דף הבית אינטרנט והחיים ברשת מסחר אלקטרוני חנות וירטואלית- כדאי להשקיע?
חנות וירטואלית- כדאי להשקיע?
דינה דוד 05/09/12 |  צפיות: 3881

בעשור האחרון עולם הצרכנות שינה את פניו- אם בעבר היינו ניגשים למדרחוב על מנת לרכוש את צרכינו, ובהמשך לקניון הסמוך למקום מגורינו- כיום אנו פשוט יכולים להישאר בבית או במשרד, ולרכוש את הדרוש לנו בלחיצת כפתור. מה משמעות הדבר מבחינת בעלי העסק?


קשה שלא להבחין במהפכת המסחר האלקטרוני ששטפה את עולמנו ושינתה את הרגלי הצריכה. עם כניסתו של האינטרנט לכל בית בעולם בכלל ובישראל בפרט, ואף לטלפון הנייד- בין היתר הודות לפופולאריות הגואה של הטלפונים החכמים, כיום רוב האנשים מבצעים פעולות רבות דרך רשת האינטרנט- כגון תשלום חשבונות, קניות בסופר ואף רכישת מוצרים מסוגים שונים.


היתרונות הגלומים בקנייה לצרכנים דרך האינטרנט הם רבים וברורים- ניתן לבחון מספר רחב של מוצרים ולהשוות ביניהם ולקבל הצעת מחיר טובה יותר; אין צורך להמתין לפתיחת החנויות, ניתן לגלוש בכל שעה דרך האינטרנט ולקבל מענה לכל מבוקשנו; בנוסף, המחירים לרוב זולים ומפתים יותר ברשת האינטרנט, שכן בשל התחרות הרבה, רבים מהצרכנים מבקשים להתחרות על המיקום האטרקטיבי ביותר.


אחד העקרונות העסקיים הידועים לכל הינו כי עסק הקופא על שמריו ואינו מתחדש, נידון לאבד מהרלוונטיות שלו ולהיוותר מאחור. לכן, בעלי עסקים רבים מחויבים מדי יום לקרוא את מפת השוק העסקי, ולהגיב בהתאם.


על כן, עקב עלייתו של הסחר האלקטרוני, רבים מבקשים לזכות בנתח מהעוגה הכוללת קהל צרכנים חדש- ומקימים בהתאם חנות וירטואלית אשר תציע את סחורתם ותאפשר לרכוש אונליין. אם בעבר מתי מעט העמידו לרשות לקוחותיהם חנות וירטואלית, כיום כל בית עסק מצליח מזדרז להקים חנות וירטואלית חדשה כדי לא להיוותר מאוחר.
אז מאיפה מתחילים?


בעלי עסקים רבים חוששים לעשות את הצעד הראשון בכניסה למסחר באינטרנט, הן בשל חוסר מידע במחשבים וחשש כי מדובר בנושא מורכב המיועד ל"מומחים בלבד", והן בשל אמונה שגויה שמספיק לעסק להתנהל מול לקוחות "מוחשיים", וכי אין הצדקה להשקעה בחנות וירטואלית. עם זאת, בחששות אלה אין ממש.


ראשית, אין המדובר בעסק המיועד רק למומחי מחשבים. בניית חנות וירטואלית נעשית על ידי חברה מומחית, ותפעולה נבנית באופן קל לשימוש ונגיש למדי, זאת מתוך רצון להפוך את חווית המשתמש לנוחה למדי גם לאלה שאינם מתמצאים בעול המחשבים. זאת ועוד, חברת אינטרנט רצינית המעניקה שירותי בניית חנות וירטואלית, מעניקה ללקוחותיה ליווי ראשוני בתפעול האתר, כמו גם תמיכה טכנית בבעיות שונות.


בנוסף, עלות חנות וירטואלית מסתכמת במחירים נמוכים יחסית לרווח שהן עשויות להניב- החל מאלפים בודדים בלבד עבור הקמתה, מחיר סביר והגיוני למדי, שמחזיר את ההשקעה תוך זמן קצר.
לסיכום, לבעל עסק המעוניין להצעיד את העסק שלו קדימה, ולנצל אפשרויות נוספות לרווחים נוספים, כדאי ורצוי להקים חנות וירטואלית שתשלב אותו בעולם המסחר האלקטרוני הנמצא במגמת צמיחה מתמדת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דינה דוד


 


מאמרים נוספים מאת דינה דוד
 
הובלות דירה- טיפים למעבר חלק וקל
02/10/12 | מעבר דירה
המאמר הבא יציע כמה טיפים לאלה מביננו שעומדים להחליף כתובת ומעוניינים לשרוד את המעבר בקלות ובנוחות יחסית ככל הניתן, ללא נזק מיותר לחפצים ולריהוט

חנות וירטואלית- כדאי להשקיע?
בעשור האחרון עולם הצרכנות שינה את פניו- אם בעבר היינו ניגשים למדרחוב על מנת לרכוש את צרכינו, ובהמשך לקניון הסמוך למקום מגורינו- כיום אנו פשוט יכולים להישאר בבית או במשרד, ולרכוש את הדרוש לנו בלחיצת כפתור. מה משמעות הדבר מבחינת בעלי העסק?

כיצד לבחור חנות וירטואלית?
חברות אינטרנט רבות בעלות רקע בבניית אתרים מציעות הקמת חנות וירטואלית בטווח מחירים הנחשב "חינמי" ועד חברות המציעות מחירים גבוהים יותר. כיצד נדע כיצד לבחור חברה שתבנה לנו חנות וירטואלית באופן איכותי ויעיל אך מבלי "לקרוע את הכיס"?

פרחים- מהו מקורם?
05/08/12 | גינון
רחים סובבים אותנו בעולמנו, כולם נהנים מהחן של הפרחים, נוהגים לשלוח אותם כמתנה לאירועים, רוכשים אותם כדי להאיר את חלל החדר ואף מגדלים פרחים בגינת הבית ובעציצים. נשאלת השאלה- כיצד הם נוצרים? מדוע פרחים כל כך אהודים בעולמנו? מהו סוד קסמם של פרחים?

משלוחי פרחים ראשון לציון
לפני שאתם מבצעים משלוחי פרחים ראשון לציון, מומלץ לקרוא מעט על סמליותם של הפרחים לאורך ההיסטוריה בתרבויות השונות בעולם. לאורך ההיסטוריה, החל מן התקופה העתיקה, לפרחים הייתה סמליות רבה ומשמעותית בקרב תרבויות שונות בעולם. פרחים ליוו כל אירוע חשוב במהלך החיים- לידה, נישואין, חגים, חולי ואפילו מוות.

הובלת דירה- כמה טיפים להצלחה
לכולנו בחיינו יצא בשלב כזה או אחר להזמין שירות הובלת דירה, הרי עברנו מהדירה של ההורים לדירת רווקים, לדירה של בן או בת הזוג ובהמשך לדירה משפחתית חדשה. אבל מה עם הובלת משרדים? מדובר בפרויקט שלא ממהרים לדבר עליו, שכן הוא נחשב פחות שכיח, אך עם זאת מדי יום ביומו ברחבי הארץ משרד זה או אחר אורז את מיטלטליו ומעבירם למקום חדש ומרווח יותר.

חוקר פרטי- היצע עצום, כיצד לבחור?
07/06/12 | חקירות
כיום למעוניין בביצוע חקירה מכל סוג שהוא, החל ממעקב אחרי בן זוג, עובד, ועוד, מוצעים מגוון שירותים על ידי חוקר פרטי המציג עצמו כמיומן ובעל יכולות. ההיצע העצום עלול לבלבל. כיצד נוכל לדעת לבחור במקצוען שיעשה עבורנו עבודה איכותית ואמינה?

מתנות לגבר
24/05/12 | קניות
בחירת מתנות לגבר עשוייה להיות לעיתים משימה לא פשוטה. בעוד נשים גלויות ומספרות שעל ליבן, גברים צופנים את תחושותיהם, ולכן היכולת לקלוע לטעם בן הזוג מאתגרת.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI