דף הבית אינטרנט והחיים ברשת פיתוח אתרים בניית אתרים כמקצוע
בניית אתרים כמקצוע
אירה פינסקר 08/01/13 |  צפיות: 3486

בניית אתרים זה מקצוע חדש יחסית, אשר הופיע הודות להתפתחותו המואצת והאדירה של האינטרנט בעשרים השנים האחרונות. כיום למרבית בתי עסק, כמעט לכל ארגון או חברה,  ולהרבה מאוד אנשים פרטיים ישנו אתר ברשת; לכן הדרישה למומחים בתחום בניית אתרים גבוהה.

בניית אתרים היא, למעשה, הפיכתו של רעיון לאתר למוצר סופי מתפקד. בונה אתרים מקצועי יודע לבנות את האיפיון של האתר בשיתוף הלקוח, לקבוע את מערכת הקשרים בין דפי האתר השונים, לבחור את הפלטפורמה המתאימה ביותר עבורו, ולתרגם את כל הקביעות האלה לקוד תכנות.

איך ניתן להפוך למומחה בבניית אתרים? ובכן, בשל גילו הרך של המקצוע, טרם גובשו סטנדרטים קשיחים הקובעים מי יכול לעסוק בו. לא קיים רשיון לעיסוק בבניית אתרים. במרבית המקרים מספיק לעבור קורס בניית אתרים במוסד מוכר וסולידי, על נמת להתחיל לצבור נסיון בשטח. יחד עם זאת, חלק מהמומחים הינם בעלי השכלה  אקדמאית בתחום תכנות מחשבים. מצד שני, ישנם לא מעט מומחים אשר לא קיבלו שום השכלה רשמית, ולמדו את רזי המקצוע לבד, או באמצעות הדרכות ברשת.

למי מתאימה בניית אתרים כמקצוע? מדובר במקצוע יצירתי ודינמי, שמושתת על הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום התקשורת, ולכן נכון להיום זהו מקצוע של צעירים, אשר אוהבים את החיים באינטרנט. בנוסף לכך, מקצוע כמו בניית אתרים מתאים למי שמעוניין לעבוד עצמאית או לעבוד מהבית בשעות הנוחות להם. לכן המקצוע הזה מתאים לאנשים שאינם מעוניינים במשרה מלאה במשרד, ומעוניינים במשרה חלקית, גמישה וללא תלות באנשים אחרים.

בניית אתרים היא תחום הסמוך לעיצוב אתרים, וכמו כן לקידום אתרים. לכן מומחה לבניית אתרים יכול להרחיב את תחום פעילותו, ללמוד את המקצועות הסמוכים, ולהציע ללקוחותיו חבילת שירות מלאה.

לסיכום, בניית אתרים היא מקצוע צעיר ומבטיח מאוד. ככל הנראה, תחום האינטרנט ימשיך להתרחב ולהתפתח, ואיתו גם הביקוש למקצוע הזה. יש לצפות כי בעתיד המקצוע יהפוך לממוסד יותר, יופיעו אגודות מקצועיות וייקבעו תנאי סף לקבלת רשיון עיסוק במקצוע. נכון להיום, זהו מקצוע של אנשים צעירים שנושמים את האינטרנט ומתבגרים יחד איתו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אירה פינסקר


 


מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר
 
חנויות הריון: חנויות לשופינג בתקופת ההריון
20/05/13 | קניות
חנויות הריון אינן מציעות רק מוצרים לשימוש בתקופת ההריון, אלא גם מוצרים לתינוקות ולאמהות. לכן המונח חנויות הריון מתייחס לתקופה בה מומלץ לבצע את הרכישות.

מוצרי החתלה: חיוניים ונוספים
20/05/13 | קניות
מוצרי החתלה נועדו להקל על פעילויות הטיפוח של התינוק. בין המוצרים האלה ניתן למצוא פריטים חיוניים, שקשה בלעדיהם, ופריטים שאינם הכרחיים.

עגלות תינוק: מספר הגלגלים והשלכותיו
20/05/13 | קניות
עגלות תינוק יוצרו בעבר על גבי ארבעה גלגלים באופן קבוע. יחד עם זאת, בשנים האחרונות הופיעו גם דגמים על גבי שלושה גלגלים. המאמר מביא את היתרונות ואת החסרונות התפקודיים של התצורה החדשה.

בגדי הריון: לכל משפחה ולכל תקציב
20/05/13 | אופנה
בגדי הריון מספקים מענה לצורכן של מיליוני נשים לתפקד באופן מלא בתקופת ההריון. בשוק קיימים מוצרים מקטגוריות שונות, המאפשרים לחדש את המלתחה בהתאם לאילוצי התקציב המשפחתי.

בחירה נבונה של עגלת מוצי
20/05/13 | קניות
עגלת מוצי היא עגלה יוקרתית, מתוחכמת, איכותית, אמינה ומסוגננת. בסניפי מדרלנד, המשווקת הבלעדית של מוצי בישראל, תוכלו להנות ממבחר רחב של דגמים ומייעוץ מקצועי.

טויוטה יאריס דור שלישי: נתונים עיקריים
טויוטה יאריס החדשה היא אחת המכוניות האיכותיות בשוק הרכבים הזעירים. במאמר נבחנים השינויים שבוצעו בדגם החדש של טויוטה יאריס.

טרייד אין: עסקה בטוחה
20/05/13 | צרכנות
טרייד אין נחשב בעבר לתחום אפור, כמעט על גבול הבלתי חוקי. בתי עסק קטנים ומפוקפקים הופיעו ונעלמו מהשוק. יחד עם זאת, כיום נמצאים בשוק כמה שחקנים סולידיים בתחום, אשר הפנייה אליהם נחשבת לבטוחה.

שדרוג של מכונית טויוטה בטרייד אין
20/05/13 | צרכנות
שדרוג של טויוטה בטרייד אין הוא עסקה נפוצה למדי, שכן לקוחות טויוטה שומרים בדרך כלל על נאמנות למותג. החלפת טויוטה בטרייד אין מאפשרת לבצע שתי עסקאות במקום אחד תוך חסכון משמעותי בזמן ובמאמץ.

טויוטה חדשה: הגשמת חלום
20/05/13 | צרכנות
רכישת טויוטה חדשה היא אירוע משמעותי בחיי כל נהג. שכלולים הנדסיים, אמינות גבוהה, בטיחות ונוחות בנסיעה – כל אלה יעמדו כעת לרשותו. המאמר דן בדרכים לביצוע הרכישה.

טרייד אין במחיר מחירון: תרגיל שיווקי
20/05/13 | צרכנות
עסקאות טרייד אין במחיר מחירון מוכרזות מדי פעם כמבצעים חסרי תקדים בסוכנויות רכב שונות. המאמר דן במהות המבצע, שאיננו אלא תרגיל שיווקי הנועד למשוך קהל לקוחות רחב אל הסוכנות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI