דף הבית בידור ופנאי בידור תחביבים ופנאי - אחר טיול ג'יפים רומנטי – לדהור אל השקיעה
טיול ג'יפים רומנטי – לדהור אל השקיעה
מיכל ז 25/11/12 |  צפיות: 2591

המחשבה על טיול ג'יפים בצפון או בכל מקום אחר בארץ שולחת אותנו מיד לאסוציאציה של גברים בביגוד שטח, מזיעים ומאובקים, לאחר מסלול של דיונות קופצניות ונחלים מלאי בוץ. אבל היום אפשר להנות מטיולי ג'יפים גם כזוג שמחפש הזדמנות להגיע לכל הפינות הרומנטיות של איזור הצפון בדרך מקורית ומלאה באנרגיות.

אם אתם זוג שמגיע לנופש בצפון כדאי לכם לשקול להצטרף לאחד מתוך טיולי ג'יפים בצפון שמוצעים על ידי חברות מקצועיות באיזור הגליל והגולן, במהלכם אפשר להגיע למקומות הכי יפים באיזור הגולן והגליל העליון, להנות מפיקניק רומנטי בטבע ולתפוס תמונה רומנטית בנוף הירוק ביותר בישראל. אם יש משהו שיעורר את החשקים הכמוסים ויוציא כל זוג משגרת היומיום זהו רעש המנוע של ג'יפ שיוצא לטיול בשבילים היפים של הצפון.

רומנטיקה על גלגלים

אחת האפשרויות המפתות ביותר עבור זוג שרוצה שינוי אווירה הוא לשכור חדרים בצימרים או במלונות הבוטיק שמפוזרים באיזור הצפון וללון בהם מספר לילות, כשאת הזמן הפנוי במהלך היום מנצלים בין היתר להצטרפות לאחד מתוך טיולי ג'יפים בגליל העליון או בגליל.

טיולי ג'יפים בגליל העליון מתמקדים באיזורים הכי יפים של הגליל, באטרקציות המעניינות שמציע האיזור ואפשר גם לעצור במסעדה טובה בדרך, להשקיף על הנוף הירוק שמסביב או פשוט לעצור את הג'יפ בפינה שקטה ולהירגע ביחד. גם איזור הגולן פתוח לכל זוג שרוצה להנות מחופשה שכוללת טיול ג'יפים אתגרי, מנוחה בפינות הכי ירוקות ויפות של הגולן וצפייה על כל הנוף שמתגלה מהקודקוד של המדינה.

לשנות אווירה בגדול

לא משנה אם מדובר בטיול ג'יפים בגליל או טיולי ג'יפים בגליל מדובר ברעיון שלמרות שנדמה שהפך לטרנד לכל דבר בישראל, הוא עדיין מקורי למדי כשמדובר בנסיעה לשניים. זוהי הזדמנות להכיר את נופי הגליל העליון ורמת הגולן דרך הכבישים הצדדיים, הפינות הנסתרות שקשה לגלות בטיול רגיל ודרך רעשי המנוע ואין דבר נפלא יותר מלעשות זאת ביחד עם האדם האהוב עליך ביותר. בפעם הבאה שאתם מתכננים חופשה רומנטית בצפון, הרשו לעצמכם לקחת סיכון עם טיול ג'יפים אמיתי במקומות הכי יפים בישראל.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI