דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים חיפוש אחר מטבחים מעוצבים
חיפוש אחר מטבחים מעוצבים
מיכל ז 06/09/12 |  צפיות: 2550

 

כל בשלן חובב, משפחה משתדרגת או זוג צעיר מהמרכז שרוכש לעצמו דירה חדשה, משפץ את הבית או סתם מתחשק לו לחדש את המטבח, יוצא למסע בחיפוש אחר מומחי עיצוב מטבחים והמשימה אינה קלה. בעוד שאמנם יש אינספור חברות המציעות עיצוב מטבחים במרכז הרי שרובנו מחפשים מעצבי מטבחים שיוכלו לספק לנו עיצוב מקורי, פרקטי ומותאם לכל הצרכים של מבשלי המשפחה או אלו שרק באים לאכול.

מי שמחליט לעצב מחדש את המטבח שלו יודע כי מדובר בהשקעה לטווח ארוך ולכן מטבח מעוצב נכון צריך להיות עמיד לפגעים כמו שריטות, מזון שנשפך או טמפרטורות משתנות, קל לתפעול ומשופע באיזורי אחסון וכמובן לשקף נקודת מבט אסתטית ולייצג בכבוד את כל בעלי הבית - שכן לרוב המטבח הוא המקום בו מתרכזות רבות מהפעילויות המשפחתיות והחברתיות בבית.

בחירה במעצב מקצועי - הכרחית לשקט נפשי

מעצבי מטבחים מקצועניים מודעים היטב לכל השיקולים של בעלי הבתים שמחליפים או רוכשים מטבחים חדשים ולכן מציעים עיצוב מטבחים אישי המותאם בדיוק לצרכי המשפחה או הזוג המתגורר בבית. תהליך עיצוב מטבחים יכלול מפגש של המעצב עם דיירי הבית והכנת רשימה של כל דרישותיהם - ממקומות האחסון הדרושים להם ועד לצבעים ולחומרים מהם ייבנה המטבח.

בנוסף, ישנה אפשרות להגיע למתחם עיצוב מטבחים במרכז המציע מגוון רחב של מטבחים בהתאמה אישית. במתחם זה ניתן להכיר מקרוב את יצירות הפאר של מעצבי מטבחים מהטובים בארץ ובעולם ולבחור בעיצוב הנחשק עלינו. כמובן שהשיקול האם לבחור לעבוד מול מעצבי מטבחים או לרכוש מטבחים מעוצבים במתחם כזה הוא שיקול של מחיר, איכות והרצון להיות מקוריים ואינדיבידואליים.

החדר החשוב בבית

חשוב לזכור שהמטבח הוא החדר החשוב ביותר בבית. לצד עבודת הבישול הרבה שמתבצעת בו, יש חשיבות למקום המפגש המשפחתי שהוא מציע. הילדים וההורים נפגשים ליד המקרר או שולחן האוכל, זוג עייף בסוף יום עבודה מנהל שיחה מעל לתנור המחמם את ארוחת הערב ואפילו אם מדובר בחובבי טייק-אווי, המטבח הוא המקום אליו מתנקזת הארוחה בסופו של דבר. לכן בחירת מטבחים מעוצבים לפי הטעם האישי שלנו, צרכי המשפחה כולה וכמובן האיכות הנדרשת לנו היא עניין מהותי שאסור להקל בו ראש.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI