דף הבית תיירות ונופש צימרים הדרום מתעורר - מגוון צימרים בדרום מחכים לכם
הדרום מתעורר - מגוון צימרים בדרום מחכים לכם
אביב גולן 14/06/12 |  צפיות: 3178

כולנו יוצאים אחת לכמה זמן לנופש אם משפחתי ואם זוגי. בכל פעם עולה שוב ושוב השאלה לאן ניסע הפעם ואיזה איזור בארץ נחרוש. בשנים האחרונות איזור הדרום הפך מבוקש יותר ויותר מכיון שיש בו גם אטרקציות שעשויות לעניין את כולם וגם אפשרויות לינה רבות אשר מתאימות בהתאם לתקציב שלנו ולכן צימרים בדרום הפכו כבר מזמן לצימרים בעלי שם ורבים רבים מוצאים את עצמם משתכנים בצימרים אלו. ישנם צימרים בדרום במושבים ובקיבוצים שונים אשר נמצאים במרחק רב מאזורי אטרקציות שונים כגון אירוח בדואי ועוד, וישנם כאלה המציעים אטרקציות בתוך מתחם הצימרים כגון טיפולים שונים ועוד.


צימרים בדרום כמו גם צימרים בצפון הארץ מאופיינים בפינוקים שיש בהם. צימר בדרום כולל בדרך כלל חדר שינה נקי ומאובזר, עם מצעים נקיים ומגוהצים, בסלון ישנן טלביזיה ודיוידי וכן ספות נוחות. צימר בדרום אף כולל אמבטיה מפנקת ושירותים נקיים וישנם אף צימרים בדרום שיש בהם ג'קוזי בתוך החדר.

ישנם צימרים שיש בחוץ פינת על האש הכוללת שולחן וכסאות מעץ וכן ערסל מפנק ליחיד ואף לזוג, מנגל וציוד נלווה לצליית בשרים ומדשאות גדולות שניתן לשחק בהם בעיקר אם יש ילדים איתנו. ישנם צימרים בדרום המציעים מגוון מסאג'ים ופינוקים אחרים בתוספת תשלום וישנם אף כאלה שמציעים ארוחת בוקר הכלולה במחיר מה שיכול להוזיל מאוד את הטיול.


כששוכרים צימר ישנם מספר אטרקציות בדרום שלא כדאי לוותר עליה בשום אופן. אטרקציה זו הינה אטרקציה שאפשר לעשות רק באזור הדרום, והינה אירוח בדואי. אירוח כזה יכול להיות חוויה לכל המשפחה ומתחיל בדרך כלל בקבלת פנים מסורתית על ידי השייח הבדואי המקומי ובמהלך קבלת הפנים מברך השייח את האורחים במיטב ברכות העדה המסורתיות, אירוח בדואי כולל גם ישיבה מסביב לשייח ושמיעת סיפורי אלף לילה ולילה על מנהגי העדה וראשיה. בהמשך הביקור ניתן להתנסות באפיית פיתות בטבון על ידי האורחים בהדרכת המארחים. למי שלא מעוניין ללון בצימרים בדרום אירוח בדואי יכול גם לכלול לינה בשבילו בתוך האוהל על מזרונים בתוספת תשלום כמובן.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב גולן


 


מאמרים נוספים מאת אביב גולן
 
חידושים באטרקציות לאירועים
היום אירוע הוא לא רק שמחה שכוללת ריקודים אוכל טוב ואפשרות לראות את כל המשפחה, היום אירוע הוא הפקה מרהיבה שכוללת פירוטכניקה ושדרוגים, פינוקים לאורחים והכול מלווה בטרנדים חדשים ומפתיעים, כאשר הרעיון המרכזי שעומד מאחורי כל החגיגה הזאת הוא שכל אחד מבעלי האירועים מעוניין להפתיע את האורחים שלו באיזו הפתעה שהם טרם ראו בחיים.

הדרום מתעורר - מגוון צימרים בדרום מחכים לכם
14/06/12 | צימרים
צימרים בדרום הפכו כבר מזמן לצימרים בעלי שם ורבים רבים מוצאים את עצמם משתכנים בצימרים אלו. ישנם צימרים בדרום במושבים ובקיבוצים שונים אשר נמצאים במרחק רב מאזורי אטרקציות שונים.

אטרקציה מדהימה לאירועים - בר ממתקים צבעוני
פעם לפני זמן לא רב כשהיינו צריכים לעשות אירוע כלשהוא אם זאת חתונה, ברית מילה, בר מצווה, או סתם יומולדת לבן משפחה או חבר היינו מזמינים אוכל, תקליטן, וזה היה מספיק לאורחים שלנו ולא היינו צריכים להיכנס להוצאות נוספות.

איזה סוג של אחסון אתרים לבחור לאתר שלנו
כאשר נשאלת השאלה באיזו סוג של אחסון אתרים הכי כדאי לבחור ומהוא סוג השרת אשר יספק את שירותי אחסון אתרים היעילים ביותר עבור האתר הספציפי, דרושים כמה הסברים והבהרות ולפעמים אפילו התייעצות עם מומחה על מנת לענות על השאלה מהו פתרון אחסון אתרים הכדאי ביותר. מכיוון שסוג אחסון אתרים מושפע באופן ישיר מסוגו של השרת שבו יאוחסן האתר

משחקי חשיבה לילדים - לומדים תוך כדי משחק
כולנו אוהבים לשחק, מבוגרים וילדים נשים וגברים אם זה בזמן הפנוי שיש לנו ואם זה לפעמים גם תוך כדי העבודה. אנו נרצה שילדינו ישחקו במשחקים מאתגרים ונעדיף שאלו יהיו משחקי חשיבה לילדים.

ההתפתחות של הרוק הישראלי
14/06/12 | מוסיקה
אין היום תחנת רדיו ישראלית שלא משמעיה רוק ישראלי וזאת מכיוון שהסגנון הייחודי של רוק ישראלי השתבח מאוד בשנים האחרונות והפך להיות לגאווה ישראלית אמיתי. מכיוון שתחום זה של המוזיקה לא מפסיק להתפתח ולהפתיע את כל אוהבי המוזיקה, רוק ישראלי התחיל לחדור בשנים האחרונות גם לרובדי החברה שפעם לא הייתה לו בהם דריכת רגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI