דף הבית תיירות ונופש טיולים בארץ אופציות לסיורים שונים בירושלים
אופציות לסיורים שונים בירושלים
מיכל ז 14/01/13 |  צפיות: 3005

ירושלים, עיר הבירה של ישראל, הינה עיר מתויירת, יפה ומקודשת לכל הדתות. אלו המעוניינים להגיע ולטייל בה יוכלו לעשות זאת באופן עצמאי אך גם יוכלו לבדוק אופציות לטיולים מאורגנים בירושלים.

ניתן למצוא סיורים בירושלים קצרים וארוכים יותר ובנוסף גם יש אופציה לטיול ארוך הנמשך יום שלם ומועבר על ידי מדריכים מקומיים או מדריכים שהתמקצעו בעיר הזאת. ישנם סיורים אשר משלבים כמה שכונות ואתרים בירושלים ואילו אחרים מתמקדים רק באיזור אחד לדוגמה סיורים בעיר העתיקה בירושלים בלבד וניתן לשלב כמה סיורים קצרים נוספים.

חלק מהטיולים המאורגנים כוללים הסעה וארוחה באחת המסעדות. ההסעה יוצאת מנקודות איסוף מרכזיות בדרך כלל יהיו יציאות מחיפה ותל אביב ועוד כמה ערים בדרום. טיולים אלו יתקיימו משעות הבוקר ועד שעות הערב.

אלו אשר מעדיפים להגיע עצמאית ולא להיות תלויים בקבוצה למשך כל היום, יוכלו להגיע עצמאית לירושלים ולטייל באופן עצמאי בשכונות השונות, אתרים ועוד. אופציה נוספת היא להגיע ולהזמין מראש או לבדוק אופציות של סיורים הנעשים בירושלים עצמה כמו גם אופציה לסיורים קצרים.

אלו שמעוניינים להגיע לאטרקציה זו או אחרת יוכלו להזמין כרטיסים מראש או לרכוש כרטיסים במקום עצמו אך חשוב לבדוק האם תהיה אפשרות להגיע באותו יום ושיש מקומות. במקרים בהם תוכלו להזמין כרטיסים לאטרקציות שונות מראש, לעיתים תיתקלו בהנחות או מבצעים אשר ישתלמו לכם יותר מאשר אם תרכשו את הכרטיסים במקום עצמו. בנוסף ניתן לבדוק עוד לפני הנסיעה על מסעדות קיימות במקומות אליהם אנו מתכננים להגיע, מה כל מסעדה מציעה ואיפה מומלץ לאכול. ניתן לערוך מסלול באופן עצמאי כמו גם לבדוק אילו אתרים פתוחים וזמינים ומה מתאים לטיול משפחתי או טיול של זוגות ועוד.

נוכל למצוא מידע רב אודות ירושלים, שכונותיה, אתרים קדושים ואטרקציות באתרי האינטרנט השונים.

בנוסף נוכל למצוא טיולים מאורגנים בירושלים או סיורים שונים המוצעים לנו על ידי חברות תיירות שונות או על ידי מדריכי טיולים פרטיים. נוכל להשוות מחירים ומסלולים ולבחור את זה שמתאים לנו. בנוסף נוכל להתייעץ עם מדריך טיולים בדבר בניית מסלול לטיול בירושלים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI