דף הבית קניות וצרכנות קניות וצרכנות - אחר קניות בחו"ל כשמזג האוויר קודר
קניות בחו"ל כשמזג האוויר קודר
מיכל ז 03/09/12 |  צפיות: 2661

בדרך כלל, מזג אוויר בעולם (במדינות מסוימות( הוא מאוד הפכפך, למשל, בארצות אירופה ובאזורים מסוימים בארצות הברית יכולים לרדת גשמים גם בשיא הקיץ. אנחנו, שהיינו בטוחים שנזכה לימים שטופי שמש ונעימים במשך כל החופשה שלנו, מגלים יום אחד בבוקר שיורד גשם בחוץ ואנחנו לא יכולים לעשות את הטיול שתכננו.

אין ספק שזה מאכזב, אבל לא סתם אומרים שכל דבר קורה לטובה, ואם לא נוכל לעשות את הטיול שרצינו ותכננו, נוכל לעשות משהו אחרת ומה הכי טוב לעשות כשקר וגשום בחוץ? שופינג, איך לא?

קניות של איפור או מוצרי קוסמטיקה שונים בחוץ לארץ יכולות עולות לנו הרבה פחות מאשר רכישות של מוצרים זהים בארץ, כיוון שאין את עמלות הייבוא לארצות שבהן אנחנו נופשים (במידה ויש במדינה בה אנחנו נופשים את חברות הייצור).

תמיד אתם רוצים מוצרי קוסמטיקה או איפור של מיטב החברות וצריכים לחכות ליום שבו יהיו מבצעים מטורפים? אז עכשיו אתם כבר לא צריכים לחכות, כי המוצרים הכי טובים זולים יותר בחו"ל על בסיס קבוע ביחס לארץ, בלי קשר לימי מבצע מיוחדים.

כאמור, מזג אוויר בעולם מאופיין בהפכפכות מסוימת, לכן, כדי שהאיפור לא ייהרס, חשוב לקנות מוצרי איפור שעמידים בפני מים, וכך אפשר להימנע ממצבים בהם העיפרון נמרח על כל הפנים ונראים כמו "אליס קופר".

ועוד משהו שמזג אוויר משפיע עליו הוא לא רק האיפור אלא גם העור שלנו. במזג אוויר קר, העור שלנו יבש יותר, ולכן חשוב לקנות מוצרי קוסמטיקה שמעניקים לו את הלחות שלה הוא זקוק כדי להיראות רענן ובריא.

אם זו הפעם הראשונה שאתם קונים איפור או קוסמטיקה, כדאי להיוועץ עם המוכרות בחנויות שיכולות לעזור למצוא מוצרים מתאימים לסוג העור ולסוג המראה שרוצים להשיג.

אם היו לכם יפים בהירים ויפים, הרווחתם! אבל אם אתם מבואסים מזה שלא יצא לכם לקנות איפור או קוסמטיקה בזול כשכבר הייתם בחו"ל והייתה לכם הזדמנות מצוינת, תמיד יש את דיוטי פרי בנתב"ג, אז בדרך חזרה לא יהיה נורא אם תתעכבו כשעה לפני שתצאו לדרככם חזרה הביתה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI