דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים טרנדים בעיצוב מטבחים
טרנדים בעיצוב מטבחים
מיכל ז 12/11/12 |  צפיות: 2494

אין דבר נפלא יותר עבור חובבי בישול ואפייה ממטבח מעוצב שמתאים בדיוק לכל הצרכים שלהם ומהווה נוף מעוצב ויפה במיוחד ליצירות האמנות הקולינריות שלהם. עולם האפשרויות של מטבחים מעוצבים היום הופך את החיפוש אחר המטבח המושלם לחוויה גם עבור מי שלא מצטיין במיוחד במלאכת הבישול.

צבעים, חומרים חדשניים, פתרונות טכנולוגיים מתקדמים והרבה מאד חן ויופי מלווים את מי שמחפש מטבחים מעוצבים חדשים לבית החדש שלו או במקום מטבח ישן קיים. היום אפשר למצוא חברות המתמחות בפתרונות מתקדמים למטבח שמשלבים בין הנוחות שבאחסון איכותי ומשטחי עבודה טובים ובין מראה מעוצב שתואם את הסגנון האינדיבידואלי של כל לקוח ולקוח.

למצוא בקלות את הסגנון המתאים לנו

בין אם אנחנו אוהבים את הסגנון המודרני שכולל משטחים חלקים, צבעים רגועים ואווירה מונוכרומטית או מחבבים מטבחים צבעוניים עזים ומופרעים, היום אפשר להנות מכל העולמות. חנויות של מטבחים מעוצבים מציעות את התמיכה והייעוץ של מעצבי מטבחים מקצועיים שיכולים לעזור לנו לבחור מבין קטלוג המוצרים של המקום את המטבח שמתאים במיוחד לסגנון שלנו. כך למשל אם אנחנו אוהבים מטבחים במראה כפרי ימליצו לנו מעצבי מטבחים על עץ מלא ושימוש בצביעת ווש עדינה בעוד שמטבח מודרני יאופיין בצביעה חלקה ובמשטחים עשויים מחומרים כמו נירוסטה או פלדת אל חלד. השורה התחתונה היא שלכל אחד יש את הסגנון שלו - מעצבי מטבחים מבינים זאת ויוצרים מטבחים בהתאמה אישית.

כל פתרונות האחסון הנכונים

חיפוש אחר מטבחים מעוצבים לא כולל רק חיפוש אחר מראה מושלם שמתאים לסגנון האישי שלנו, אלא גם אחר כל השירותים הדרושים במטבח שיאפשרו לנו עבודה נוחה. היום מגוון פתרונות האחסון הוא עצום ואפשר להנות ממגרות רחבות שנסגרות בקלות, מדפים מסתובבים, שטחי אחסון בתוך איים ועוד כהנה וכהנה פתרונות מעוצבים שהופכים את המטבח לנוח במיוחד לשימוש.  התוצאה המתקבלת מהשילוב המושלם בין עיצוב מתאים ולבין פתרונות אחסון מתקדמים הוא מטבח שמחזיק מעמד במשך שנים ארוכות, נוח לשימוש ומתאים למשפחה שלנו בצורה הטובה ביותר. המהפכה הענקית בעולם עיצוב המטבחים מבטיחה לנו למצוא את המטבח המושלם הזה בקלות רבה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI