דף הבית עסקים יחסי ציבור שיטות פרסום ושיווק לחברות השונות
שיטות פרסום ושיווק לחברות השונות
מיכל ז 06/01/13 |  צפיות: 5240

ישנן חברות פרסום אשר תפקידן הוא לשווק ולפרסם חברות ועסקים אשר שוכרים את שירותיהם. שיטות הפרסום והשיווק שונות וכל חברה בוחרת איזה פרסום מתאים לה בהתאם לתקציב העומד לרשותה, השירות אותו היא מנסה למכור ולהציע ומי הלקוחות אליהם היא מנסה להגיע. יש שיווק באינטרנט, פרסום בטלוויזיה, ברדיו, שלטי חוצות ועוד. אותן חברות פרסום אף מחזיקות קופירייטרים אשר תפקידם למצוא שמות וסיסמאות קליטים אשר יגרמו לאותו מוצר לבלוט ולמשוך את סקרנותם והתעניינותם של אנשים שונים תוך שמירה על מקוריות, שימוש בדמיון וסלוגן קליט.

לחברות שונות אשר מעוניינות לפרסם את עצמן יש דרכים שונות כגון פרסומות בשלטי חוצות, אינטרנט, ואף סרטי תדמית .

ישנן חברות אשר מתמחות בהכנת סרטי תדמית אשר סרטונים אלה תפקידם להסביר על החברה, שירותיה ומוצריה ולעניין קהל לקוחות מסוים ואף משקיעים שונים. סרטי התדמית שונים ומגוונים ותלוי בחברה עצמה לאיזה סגנון וקבוצת לקוחות ומשקיעים היא מכוונת ואיך ברצונה שהסרט יהיה ויוצג. ניתן לבחור בכיוון רציני מצגתי או לפנות אל ההומור ולהשתמש באנימציה ועוד. בנוסף, יש סרטונים שמטרתם להציג את המוצרים, לדוגמא סרט מוצר .

ניתן לעשות זאת גם בדרכים שונות כגון פרזנטציה של המוצר מכל הזוויות תוך הצגת המפרט הטכני או הסבר על אותו מוצר והדגמת השימוש שנעשה בו. מחירי הסרטונים משתנים בהתאם לאורך הסרט, שימוש בציוד מסוים כמו גם שימוש בטכניקות שונות כגון אנימציה ועוד. חשוב לחשוב היטב מראש כיצד רוצים שאותו סרט תדמית ייראה ומה חשוב שיכלול הסרט על מנת להעביר את המידע החשוב והחיוני לאותם לקוחות פוטנציאלים ומשקיעים.

סרטי התדמית של חברה זו או אחרת נועדו בעצם להעביר בכמה דקות אודות החברה, מה היא עושה, למי היא פונה, מה היכולות שלה, איזה מוצרים היא משווקת ועוד. בנוסף למידע המועבר, צריך אותו סרט לסקרן את הצופה ולגרום לו להתעניין בחברה, בשירות שהיא מציעה או במוצר שהיא מנסה למכור ואף להפוך ללקוח בעתיד. ישנן דרכים שונות לייצר סקרנות ועניין באותו סרטון ועל זה יש לחשוב ולתסרט עוד לפני תחילת צילומי אותו סרטון ועוד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI