דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים בר אקטיבי ובר קפה משנם את פני האירוע
בר אקטיבי ובר קפה משנם את פני האירוע
מיכל ז 06/09/12 |  צפיות: 2028

מה אנחנו מצפים לראות כשאנחנו באים לאירוע? מקום נוח לשבת בו, אוכל (הרי הרעבנו את עצמנו כל היום במיוחד כדי לא להגיע שבעים לאירוע), מוסיקה וכמובן שתייה. אם אחד מאלו לא נכלל באירוע... טוב, אתם כבר יודעים מה התגובה שלכם ושל יתר האורחים- אכזבה.

אורחים מסוגלים לספוג כמעט הכל, כל עוד יש שתייה באירוע, לכן חשוב למצוא שרותי בר לאירועים שמארגנים.

איזה בר כדאי?

שרותי בר לאירועים מספקים כמה סוגים של שתייה- שתייה חמה וקרה, כמו קפה ומיצים טבעיים, ואלו חשובים כדי לעזור לאורחים להתרענן, בפרט כשהם מתכוונים לעזוב את האירוע בשעה מאוחרת.

סוג נוסף שמספקים שרותי בר לאירועים הוא שתייה חריפה, כל האלכוהול לסוגיו. השתייה החריפה היא אפילו עוד יותר חשובה, כי היא זו שמרוממת את מצב הרוח של האורחים ובכך עוזרת ליצור אווירה שמחה ואנרגטית באירוע.

חשוב לציין שיש אנשים שבשבילם אלכוהול הוא חלק מהתרבות שלהם, כלומר בכל ארוחה חשובה או אירוע שהם הולכים אליו, זה מובן מאליו עבורם שיהיה אלכוהול. אומנם יש מעטים כאלו בישראל, אבל גם מי שבדרך כלל לא מייחס חשיבות לאלכוהול במפגשים חברתיים, מייחס לו חשיבות באירועים. אם כן, בר אקטיבי לאירועים עם מגוון משקאות אלכוהוליים הוא חובה.

למה להביא בר אקטיבי לאירועים ולא להסתפק בבר שיושב במקום אחד במקום האירוע? כי יש אנשים שצריכים שידרבנו אותם כדי לשתות קצת, כך שאם הברמנים/יות יסתובבו בין האורחים ויחלקו שתייה באופן אישי, יהיה קשה לאורחים לסרב.

בתום האירוע, אחרי כמה מנות של אוכל שמכביד על הקיבה וכמה כוסות יין או בירות, שוטים של טקילה או וודקה ועוד, האורחים קצת עייפים. בר קפה לאירועים יאפשר להם לשתות קפה שיעורר אותם קצת לפני שהם צריכים לחזור הביתה.

אבל אל תרגישו גדולי עולם רק בגלל שהבאתם בר אקטיבי וגם בר קפה לאירועים שלכם, אלא אם כן הבאתם את הקפה והאלכוהול הכי איכותיים שיש. בנוסף, חשוב לספק את כל הטוב לכל האורחים ולא רק לחלק. כן, כבר היו אירועים שבהם נתנו לחלק מהאורחים שתייה איכותית מאוד שהם שמרו עבורם מראש ולשאר הם נתנו שתייה פחות איכותית. זה לא מקובל ולא מתקבל על הדעת!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI