דף הבית תיירות ונופש טיולים בחו"ל טיסות ללונדון בזיל הזול
טיסות ללונדון בזיל הזול
מיכל ז 27/11/12 |  צפיות: 2648

גם אם לא כל הדרכים מובילות ללונדון- רבות מהן ודאי מובילות אליה. יש מי שהעיר הזו מהלכת עליהם קסם. היא מרתקת אותם ולוכדת אותם בקסמיה. היא מכשפת אותם. אף שהם מכירים אותה לפניי ולפנים היא עבורם בבחינת "גם למראה נושן יש רגע של הולדת", כמאמר המשורר. ובכל פעם כשהם נוחתים  בשדה התעופה הגדול  והמרכזי בה, הית'רו, הם חשים שזה הרגע וזו ההולדת.

במרחק חמש שעות בלבד נמצאת העיר הבלתי נדלית, המציעה תיאטרון ומוזיקה, אוכל וכדורגל. לונדון היא לא רק מקום אחר -היא עולם נפרד, נבדל, אשר משרה על תיירים רבים בכלל ועל ישראלים בפרט תחושה כי כאן הם חווים את חיים במלאותם, משוחררים מהלחץ התזזיתי שהוא מנת חלקם בישראל.

כבר בשדה התעופה, בעודם משוטטים בתוף  החנות  המציעה מגוון מוצרים פטורים ממכס, הם רואים בעיני רוחם את המראות שאותם יראו ,כשינחתו. טיסות ללונדון יוצאות מדי יום ובתדירות גבוהה.

טיסות זולות ללונדון

אם אתם מחפשים טיסות זולות ללונדון כדאי שתדעו, קודם כל, שבתקופת החורף מחירי הטיסה זולים יותר. מחירים זולים יותר מוצעים גם בטיסות שכר המתאימות למי שאיכות ונוחות הטיסה אינם פרמטר מרכזי בשיקול לקביעת מועד הטיסה והחברה שבה טסים. הזמנת טיסות באמצעות רשת האינטרנט אף היא מוזילה את עלותן מאחר שנחסך בה פער התיווך. להזמנה ברשת יתרונות נוספים, בין השאר - באמצעותה אתם מבטיחים ומשריינים לעצמכם מקום מבעוד מועד בטיסה שאמורה להמריא בעוד זמן רב

לונדון היא מהגרים הודיים, מוזיקה ערבית, אוכל איטלקי, בוטיקים צרפתיים ואווירה בריטית. מגוון אנשי ססגוני, שבו ניתן להבחין בכל התופעות האנושיות. ארמון באקהינגם, גני קנסינגטון, חילופי משמרות של משמר חיל מלכה, המגדל של לונדון, הביג בן, המוזיאון  הבריטי, גלריית טיט, רחוב אוקספורד, שוק פרטובלו ועוד אין ספור אתרים ואטרקציות מזומנות לכם בביקור בלונדון.

הקרבה היחסית של לונדון לישראל מאפשרת לרבים להחליט על ביקור קצר בה מעכשיו לעכשיו. הקלות והפשטות שבהן ניתן לבצע הזמנת טיסות ללונדון ולקבלן ישירות בתיבת הדואר האלקטרוני אף הן מקלות על ההחלטה לטוס ללונדון, לקום ולבצע... טיסה נעימה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI