דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות הפעלות לילדים באירועים
הפעלות לילדים באירועים
לילך כהן 14/08/12 |  צפיות: 2806

 

עושים טוב להורים

הזמנה לאירוע מסוים יכולה להעלות לא מעט מחשבות במוחם של הורים לילדים. לא תמיד המחשבה היא על סוג המתנה שיש לקנות או על דרך ההגעה לאירוע אלא דווקא על מה עושים עם הילדים כשמתכוונים להגיע לאירוע מסוים ובאמת ליהנות בו. מכאן ניתן להבין עד כמה הפעלות לילדים באירועים הן דבר חשוב מאוד.

בין אם מדובר באירועים שנערכים בצהריים (כמו ברית למשל) שבהם אין אפשרות להשאיר את הילדים עם מישהו ובין אם מדובר באירוע משפחתי שבו מאוד רוצים להביא את הילדים בכדי שהסבתא תראה אותם, הרי שהפעלה איכותית שתעסיק אותם ברגעים חשובים של האירוע תקל מאוד על ההורים.

המומחיות של מי שבאמת מכיר ילדים

חשוב להבין שאם רוצים ליצור הפעלות לילדים באירועים שונים אין הדבר אומר שמדובר במשימה קלה שכל חובבן יכול לבצע אותה. ילדים הם יצורים תובעניים במיוחד ולכן רק מי שמבין עד כמה יש להקדיש להם תשומת לב ועד כמה יש לגוון את הפעילויות השונות שמנסים לרתום אותן אליהם, הוא זה שיכול להצליח במשימה.

הנה כך אפשר להבין שרק מי שלוקח את העניין ברצינות רבה מציע מגוון הפעלות שמתאים בצורה מדויקת לגילאים שונים של ילדים ולמספר הילדים שיכולים להגיע לכל אירוע. ארגון של פינה מיוחדת לטובת ילדים בגילאים שונים היא דוגמא טובה ליצירת הפעלות לילדים באירועים שאכן יעשו כיף גדול לכל ילד.

חשוב ליהנות ממגוון של הפעלות

בעולם של היום נראה כי קיימים מגוון שירותים מיוחדים שלא היו מוכרים לנו בעבר. אין ספק שאם עד לא מזמן היינו רואים כיצד הורים היו חייבים להיות צמודים לילדיהם במשך כל אורכו של אירוע מסוים הרי שכיום שירות הפעלות נקודתי וממוקד זה עושה חסד עם ההורים ומאפשר להם לכבד יותר בנוכחותם את בעלי השמחה.

אך מאידך חשוב להבין ששירות של הפעלות לילדים באירועים חייב להיות מגוון ויצירתי על מנת שלא ניווכח כי מדובר בשירות שהוא אולי חדש יחסית אך אין בו כל מהות או תוכן אמיתי. מגוון פעילויות שמועברות ע"י צוותים מקצועיים ואיכותיים ידגיש עד כמה מדובר בשירות איכותי שיש לו יתרונות אמיתיים במהלך האירוע.

להפעלות לילדים באירועים לחץ כאן


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI