דף הבית פיננסים וכספים שוק ההון המדריך ללימודים בתחום הבורסה
המדריך ללימודים בתחום הבורסה
מיכל ז 14/02/13 |  צפיות: 3169

מסחר בבורסה היה נחשב פעם למשהו אפור ומשעמם. סוכני השקעות בבורסה היו נראים תמיד כמו אנשים משעממים, לבושים בחליפות כבדות, אפרוריים וחסרי חיים. היום כבר ידוע שמדובר בתחום עם אנרגיות צעירות, אקשן תמידי ויכולת להרוויח סכומי כסף לא מבוטלים ולתת לעצמך בעיטה למעלה גם בגיל צעיר מאד. לצד החברות הקטנות שהופכות לחברות ענק בזכות מסחר נכון בבורסה, גם חברות קטנות מתנסות במסחר בבורסה וזקוקות למומחים בתחום המסחר ובתחום שוק ההון. כתוצאה מכך נפתחו בשנים האחרונות הרבה מאד קורסים מקצועיים שמלמדים את סודות המסחר בבורסה, בארץ ובכל העולם.

איפה כדאי ללמוד?

קשה לבחור בין כל כך הרבה מכללות ומוסדות לימוד שונים שמציעים קורס מסחר בבורסה וקורסים אחרים שעוסקים בשוק ההון. הטיפ הכי חשוב למי שרוצה ללמוד את המקצוע הוא לבחור את מה שהכי מדבר אליו. בכל קורס מקצועי מנחים ומרצים מומחי השקעות אחרים וניתן לקבל את השמות שלהם מראש ולבדוק את הרזומה שלהם. ישנם מומחים שאפשר למצוא גם הרצאות קודמות שלהם באינטרנט ולהתרשם מהיכולות שלהם לתרום להכשרה ולהשכלה שלנו בתחום הבורסה. בנוסף, מומלץ לקבל את הסילבוס של הקורסים ולבדוק שכל הנושאים שנסקרים בקורס רלוונטיים לנו מבחינת תעסוקה לעתיד.

לימודים בכל קורס בורסה למתחילים חייב לכלול את כל המושגים הבסיסיים. אם הקורס אינו כולל הנחיה לגבי המושגים הפיננסיים בהם משתמשים המומחים לתחום הבורסה, הקורס אינו מתאים למי שעושה את צעדיו הראשונים בתחום. מומלץ לבדוק היטב מה כולל כל קורס ולקבל הצעות מכמה בתי ספר ומכללות שונים כדי להבטיח שאנחנו מקבלים את כל האינפורמציה וההסמכה שדרושים לנו כדי להתקדם בתחום המסחר בבורסה.

מה יוצא לנו מהקורס?

כל קורס מסחר בבורסה צריך לאפשר לנו בסופו של דבר להשתלב בעבודה במוסדות פיננסיים או בחברות להשקעות. סיום הקורס לא מבטיח לנו שנתברג מיד בעמדות המפתח בחברות אלו אבל שנוכל לפתוח לעצמנו צהר לעבודה חדשה בתחום המסחר בבורסה. גם מי שכבר עוסק בתחום הפיננסיים והמסחר אך רוצה להתמקד במסחר בבורסה באופן ספציפי יכול למצוא מסגרות לימודיות מתאימות ולהעשיר את הקריירה שלו בעוד תחום, להתקדם וליצור עניין נוסף.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI