דף הבית רפואה ובריאות מיניות ובריאות מינית שיפור האון הגברי בתכשירים טבעיים
שיפור האון הגברי בתכשירים טבעיים
אירה פינסקר 29/06/12 |  צפיות: 14677

כאשר מדובר בשיפור האון הגברי, רבים סבורים כי ויאגרה היא הפתרון האולטימטיבי. אכן, מחקרים רבים מוכיחים את יעילותן של הויאגרה ושל תכשירים אחרים מאותה המשפחה בשיפור הביצועיים המיניים לטווח הקצר. יחד עם זאת, אותם המחקרים מציגים תמונה עגומה למדי של תופעות לוואי בשימוש ממושך. לכן מומלץ לבדוק גם את התכשירים הטבעיים הקיימים בשוק.

אחד הסטימולטורים המיניים הטבעיים הידועים ביותר הוא אלקלואיד בשם יוהימביין, המצוי באבקה של גזע עץ היוהימבה, הצומח לאורך החוף המערבי של אפריקה. יוהימביין פועל לשיפור האון הגברי באמצעות חיזוק הליבידו והגברת זרם הדם אל הפין. החומר בטוח לחלוטין במינונים קטנים, אך במינונים מופרזים עשוי לגרום לתופעות לוואי כגון חרדה, הזיות וכדומה.

תמצית צמח הטריבולוס טרטסטריס תורמת לשיפור האון הגברי על ידי העלאת רמת הטסטוסטרון. את התמצית יש לקחת רק לצורך סטימולציה מינית, ולא באופן קבוע, על מנת לא לגרום לנזק על ידי הפרת האיזון ההורמונלי של הגוף.  ויטמין 3B, או ניאצין, מגביר את אספקת הדם; יש ליטול אותו במינונים מזעריים, שכן במינונים גבוהים הוא עשוי להיות רעיל.  לתכשירים העשויים מעץ הגינקו השפעה דומה. למרבה הצער, רוב האנשים אינם מודעים ליכולתו של הגינקו להמריץ את מחזור הדם ובכך לתרום לשיפור האון הגברי;  רובנו מכירים אותו בעיקר כתכשיר לשיפור הזכרון. נתורופתים ממליצים בדרך כלל על מינונים קטנים של גינקו בשילוב היוהימבה והניאצין.

שיח המוירה פואמה מוכר בשם של עץ האון הברזילאי. ניתן ללמוד מהשם שבמסורת העממית הוא משמש לשיפור האון הגברי. מחקרים הראו כי יותר ממחצית הנבדקים שעשו שימוש בתכשירים על בסיס מוירה פואמה דיווחו על שיפור הביצועים המיניים שלהם. צמח הסו פלאמטו מוכר ברפואה המשלימה כתרופה לבעיות הערמונית, ולכן יכול גם הוא לתרום לשיפור האון הגברי.

 

לסיכום, קיימים תכשירים טבעיים רבים שעשויים לתרום לשיפור האון הגברי. שימוש ברוב התכשירים האלה אינו מחייב מרשם; יחד עם זאת, נראה שהגזמה במינון או בחירה לא נכונה של התכשיר עשויים לגרום לתופעות לוואי לא נעימות ולעתים גם מסוכנות. לכן חשוב מאוד להתיעץ עם רופא בטרם נטילת התכשירים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אירה פינסקר


 


מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר
 
חנויות הריון: חנויות לשופינג בתקופת ההריון
20/05/13 | קניות
חנויות הריון אינן מציעות רק מוצרים לשימוש בתקופת ההריון, אלא גם מוצרים לתינוקות ולאמהות. לכן המונח חנויות הריון מתייחס לתקופה בה מומלץ לבצע את הרכישות.

מוצרי החתלה: חיוניים ונוספים
20/05/13 | קניות
מוצרי החתלה נועדו להקל על פעילויות הטיפוח של התינוק. בין המוצרים האלה ניתן למצוא פריטים חיוניים, שקשה בלעדיהם, ופריטים שאינם הכרחיים.

עגלות תינוק: מספר הגלגלים והשלכותיו
20/05/13 | קניות
עגלות תינוק יוצרו בעבר על גבי ארבעה גלגלים באופן קבוע. יחד עם זאת, בשנים האחרונות הופיעו גם דגמים על גבי שלושה גלגלים. המאמר מביא את היתרונות ואת החסרונות התפקודיים של התצורה החדשה.

בגדי הריון: לכל משפחה ולכל תקציב
20/05/13 | אופנה
בגדי הריון מספקים מענה לצורכן של מיליוני נשים לתפקד באופן מלא בתקופת ההריון. בשוק קיימים מוצרים מקטגוריות שונות, המאפשרים לחדש את המלתחה בהתאם לאילוצי התקציב המשפחתי.

בחירה נבונה של עגלת מוצי
20/05/13 | קניות
עגלת מוצי היא עגלה יוקרתית, מתוחכמת, איכותית, אמינה ומסוגננת. בסניפי מדרלנד, המשווקת הבלעדית של מוצי בישראל, תוכלו להנות ממבחר רחב של דגמים ומייעוץ מקצועי.

טויוטה יאריס דור שלישי: נתונים עיקריים
טויוטה יאריס החדשה היא אחת המכוניות האיכותיות בשוק הרכבים הזעירים. במאמר נבחנים השינויים שבוצעו בדגם החדש של טויוטה יאריס.

טרייד אין: עסקה בטוחה
20/05/13 | צרכנות
טרייד אין נחשב בעבר לתחום אפור, כמעט על גבול הבלתי חוקי. בתי עסק קטנים ומפוקפקים הופיעו ונעלמו מהשוק. יחד עם זאת, כיום נמצאים בשוק כמה שחקנים סולידיים בתחום, אשר הפנייה אליהם נחשבת לבטוחה.

שדרוג של מכונית טויוטה בטרייד אין
20/05/13 | צרכנות
שדרוג של טויוטה בטרייד אין הוא עסקה נפוצה למדי, שכן לקוחות טויוטה שומרים בדרך כלל על נאמנות למותג. החלפת טויוטה בטרייד אין מאפשרת לבצע שתי עסקאות במקום אחד תוך חסכון משמעותי בזמן ובמאמץ.

טויוטה חדשה: הגשמת חלום
20/05/13 | צרכנות
רכישת טויוטה חדשה היא אירוע משמעותי בחיי כל נהג. שכלולים הנדסיים, אמינות גבוהה, בטיחות ונוחות בנסיעה – כל אלה יעמדו כעת לרשותו. המאמר דן בדרכים לביצוע הרכישה.

טרייד אין במחיר מחירון: תרגיל שיווקי
20/05/13 | צרכנות
עסקאות טרייד אין במחיר מחירון מוכרזות מדי פעם כמבצעים חסרי תקדים בסוכנויות רכב שונות. המאמר דן במהות המבצע, שאיננו אלא תרגיל שיווקי הנועד למשוך קהל לקוחות רחב אל הסוכנות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI