דף הבית קניות וצרכנות אופנה בגדי הריון: פריטים הכרחיים
בגדי הריון: פריטים הכרחיים
אירה פינסקר 08/01/13 |  צפיות: 3184

נשים רבות המגלות שהן בהריון, מתחילות את הפרק החדש בחייהן משופינג ארוך ומהנה של בגדי הריון חדשים. הריון הוא, ללא ספק,  אחד התירוצים הטובים ביותר לעריכת קניות מסיבית. כיום ניתן להנות ממגוון רחב של בגדי הריון ברשתות ובחנויות בוטיק, ולמצוא בגדים בכל סגנון שרוצים. יחד עם זאת, עבור נשים רבות מדובר בהוצאה גבוהה ולעתים בלתי סבירה; לכן מומלץ להתחיל ממספר פריטים בסיסיים ולהוסיף פריטים נוספים רק במקרה הצורך.

קיימים מספר פריטים הכרחיים בבגדי הריון. ראשית כל, יש לרכוש מכנסיים או חצאיות על גומי רחב, אשר יוכלו לשמש עד הלידה. ניתן לרכוש מכנסי ג'ינס או מכנסיים אלגנטיות בסגנון הזה , ומומלץ שלכל אישה יהיו 2-3 זוגות של מכנסיים (או חצאיות, למי שלא לובשת מכנסיים).

חולצות או טוניקות להריון הם פריטים הכרחיים. חולצות וטוניקות כאלה מאובזרות בדרך כלל בגומיה בקו החזה, וחופשיות לחלוטין באזור הבטן. האורך של חולצות האלה מאפשר לבטן לגדול מבלי להיחשף. סגנון זה שנקרא " קו מותן גבוה" נחשב בשנים האחרונות לאופנתי, וזה מצויין לנשים בהריון. לעתים ישנן בחולצות כאלה גם גומיות בחלק התחתון: בצורה כזאת החולצה נשארת צמודה לגוף והבטן לא נחשפת גם בתנאים של רוח.

עוד פריט הכרחי שאסור להזניח הוא נעליים נוחות. נעליים לנשים הרות חייבות להיות נוחות ויציבות על מנת למנוע מעידות ונפילות מסוכנות. בנוסף, מומלץ להימנע מנעליים צרות או ממגפיים גבוהים והדוקים. חשוב לזכור גם שנעלי הריון צריכות להיסגר בקלות, רצוי ללא צורך להתכופף.

יועצות רבות ממליצות על חגורת בטן אשר תומכת אותה ומכסה אותה גם כאשר החולצה קצרה מעט. מעליה ניתן ללבוש גם בגדים חופשיים ומרווחים, וגם בגדים צמודים. החגורה תורמת למראה מחוטב ונאה ומפחיתה את כאבי הגב.

לסיכום, ישנם פריטים מסוימים בבגדי הריון, אשר רכישתם מומלצת בחום גם למי שלא מעוניינת בהחלפה מלאה של המלתחה. רכישה של פריטים בודדים אלה תאפשר לרענן את המלתחה הקיימת ולהתאים אותה לצרכים החדשים. לאחר הלידה ניתן לשמור על בגדי הריון אלה להריונות הבאים, כך שלא יהיה צורך ברכישה מחודשת


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אירה פינסקר


 


מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר
 
חנויות הריון: חנויות לשופינג בתקופת ההריון
20/05/13 | קניות
חנויות הריון אינן מציעות רק מוצרים לשימוש בתקופת ההריון, אלא גם מוצרים לתינוקות ולאמהות. לכן המונח חנויות הריון מתייחס לתקופה בה מומלץ לבצע את הרכישות.

מוצרי החתלה: חיוניים ונוספים
20/05/13 | קניות
מוצרי החתלה נועדו להקל על פעילויות הטיפוח של התינוק. בין המוצרים האלה ניתן למצוא פריטים חיוניים, שקשה בלעדיהם, ופריטים שאינם הכרחיים.

עגלות תינוק: מספר הגלגלים והשלכותיו
20/05/13 | קניות
עגלות תינוק יוצרו בעבר על גבי ארבעה גלגלים באופן קבוע. יחד עם זאת, בשנים האחרונות הופיעו גם דגמים על גבי שלושה גלגלים. המאמר מביא את היתרונות ואת החסרונות התפקודיים של התצורה החדשה.

בגדי הריון: לכל משפחה ולכל תקציב
20/05/13 | אופנה
בגדי הריון מספקים מענה לצורכן של מיליוני נשים לתפקד באופן מלא בתקופת ההריון. בשוק קיימים מוצרים מקטגוריות שונות, המאפשרים לחדש את המלתחה בהתאם לאילוצי התקציב המשפחתי.

בחירה נבונה של עגלת מוצי
20/05/13 | קניות
עגלת מוצי היא עגלה יוקרתית, מתוחכמת, איכותית, אמינה ומסוגננת. בסניפי מדרלנד, המשווקת הבלעדית של מוצי בישראל, תוכלו להנות ממבחר רחב של דגמים ומייעוץ מקצועי.

טויוטה יאריס דור שלישי: נתונים עיקריים
טויוטה יאריס החדשה היא אחת המכוניות האיכותיות בשוק הרכבים הזעירים. במאמר נבחנים השינויים שבוצעו בדגם החדש של טויוטה יאריס.

טרייד אין: עסקה בטוחה
20/05/13 | צרכנות
טרייד אין נחשב בעבר לתחום אפור, כמעט על גבול הבלתי חוקי. בתי עסק קטנים ומפוקפקים הופיעו ונעלמו מהשוק. יחד עם זאת, כיום נמצאים בשוק כמה שחקנים סולידיים בתחום, אשר הפנייה אליהם נחשבת לבטוחה.

שדרוג של מכונית טויוטה בטרייד אין
20/05/13 | צרכנות
שדרוג של טויוטה בטרייד אין הוא עסקה נפוצה למדי, שכן לקוחות טויוטה שומרים בדרך כלל על נאמנות למותג. החלפת טויוטה בטרייד אין מאפשרת לבצע שתי עסקאות במקום אחד תוך חסכון משמעותי בזמן ובמאמץ.

טויוטה חדשה: הגשמת חלום
20/05/13 | צרכנות
רכישת טויוטה חדשה היא אירוע משמעותי בחיי כל נהג. שכלולים הנדסיים, אמינות גבוהה, בטיחות ונוחות בנסיעה – כל אלה יעמדו כעת לרשותו. המאמר דן בדרכים לביצוע הרכישה.

טרייד אין במחיר מחירון: תרגיל שיווקי
20/05/13 | צרכנות
עסקאות טרייד אין במחיר מחירון מוכרזות מדי פעם כמבצעים חסרי תקדים בסוכנויות רכב שונות. המאמר דן במהות המבצע, שאיננו אלא תרגיל שיווקי הנועד למשוך קהל לקוחות רחב אל הסוכנות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI