בהצגת התמונה כפי שהיא היום. אם יועץ המשכנאות שלכם הוא איש כלכלה, שנמצא בשוק מזה זמן מה ולומד אותו, יוכל אם כך לספר לכם על הגלגולים השונים של שוק המשכנתאות, הריביות, והנדל"ן ועל השינויים הצפויים בשוק זה בשבועות, בחודשים או אפילו בשנים הקרובות. כך, יוכל למשל יועץ המשכנאות שלכם להציע לכם לשקול הלוואה בריבית משתנה אם ניראה כי הריבית במשק עומדת לצנוח, וכדומה.

ייעוץ משכנתאות לא עולה כסף – הוא מחזיר כסף

קל לחשב את המשמעות של אחוז אחד הנחה בריבית הניתנת לכם על המשכנתא – אם לקחתם משכנתא על סך מיליון שקלים, אחוז אחד פחות שתשלמו בריבית הוא בעצם חיסכון לכם ולמשפחתכם בסך של 10,000 ₪ לשנה. כן כן, זה הסכום. אם המשכנתא שלכם נלקחה לחמש עשרה שנים, בחישוב נומינאלי (שאינו מדוייק והוא ניתן רק לצורך ההמחשה) מדובר על חיסכון כולל של 150,000 ₪ - האוטו החדש שלכם. אם כן, התשלום עבור ייעוץ משכנתאות הוא בטל בשישים לנוכח החיסכון של אלפי, עשרות אלפי, ולעיתים אף מאות אלפי שקלים שיצטבר בעקבות זיהוי המשכנתא המתאימה לכם ביותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 VPR

VPR בניית אתרים לעסקים בראייה של חברת קידום אתרים מקצועית!



 


מאמרים נוספים מאת VPR
 
גן אירועים – הקיץ מחכה לנו
31/01/13 | חתונות
מאז ומתמיד זוגות מתחתנים יודעים שבשביל לבחור מקום צריך לצאת ולהסתובב בין המקומות, לחפש אתרי אינטרנט עם סיורים וירטואלים כאלו ואחרים על מנת לקבל את הויז'ן הכולל של המקום..

הדברה – הרחקת יונים ושלל פתרונות לבית
אנחנו מאוד אוהבים את הבית הפרטי שלנו, מאוד אוהבים את השקט הנפשי אבל לא תמיד הוא נשאר ככה ולא בגללנו.

כל הפרטים על רכישת טבעות נישואין
22/07/12 | חתונות
אם גם אתה מצאת את בחירת ליבך ומעוניין כבר למסד את הקשר, קרוב לוודאי שאתה מחפש אחר טבעת נישואין. טבעת נישואין היא ללא כל ספק הסממן הגדול ביותר המעיד על הקשר בין בני הזוג..

חתונה - היום הגדול, התכנון המושלם
17/06/12 | חתונות
לתכנן כמעט אף אחד לא אוהב, אבל כאשר מדובר בתכנון חתונה קרובה בני הזוג קופצים לים ומקווים שהם שוחים לכיוון הנכון. אז כמו ברוב המקרים, אלו שמתחתנים הינם זוג טרי אשר לא ידע מעולם על הנושא של חתונה.

ייעוץ משכנתאות - חיסכון של עשרות אלפי שקלים
04/06/12 | משכנתא
מי מאיתנו שעומד בפני הבחירה החשובה והמשמעותית של הלוואת משכנתא שתלווה אותו החל מרכישת נכס (כמו בית למשפחתו) ודרך עשרים או שלושים השנים הבאות של חייו, בוודאי יגלה עניין בנאמר במאמר זה.

עולם שלם של גאדג'טים מחכה לנו
24/05/12 | גאדג'טים
אנחנו כל הזמן רואים בחדשות על איזה פיתוח חדש כזה או אחר אשר משנה את פני העולם לתמיד, אמרו שבין גדולי מוחות ואנשים גדולים..

חוק סיעוד לקשישים- הזכות לקבלת סיוע סיעודי מהמדינה
24/03/12 | גיל הזהב
בכל מדינה מתוקנת ברחבי העולם, מחויבת להיות חקיקה כלשהי, המעגנת את זכויותיהם של האוכלוסייה הקשישה בה. במדינת ישראל, קיים חוק סיעוד לקשישים,

מוצרי מזון- מפגש של תרבויות
הצורך במוצרי מזון הוא מזמן לא רק בסיסי וקיומי, כשכיום מתאפשר באמצעות צריכת מוצרי מזון ממקומות שונים ברחבי העולם, ללמוד רבות אודות תרבויות הקיימות בעולם, דרך מאכליהם השונים.

עולם של עיצוב גרפי
עולם העיצוב כולל בתוכו מספר מקצועות גדול, המושכים את התעניינותם של רבים, כישנה מגמה של התקדמות מתמדת, המביאה להתעניינותם של רבים בכל הקשור לעולם זה.

החרדה ואנחנו
אי אפשר שלא לשים לב איך בישראל יותר ויותר אנשים הולכים לטיפולים משפחתיים ואישיים, טיפול פסיכולוגי וייעוץ על מנת לצאת מהמצב החרדתי שרודף את ההמונים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI