דף הבית חינוך ולימודים חינוך ולימודים - אחר הדאחקה של היום, הסלוגן של מחר
הדאחקה של היום, הסלוגן של מחר
מיכל ז 19/07/12 |  צפיות: 2719

יופי, הליצן של הכיתה גדל ורוצה לעשות כסף, תמיד אמרת לעצמך, אם היתה איזו דרך שהיא לעבוד וגם להתלוצץ ולהתבדח תוך כדי וגם לקבל על זה כסף, ושזה לא יהיה ליצן, אז זו העבודה המושלמת בשבילך.

אחרי כמה שנים במלצרות שכחת מהחלום הזה שהיה לך, התחלת לחשוב שלעולם לא תרוויח מספיק כסף כדי שתוכל לפרוש וללמוד מקצוע רציני, מקצוע שבו תוכל להרוויח פרנסה טובה עם כל התנאים הסוציאליים הנלווים ופשוט שקעת בדיכאון הכללי שבו כולם שקועים, הדיכאון של החיים.

נו טוב ... לא צריך להיות דרמטיים. אתה עדיין צעיר וכל העולם יכול להיות פרוש לפנייך, רק צריך לדעת איך לעשות את השינוי הנכון בזמן הנכון, כמו שנאמר "את הגשם תן רק בעתו ובאביב פזר לנו פרחים". בזמן הנכון הכל יבוא על מקומו בשלום.

יום שלישי פעמיים כי טוב, אתה בדרך לעבודה, לוקח אוטובוס מספר 59 בקריות לכיוון צומת הצ'ק פוסט וענייך רואות שלט חוצות ענק המפרסם בית ספר, ולא סתם אלא בית ספר המתמחה במקצועות כמו  קופירייטינג ושיווק. אילולא הייתה פרסומת נוספת ליד עם תמונתה של בר רפאלי בוודאי היית מפספס את זה, אבל למרבה המזל ראית שיש קורס רעיונאות והשכלת להבין שאולי זה תחום שמתאים לך ללמוד.

תחום כמו קופירייטינג מתאים בדיוק לאנשים כמוך, כאלו ששולפים משפטי מחץ מהשרוול ויכולים לייצר סלוגנים קליטים בקלות יחסית. מכאן הדרך לקמפיין אישי בניהולך קצרה, אם תהיה טוב השמיים הם הגבול. כידוע, מתגלגלים עשרות מיליוני שקלים בתקציבי הפרסום של החברות הגדולות, וגם אתה רוצה חלק בהצלחה, כולם רוצים!

הגעת לתחנה מול העבודה, ירדת מהאוטובוס מלא רגשות שמחה, דרך חדשה זה בדיוק מה שאתה צריך כדי להצית בך מחדש את ניצוץ החיים שכבה.

רק חיכית להפסקה כדי שתוכל להתקשר ולתאם פגישה עם מזכירות בית הספר. פגישה תואמה לעוד יומיים מהיום. אתה בקוצר רוח, ממש חסר סבלנות, התעוררו בך רגשות שמזמן לא הרגשת. הרגשת כאילו אתה יכול לטרוף את העולם, להיות מלך הג'ונגל אילו רק תשיג עבודה חדשה שתתאים לכישוריך הטבעיים. צדקת...


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI