דף הבית תיירות ונופש טיולים בחו"ל נופש עם הילדים בים התיכון
נופש עם הילדים בים התיכון
מיכל ז 26/11/12 |  צפיות: 2604

נסיעה עם הילדים לחו"ל מהווה בדרך כלל אתגר לא קטן. אנחנו תמיד מחפשים אחר מקומות לנופש מהנה גם עבורנו המבוגרים אבל גם עבורם - והחיפוש אחר אטרקציות שיכולות לעניין ילדים קטנים לאורך שעות ארוכות לעיתים מספק לנו הרבה מאד עבודת הכנה לפני הנסיעה. היום אפשר לנסוע למקומות קרובים מאד, במרחק של פחות משעתיים נסיעה ועדיין להנות ממגוון רחב של אטרקציות לילדים וגם למבוגרים.

אחד המקומות הפופולריים ביותר לנופש עם כל המשפחה הוא יוון שמספקת מגוון יעדים שונים ומגוונים. בחירה באחד ממתחמי ה"הכל כלול" כאופציה של נופש ביוון יכולה לספק לילדים שלנו הרבה מאד הנאה בתוך מתחם מוגן וסגור ולנו את השקט הנפשי בכל שהם זוכים לבידור ואנחנו זוכים לנופש ולמנוחה.

בבורגס כבר הייתם?

אחד היעדים שהפכו פופולריים במיוחד בשנים האחרונות הוא העיר בורגס שבבולגריה. נופש בבורגס מספק גם הוא מגוון רחב של אטרקציות למבוגרים וגם לילדים במרחק קצר מאד. העיר שנמצאת על חופי הים השחור נחשבת עדיין ליעד ים תיכוני בזכות הדמיון שלה לערים נוספות במדינות הים התיכון שמספקות אפשרויות נופש דומות.

בבורגס אפשר להנות ממגוון של מלונות שמתאימים לאירוח משפחות, מחופי ים עמוסים באטרקציות של ספורט ימי ומאפשרויות גיחה לטיולים באיזור עם הילדים. העובדה שבורגס נמצאת בבולגריה מאפשרת להכיר לילדים יעד מקורי שעד כה לא היה בראש רשימת היעדים הפופולריים לחופשות משפחתיות וצובר תאוצה בשנים האחרונות.

כרתים - יעד יווני נחשק

אין ספק שעבור הישראלים נופש בכרתים הוא אחד הנופשים הקלים ביותר לארגון. האי כרתים שנחשב לאחד האיים הפופולריים בין איי יוון מספק אינספור אפשרויות לינה שמתאימות למשפחות עם ילדים, בקלאבים שווים או במלונות איכותיים בדרגה גבוהה. בנוסף, הוא עמוס באטרקציות שכוללות טיולים ברחבי האי בין העתיקות שהשתמרו בו, ביקור בשמורות הטבע ובצוקים המשקיפים על המים, ספורט ימי ועוד אינספור אטרקציות נוספות.

בכרתים אפשר למצוא הרבה מתחמי "הכל כלול" שבתוכם פעילויות קבועות לילדים בכל הגילאים, כך שאפשר לבחור בנופש ספונטני עם הילדים בכל עונות השנה ועדיין להנות מפעילות עבורם, כך שלהם לא ישעמם ולנו לא יהיה כאב ראש.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI