דף הבית בידור ופנאי בידור תחביבים ופנאי - אחר פסטיגל 2012
פסטיגל 2012
דניאל אהרון 14/07/12 |  צפיות: 5711

פסטיגל 2012

בכל שנה כל פעם מחדש יש את הפסטיגל המדליק והמגניב במיוחד שכל הילדים והילדות אוהבים ממש ללכת אליו ואולי אפילו להשתתף בו! הפעם, שנת 2012 ולכן יש את פסטיגל 2012 המגניב ממש עם הכוכבים הגדולים שכולנו מכירים ואוהבים במיוחד. במאמר זה אני אכתוב לכם את תמצית העלילה על פי מה שאני יודע וקראתי של פסטיגל 2012, מי משתתף בפסטיגל, אכתוב לכם מה הוא בעצם פסטיגל למי שקורא את המאמר עד עכשיו ועדיין לא יודע, ומה ילדים וילדות בעצם מוצאים בו (בפסטיגל). אתחיל בלומר שאני אישית משתדל בכל שנה ללכת עם ילדיי לפסטיגל כיוון שזוהי חוויה עצומה ללכת עם הילד שלך ולראות אותו נהנה ורוקד ושר ומקפץ ולראות אותו מאושר כי השקעת בו כסף ולקחת אותו לפסטיגל המדליק. הילדים שלי אישית וגם האחיינים שלי (אלה הקטנים) אוהבים מאוד לראות את כל הכוכבים המוכרים שהם תמיד רואים בטלוויזיה עכשיו בשידור חי, וכאשר אנו הולכים לפסטיגל דבר זה מתממש בעצם והם נהנים הכי בעולם. אני בטוח שכמעט כל ילד קטן יכול ליהנות מהפסטיגל ובמיוחד מפסטיגל 2012! אז אני ממליץ בחום ללכת עם הילדים ולעשות להם כיף בתקופת חופשת החנוכה.

מה זה בעצם הפסטיגל? פסטיגל הוא בעצם מופע זמר ואולי גם תחרות זמר המובל תוך כדי הצגה ועלילה כלשהיא (בכל שנה משתנה) שבו משתתפים המון כוכבי ילדים של אותה השנה או משנים קודמות שהם בעצם גם שרים את שירי הפסטיגל הכיפים והאהובים במיוחד. גם פסטיגל 2012 מורכב מעלילה שתכף אכתוב עליה ומשירים מיוחדים שנכתבו במיוחד לפסטיגל שאותם נוכל לשמוע רק אם נלך ונהיה בפסטיגל 2012 עצמו! כמו שהסברתי קצת קודם ילדים מאוד אוהבים את הפסטיגל מכמה סיבות. הסיבה הראשונה שאני מוצא זה בגלל השירים. ילדים כמו כל בן אדם אוהבים גם הם שירים, אך הם אוהבים יותר שירים קלילים כאלה עם מוזיקה כיפית ומקפיצה כמו שילדים אוהבים. את המוזיקה הזאת הם משיגים בפסטיגל שכותבים בו שירים כאלה במיוחד לילדים! סיבה שניה זה בגלל כוכבי הטלוויזיה והזמרים האהובים על כולנו. הילדים תמיד רוצים לראות את השחקן האהוב עליהם ואת השחקנית שהם מעריצים וכו' וכו' וכאשר הם הולכים לפסטיגל 2012 או לכל פסטיגל אחר הם משיגים זאת.

אז מה הולך להיות בפסטיגל 2012 השווה ממש ומי הולך להשתתף בו? בפסטיגל 2012 ישתתפו השחקנים הבאים: אלי פיניש, מריאנו אידלמן, אליאנה תדהר, אסף הרץ, אודי גוטשלק, אביעד בן טוב, יעל בר זוהר, טל מוסרי, אנה ארונוב, דנה פרידר, קטלין רייטר ועוד שחקנים שווים שכולנו אוהבים! אם תשימו לב כל השמות פה כמעט מוכרים לכולנו והם מפורסמים ואהובים על רובם. העלילה הפעם בפסטיגל 2012 תהיה על איש אחד נבל שרוצה להשתלט על העולם ומחסל את כל הרשויות שיכולות לעמוד נגדו כדי שלא יפריעו לו חוץ מסוכנות אחת שהיא יריבתו המושבעת כבר כמה שנים טובות. כדי לדעת מה עלה בגורלו של הנבל ומה עלה בגורלם של הסוכנות הטובה קנו כרטיסים לפסטיגל 2012 וגלו מה קרה!

להתראות :)


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דניאל אהרון


 


מאמרים נוספים מאת דניאל אהרון
 
דרגון פייבל
מאמר קצר על עולם וירטואלי דרגון פייבל

משחק אנגרי בירדס
מאמר על משחק אנגרי בירדס

משחקי כדורגל
מאמר על משחקי כדורגל

פסטיגל 2012
פסטיגל 2012 מאמר מעניין במיוחד

באבלס משחקים
באבלס משחקים מאמר מעניין

משחקי מכוניות
פוסט מעניין על משחקי מכוניות

משחקי איפור
מאמר על משחקי איפור שווים

משחקי בנות
מאמר על משחקי בנות באינטרנט

משחקי הלבשה
מאמר מרתק על משחקי הלבשה בדף הבית הראשון שלי

מועצת החלב
מאמר מעניין ומרתק במיוחד על מועצת החלב של דף הבית הראשון שלי
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI