דף הבית אינטרנט והחיים ברשת אתרי משחקים משחקי חשיבה לילדים - לומדים תוך כדי משחק
משחקי חשיבה לילדים - לומדים תוך כדי משחק
אביב גולן 14/06/12 |  צפיות: 3314

כולנו אוהבים לשחק, מבוגרים וילדים נשים וגברים אם זה בזמן הפנוי שיש לנו ואם זה לפעמים גם תוך כדי העבודה. אנו נרצה שילדינו ישחקו במשחקים מאתגרים ונעדיף שאלו יהיו משחקי חשיבה לילדים.

משחקים מעין אלו הינם פעילות חינוכית מן המעלה הראשונה משולבת עם הנאה רבה לילדים כך שהם אינם מבזבזים את זמנם לריק. משחקי חשיבה מפתחים את היכולות הלוגיות ואת מיומנויותיהם הבסיסיות של הילדים ובכך תורמים להתפתחותם ובשבילנו ההורים זהו שקט נפשי לדעת שהילדים משחקים במשחקים חינוכיים. האפשרויות לאלו המחפשים אחר משחקי חשיבה לילדים ברשת הינן רבות ואפשר למצוא מאות רבות של משחקים מעין אלו.

ישנם שני סוגים עיקריים, הסוג הראשון הוא משחקי חשיבה קלאסיים כמו קריאה, פאזלים, חידות חשבון וכדומה והסוג השני של המשחקים הללו הוא שימוש בדמויות המוכרות שהילדים אוהבים ודרכם הם לומדים לקרוא ולכתוב וכן לפתור בעיות חשבוניות, לחבר בין קול ותנועה ולחבר בין התנועות עם העכבר לתוצאות שהם רואים על המחשב בעקבות כך. בכדי למצוא משחקי חשיבה צריך להכנס למנוע החיפוש של גוגל ולהקיש את מילות החיפוש בווריאציות שונות מה שיביא לתוצאות רבות ומגוונות, חלק גדול מהתוצאות יהיו לא רלוונטיות מכיון שהתוצאות יכללו כל מה שיש לו הקשר כלשהוא לנושא זה כמו אתרי מאמרים שמדברים על משחקי חשיבה וכדומה ולכן כדאי לבצע את החיפוש עם מילים כמה שיותר רלוונטיות


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב גולן


 


מאמרים נוספים מאת אביב גולן
 
חידושים באטרקציות לאירועים
היום אירוע הוא לא רק שמחה שכוללת ריקודים אוכל טוב ואפשרות לראות את כל המשפחה, היום אירוע הוא הפקה מרהיבה שכוללת פירוטכניקה ושדרוגים, פינוקים לאורחים והכול מלווה בטרנדים חדשים ומפתיעים, כאשר הרעיון המרכזי שעומד מאחורי כל החגיגה הזאת הוא שכל אחד מבעלי האירועים מעוניין להפתיע את האורחים שלו באיזו הפתעה שהם טרם ראו בחיים.

הדרום מתעורר - מגוון צימרים בדרום מחכים לכם
14/06/12 | צימרים
צימרים בדרום הפכו כבר מזמן לצימרים בעלי שם ורבים רבים מוצאים את עצמם משתכנים בצימרים אלו. ישנם צימרים בדרום במושבים ובקיבוצים שונים אשר נמצאים במרחק רב מאזורי אטרקציות שונים.

אטרקציה מדהימה לאירועים - בר ממתקים צבעוני
פעם לפני זמן לא רב כשהיינו צריכים לעשות אירוע כלשהוא אם זאת חתונה, ברית מילה, בר מצווה, או סתם יומולדת לבן משפחה או חבר היינו מזמינים אוכל, תקליטן, וזה היה מספיק לאורחים שלנו ולא היינו צריכים להיכנס להוצאות נוספות.

איזה סוג של אחסון אתרים לבחור לאתר שלנו
כאשר נשאלת השאלה באיזו סוג של אחסון אתרים הכי כדאי לבחור ומהוא סוג השרת אשר יספק את שירותי אחסון אתרים היעילים ביותר עבור האתר הספציפי, דרושים כמה הסברים והבהרות ולפעמים אפילו התייעצות עם מומחה על מנת לענות על השאלה מהו פתרון אחסון אתרים הכדאי ביותר. מכיוון שסוג אחסון אתרים מושפע באופן ישיר מסוגו של השרת שבו יאוחסן האתר

משחקי חשיבה לילדים - לומדים תוך כדי משחק
כולנו אוהבים לשחק, מבוגרים וילדים נשים וגברים אם זה בזמן הפנוי שיש לנו ואם זה לפעמים גם תוך כדי העבודה. אנו נרצה שילדינו ישחקו במשחקים מאתגרים ונעדיף שאלו יהיו משחקי חשיבה לילדים.

ההתפתחות של הרוק הישראלי
14/06/12 | מוסיקה
אין היום תחנת רדיו ישראלית שלא משמעיה רוק ישראלי וזאת מכיוון שהסגנון הייחודי של רוק ישראלי השתבח מאוד בשנים האחרונות והפך להיות לגאווה ישראלית אמיתי. מכיוון שתחום זה של המוזיקה לא מפסיק להתפתח ולהפתיע את כל אוהבי המוזיקה, רוק ישראלי התחיל לחדור בשנים האחרונות גם לרובדי החברה שפעם לא הייתה לו בהם דריכת רגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI