דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים לוח זמנים לבר מצווה
לוח זמנים לבר מצווה
רונלי קוברסקי 12/02/09 |  צפיות: 2684

איך תתחילו לארגן את המסיבה? מה חשוב לדעת? הכנו עבורכם מדריך קצר- לוח הזמנים לארגון בר מצווה.

בר מצווה / בת מצווה הוא אירוע מרגש, אם עושים את זה נכון תזכו לאירוע מהנה ומוצלח:

השלב הראשון - לחפש בית כנסת עבור העלייה לתורה.  אם אתם רוצים בית כנסת מבוקש מומלץ לשריין את התאריך זמן רב מראש- לפחות שישה חודשים.

השלב השני - לימוד פרשת השבוע, אם החלטתם לשלוח את הילד למסגרת קבוצתית, יש להתאים את התחלת הלימודים לפי לוח הזמנים של שאר המשתתפים. אם החלטתם שהילד ילמד במסגרת פרטית, הזמנים גמישים יותר וגם חודשים לפני העלייה לתורה יספיקו.

עוברים למסיבה:

מחפשים מקום - גני אירועים, אולמות אירועים, אם אתם רוצים לערוך את האירוע ביום שישי בצהריים, שבת בצהריים או מוצאי שבת, תתחילו לבדוק ולחפש מקום כחצי שנה לפני.


לגבי יום חול- אם החלטתם לחגוג באמצע השבוע, ימי ראשון עד רביעי, מספיקים בין שלושה לשישה חודשים, אם אתם רוצים לקיים את האירוע ביום חמישי התחילו לחפש מקום חצי שנה לפני.

לגבי תאריכים מיוחדים כמו 10.10.2010 מומלץ להתחיל לחפש מקום גם שנה לפני.

מוסיקה וצילום - מצאתם מקום ויש לכם תאריך סופי? שלושה חודשים לפני האירוע אפשר להתחיל לחפש תקליטנים וצלמים.

גימיקים רוצים להוסיף דברים מיוחדים? להוסיף טקס בר מצווה וזיקוקין?? מתופפים ועוד? חודש חודשים לפני זה הזמן להתחיל לחשוב על רעיונות מיוחדים.


הביגוד- לגבי האם והאחות, מומלץ להתחיל בחיפוש אחר בגדים כחודשים לפני האירוע, האבא והאחים, כולל חתן בר המצווה, יכולים להסתדר גם תוך חודש. נסו לבחור בגדים שישמשו אתכם גם לאירועים אחרים.

ההזמנות- חודש וחצי לפני האירוע תבחרו הזמנות וחודש לפני בשרו לכולם על הזמנתם לאירוע. אן יש לכם אורחים מחו"ל ידעו אותם שלושה חודשים לפני.

החלטתם על טיול? בחרו מדריך טיולים כשלושה חודשים לפני התאריך. התייעצו אתו לגבי המסלול, הפעילויות שכדאי להוסיף והעלויות הצפויות.

אנו מאחלים לכם אירוע מוצלח!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רונלי קוברסקי

רונלי קוברסקי מנהלת פורטל גן או אולם המציע: חתונות גן אירועים אולם אירועים מתחתנים www.wllw.co.il



 


מאמרים נוספים מאת רונלי קוברסקי
 
פגישה עם ספקי חתונה
האם אתם יודעים שחתונה זה פרויקט ארוך? זה נשמע מאוד פשוט, מה כבר צריך לעשות? שאתם נמצאים בתוך התהליך אתם מבינים שיש החלטות רבות שצריך לקבל, "יועצים" רבים מנסים לסייע לכם ופתאום מתגלה שזה לא פשוט בכלל.

קישוט רכב לחתונות
עברתם לא מעט, חיפשתם מקום, מוסיקה, צילום, עברתם עשרות ספקים, קיבלתם מאות החלטות ומה עכשיו? עוד רגע אתם נכנסים לחופה אבל נשאר לכם עוד דבר אחד קטן: להכין את הרכב לחתונה, איך עושים את זה? הנה כמה המלצות על קישוט רכב לחתונה:

רעיונות למסיבת הפתעה
יום הולדת? הצעת נישואין או סתם בא לכם לעשות משהו יפה ורומנטי? איך תעשו למישהו שאתם אוהבים הפתעה טובה? באתר רעיונות הכנו לך רשמה קצרה של הפתעות מיוחדות לכל אירוע:

ירח דבש ביסני
הגיע הזמן ליהנות קצת, נכון גם החתונה היא רגע מהנה אבל אחרי כמה חודשים מלאים בהחלטות חשובות והוצאות גדולות, מגיע לכם לקחת פסק זמן ולהתחיל את חיי הזוגיות בצורה שקטה ומיוחדת, איך עושים את זה? נוסעים לירח דבש במקום שקט ומיוחד.

ירח דבש בניו יורק
פסל החרות, סנטל פארק, מנהטן! נשמע מעניין? מה דעתכם על חופשת ירח דבש בניו יורק? אחת הערים היפות והמובילות בעולם?

ברכות ליום הולדת
יום הולדת הוא יום מרגש, פעם בשנה מגיע לנו לזכות בכל תשומת הלב, לקבל טלפונים ממכרים רחוקים, לזכות להפתעות בעיקר למתנות.

בר מצווה בכותל
הגיע הרגע והילד הגיע לגיל מצוות, אתם ההורים בוודאי מתרגשים מאוד, הזדמנות נהדרת לאסוף את כל החברים ובני המשפחה, לעשות מסיבה גדולה וליהנות!

תקליטן לבר מצווה
כולם יודעים שהמוסיקה עושה את האירוע, תקליטן טוב יכול להפוך את האירוע שלכם להצלחה, תקליטן חסר ניסיון יגרום לאירוע שלכם להיראות מנומנם...

אולם לברית
לרשותכם מספר ימים לארגן ברית מילה / בריתה, אם אתם חוגגים מסיבה בנפרד מטקס המילה, יש לכם זמן רב יותר, מה צריך לדעת שניגשים לבחור אולם לברית?

רעיונות ליום הולדת
הגיע יום ההולדת של בן/ בת הזוג? מחפשים רעיונות מיוחדים ומפתיעים ליום ההולדת? הנה כמה רעיונות להפתעה רומנטית ביום ההולדת:
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI