דף הבית בית משפחה וזוגיות מעבר דירה הובלות דירה- טיפים למעבר חלק וקל
הובלות דירה- טיפים למעבר חלק וקל
דינה דוד 02/10/12 |  צפיות: 3281

הובלות דירה הינו פרויקט שמתחלק לשניים עבור האנשים: יש כאלה שרואים בכך טרחה ומאמץ עילאי, בעוד שישנם אנשים הרואים בכך הזדמנות לרענן את מלאי החפצים והרהיטים- להיפטר מהישנים ולעצב מחדש את בית החלומות.


למרות המאמץ, בסופו של דבר מדובר בתהליך חיובי שכן אתם עתידים לשדרג את סביבת המגורים והמחייה שלכם ולפתוח בהתחלה חדשה.
לפני שאתם תולים את השלט בכניסה לבית ומזמינים את כולם לחנוכת הבית החדש, עליכם להשלים תהליך אחד חשוב- הובלות דירה.


למרות שהעולם המודרני מאופיין במעברים רבים של אנשים, בין היתר משפחות וסטודנטים, יותר מאשר בעבר, לא כולנו יודעים כיצד להיערך לפרויקט הזה של העברת כל הרכוש שצברנו במשך לא מעט שנים למקום חדש, במיוחד אם חלקם כבדים או שבירים, איך נערכים לאריזה וכמה כסף נהוג לשלם לחברת הובלות?


במאמר זה ננסה לענות על שאלות אלה הקשורות לנושא הובלות דירה, במטרה להציע עזרה לכל אותם נבוכים ומבולבלים המעוניינים להיערך מבעוד מועד לפרויקט הובלות דירה באופן המיטבי ביותר, מבלי להיתקל ב"הפתעות" לא מזמינות במהלך הדרך.


הנושא הראשוני שאליו נתייחס הוא בחירת חברת הובלות דירות. רצוי להיערך לנושא זה מבעוד מועד, כדי שיהיה די זמן על מנת לערוך סקר מחירים מקיף, ללמוד את השוק, וללמוד על טיבן של חברות אלה דרך המלצות של חברים ובני משפחה והמלצות ברשת.


המחיר אינו הפרמטר הראשוני והעליון שיש להתייחס אליו, שכן אתם לא רוצים ביום ההובלה לגלות שהזמנתם איזה מוביל חאפר ששכר משאית ומעסיק שני קטינים עליהם הוא פוקד הוראות. לניסיון ולמיומנות של החברה ישנו משקל במחיר הסופי, שכן מוביל בעל ניסיון יסכן פי כמה פחות את הוויטרינה העתיקה שלכם, או את הטלוויזיה, מאשר מוביל שמחלטר בשעות הפנאי בהובלות.
כדי לדעת כמה נהוג לשלם, מומלץ להשוות מחירים בין חברות באותו סדר גודל (מבחינת מוניטין וניסיון) על מנת לא ליפול בפח עם מנפחי מחירים.


לאחר שסגרתם עם חברת הובלות דירות, עליכם לפתוח בתהליך מיון וסידור הכולל היפטרות מחפצים ישנים שאין בהם צורך יותר. תהליך המיון עלול לקחת זמן רב, כך שמומלץ לפרוס אות על גבי כמה שיותר זמן, ובכל פעם לסיים חדר אחד ולארוז הכל בארגז אחד על מנת להקל על מלאכת הפירוק. מומלץ לבדוק עם חברת הובלות דירה שהזמנתם האם הם יכולים לספק ארגזים או ציוד אריזה אחר.


פריטים שמאוד יקרים לליבכם ובעלי סכנת שבירה או פגיעה, ואינם כבדים באופן משמעותי (כלומר ניתנים לנשיאה ביד) מומלץ להעביר באופן עצמאי על מנת למנוע עוגמת נפש. למרות שלחברות הובלות דירה רבות קיים ביטוח המכסה אותן כנגד נזקים מסוג זה, עדיף לא לקחת סיכונים. אם אין לכם יכולת להעביר זאת באופן עצמאי, דאגו לעטוף את הפריט בניירות פצפצים, עיתון ועוד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דינה דוד


 


מאמרים נוספים מאת דינה דוד
 
הובלות דירה- טיפים למעבר חלק וקל
02/10/12 | מעבר דירה
המאמר הבא יציע כמה טיפים לאלה מביננו שעומדים להחליף כתובת ומעוניינים לשרוד את המעבר בקלות ובנוחות יחסית ככל הניתן, ללא נזק מיותר לחפצים ולריהוט

חנות וירטואלית- כדאי להשקיע?
בעשור האחרון עולם הצרכנות שינה את פניו- אם בעבר היינו ניגשים למדרחוב על מנת לרכוש את צרכינו, ובהמשך לקניון הסמוך למקום מגורינו- כיום אנו פשוט יכולים להישאר בבית או במשרד, ולרכוש את הדרוש לנו בלחיצת כפתור. מה משמעות הדבר מבחינת בעלי העסק?

כיצד לבחור חנות וירטואלית?
חברות אינטרנט רבות בעלות רקע בבניית אתרים מציעות הקמת חנות וירטואלית בטווח מחירים הנחשב "חינמי" ועד חברות המציעות מחירים גבוהים יותר. כיצד נדע כיצד לבחור חברה שתבנה לנו חנות וירטואלית באופן איכותי ויעיל אך מבלי "לקרוע את הכיס"?

פרחים- מהו מקורם?
05/08/12 | גינון
רחים סובבים אותנו בעולמנו, כולם נהנים מהחן של הפרחים, נוהגים לשלוח אותם כמתנה לאירועים, רוכשים אותם כדי להאיר את חלל החדר ואף מגדלים פרחים בגינת הבית ובעציצים. נשאלת השאלה- כיצד הם נוצרים? מדוע פרחים כל כך אהודים בעולמנו? מהו סוד קסמם של פרחים?

משלוחי פרחים ראשון לציון
לפני שאתם מבצעים משלוחי פרחים ראשון לציון, מומלץ לקרוא מעט על סמליותם של הפרחים לאורך ההיסטוריה בתרבויות השונות בעולם. לאורך ההיסטוריה, החל מן התקופה העתיקה, לפרחים הייתה סמליות רבה ומשמעותית בקרב תרבויות שונות בעולם. פרחים ליוו כל אירוע חשוב במהלך החיים- לידה, נישואין, חגים, חולי ואפילו מוות.

הובלת דירה- כמה טיפים להצלחה
לכולנו בחיינו יצא בשלב כזה או אחר להזמין שירות הובלת דירה, הרי עברנו מהדירה של ההורים לדירת רווקים, לדירה של בן או בת הזוג ובהמשך לדירה משפחתית חדשה. אבל מה עם הובלת משרדים? מדובר בפרויקט שלא ממהרים לדבר עליו, שכן הוא נחשב פחות שכיח, אך עם זאת מדי יום ביומו ברחבי הארץ משרד זה או אחר אורז את מיטלטליו ומעבירם למקום חדש ומרווח יותר.

חוקר פרטי- היצע עצום, כיצד לבחור?
07/06/12 | חקירות
כיום למעוניין בביצוע חקירה מכל סוג שהוא, החל ממעקב אחרי בן זוג, עובד, ועוד, מוצעים מגוון שירותים על ידי חוקר פרטי המציג עצמו כמיומן ובעל יכולות. ההיצע העצום עלול לבלבל. כיצד נוכל לדעת לבחור במקצוען שיעשה עבורנו עבודה איכותית ואמינה?

מתנות לגבר
24/05/12 | קניות
בחירת מתנות לגבר עשוייה להיות לעיתים משימה לא פשוטה. בעוד נשים גלויות ומספרות שעל ליבן, גברים צופנים את תחושותיהם, ולכן היכולת לקלוע לטעם בן הזוג מאתגרת.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI