דף הבית תיירות ונופש טיולים בחו"ל יוון והאיים – המקומות הקסומים!!
יוון והאיים – המקומות הקסומים!!
מיכל ז 27/11/12 |  צפיות: 2786

חופשה ביוון יכולה לספק לכם את כל מה שחלמתם עליו...זהו מקום עלייה לתיירים מכל קצוות העולם. הארכיאולוגיה המרשימה, ההיסטוריה המפוארת והאיים המדהימים, כל אלה נמצאים ביוון. לאלה הבליינים ביניכם, בכל מקום ביוון יש מקומות בילוי שוקקים וסוערים. אין ספק שיוון היא אחד מהיעדים התיירותיים ביותר בעולם.

במקרה ואתם מחפשים נופש בחו"ל שעיקרו חופשה של בטן-גב , זה יכול לבוא בחשבון עם תלכו על חופשת איים, כמו נקסוס , סנטוריני,פארוס, מילוס ולסבוס.  אם אתם מחפשים בילויים והרבה רעש, אלה האיים שרוב הצעירים אוהבים לשהות בהם. אך לאלה ששוחרי טיולים ומחפשים את השקט והאתרים הארכיאולוגיים ומוזיאוני הרוויים היסטוריה, האיים דלוס, אגינה, קאסוס, אנאפיי אלה האיים לאלה שמחפשים הרחק מההמון וההמולה ומעוניינים "לנקות את הראש" ולמלא מצברים .

מזג אוויר ביוון גורם לכך שברוב ימות השנה במיוחד בקיץ, האיים ביוון מתמלאים בתיירים מכל העולם שבאים להשתכשך במי האיים המדהימים והצלולים ולתפוס קצת שיזוף. ישנו שייט מודרך מסביב לאיים שגם זו חוויה בפני עצמה . יוון מאופיינת בחופי זהב וספורט ימי. בתי המלון הם ברמה מאוד גבוהה , וקרבתה ל יוון לישראל מושך המון תיירים מהארץ. רוב הטיסות מיוון נוחתות בעיר הבירה אתונה, אם כבר הגעתם לשם, רצוי לבקר בעיר הזאת שמלאה באטרקציות היסטוריות ונוף ארכיטקטוני משגע. אם תרצו סיור מודרך בעיר, תוכלו לבקש זאת מהמלון וכך תיהנו יותר ותגלו יותר דברים על העיר המדהימה הזאת.

רוב הדילים ליוון, כוללים טיסה ובית מלון, ניתן לכלול בדילים אלה לפעמים גם השכרת רכב. חבילת נופש יכולה לחסוך לכם 50% מהעלות, כל זאת אם תרכוש חבילת נופש באמצעות סוכן הנסיעות שלך שמכיר אותך ויוכל למצוא לך את אחד הדילים הטובים ביותר. יש גם דיל של נופש ברודוס הדיל כולל בית מלון, טיסה וארוחות. מאוד קל להתמצא באי הקטן שמציעה מגוון פעילויות ומקומות ביקור מעניינים. יש טיסות ישירות בקיץ לרודוס ולשאר האיים המבוקשים בקרב הישראלים. אם רכשתם חבילת נופש למשפחה כולה, תוכלו ליהנות מאטרקציות גם לילדים.

ניתן לקבל את כחבילת הנופש מספק אחד וזה סוכנות הנסיעות שלכם, אין צורך להתנהל מול כמה גורמים ולשבור את הראש. חבילות של "הכול כלול" תאפשר לכם ליהנות מחופשה אמתית יחד עם המשפחה האהובה. תוכלו למצוא דילים טובים גם באמצעות האינטרנט, אם מצאתם משהו מעניין, הודיעו לסוכן הנסיעות שלכם ושאלו אותו על הדיל, הוא בטח ישיג לכם אותו במחיר מוזל.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI