דף הבית מחשבים וטכנולוגיה טלפונים סלולריים 3 טעויות נפוצות בזמן פיתוח אפליקציות מובייל
3 טעויות נפוצות בזמן פיתוח אפליקציות מובייל
רונן מקסים 17/02/13 |  צפיות: 3545

אפליקציות סלולר הן ללא ספק כלי שיווקי אדיר, אין כמעט עסק שלא יוכל ליהנות מהיתרונות הגדולים של אפליקציה. בבואנו לפתח אפליקציה, כדי לוודא שהאפליקציה שלנו תקבל את ההזדמנות הראויה ותמשוך לקוחות אל העסק שלנו חשוב מאוד להימנע מכמה טעויות נפוצות.

"אני רוצה אפליקציה שתתאים לכולם"

ייתכן שזאת הטעות השכיחה והחמורה ביותר של בעלי עסקים שרוצים לפתח אפליקציה. אין ואי אפשר לעשות פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, לאייפון או לכל פלטפורמה אחרת שיפנה אל כל הקהלים. מדובר במצב קלאסי של 'תפסת מרובה לא תפסת'. הפוטנציאל האדיר של פיתוח אפליקציות מטעה ועשוי לגרום לבעל העסק לחשוב שהוא יכול (ואף צריך) לפרוץ את גבולות הדמוגרפיה הטבעית שלו. אלא אם כן זאת המטרה המוצהרת והיא משולבת בכל ההיבטים השיווקיים של העסק רצוי לעצב ולפתח אפליקציה תתאים ספציפית לקהל שלכם.

דברים טובים מגיעים באריזות קטנות

משתמשי הסלולר היום (וצרכנים באופן כללי) חסרי סבלנות מאי פעם, הם לא נוטים לקרוא הוראות, לחפש את מה שהם צריכים משך שעות ובאופן כללי ברגע שהם נתקלים במשהו מורכב מידי הם נוטים לוותר עליו מראש. לכן, בניית אפליקציה עדיף שתעשה עם מינימום המסכים הנדרש ומינימום אפשרויות בכל מסך. כל עוד עיצוב אפליקציה ופיתוחה נעשה בחוכמה ובאופן אינטואיטיבי הרי שהמשתמש לא יתקשה למצוא כל מה שהוא צריך ולעשות את כל הפעולות בקלות. זכרו - בתחום של פיתוח אפליקציות , פחות שווה יותר.

דע את הפלטפורמה שלך

אחת הטעויות הנפוצות ביותר בקרב בעלי אפליקציות מובייל היא הדעה שהאפליקציה תפעל בלי בעיה על כל המכשירים. חשוב לזכור שיש כמה וכמה פלטפורמות מובייל כשהגדולות ביותר הן האנדרואיד ו-IOS של אפל. פיתוח אפליקציות לאייפון למשל לא יאפשר למשתמשי האנדרואיד (או פלטפורמות אחרות) להוריד אותה. המצב האופטימאלי הוא כמובן לפתח אפליקציה לכל הפלטפורמות או לכל הפחות לגדולות ביותר כדי להגיע לשוק הרחב ביותר. אם התקציב שלכם מוגבל, עליכם לדעת לאיזו פלטפורמה אתם רוצים לבצע פיתוח אפליקציות. חברת פיתוח יכולה לעזור לכם לבחור את הפלטפורמה הטובה ביותר עבורכם אם אתם לא בטוחים כיצד לעשות זאת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רונן מקסים


 


מאמרים נוספים מאת רונן מקסים
 
קידום בגוגל בזול, יש דבר כזה?
מחיר חבילת הקידום תלוי מאוד בפרמטרים שסוכמו בין החברה לבין הלקוח. נוכל לומר כי מחיר הקידום תלוי בגורמים כמו: וותק האתר, התחרות על מילת הקידום, קידום של עמוד הבית מול עמודים פנימיים, שעות העבודה הצפויות ועוד.

שו"ת בנושא פיתוח אפליקציות
אפליקציות מובייל הן ליב ליבו של הסמרטפון והטבלט – בלעדיהן חווית השימוש הייתה מוגבלת וספק את עולם המובייל היה מצליח להתפתח במהירות ובאופן שראינו בשנים האחרונות. לא מפציע אם כך כי פיתוח אפליקציות הוא תחום ענק, מורכב ובהחלט מבוקש. אספנו עבורכם כמה שאלות נפוצות על פיתוח אפליקציות.

4 סיבות להשקיע בפיתוח אפליקציות מובייל לעסקים
בעל עסק ומחפש דרך חדשה לשווק את המוצרים/שירותים שלך? שמעת על אפליקציות לעסקים ולא בטוח שכדאי להשקיע? עבור בעלי עסקים פיתוח אפליקציות מובייל היום הוא כבר מזמן לא בגדר המלצה או 'ניסוי' – אפליקציות מובייל הן כלי שיווקי מעולה שחשוב לדעת לנצל לטובת הצרכים של העסק.

מתלבטים בין פיתוח אפליקציות לאייפון לבין האנדרואיד?
המצאתם רעיון גאוני לאפליקציה חדשה? רוצים לשווק את העסק דרך אפליקציה? לא בטוחים אם עדיף ללכת על אפליקציה לאייפון או לאנדרואיד? לא יודעים איך לבחור ביניהם?

פיתוח אפליקציות לבלקברי
הבלקברי הוא אחד המכשירים הראשונים שעשו את המעבר מטלפון סלולארי לסמרטפון, למרות ריבוי המכשירים היום, הבלקברי עדיין נמצא בשימוש נרחב

פיתוח אפליקציות עבור מכשירים שונים
החלטתם לפתח אפליקציה? מחפשים בניית אפליקציות לאייפון? לאנדרואיד? לא בטוחים מה עדיף? אם אתם רוצים לפתח אפליקציה שתמשוך כמה שיותר משתמשים תוכלו 'ללכת על כל הקופה' ולפתח אפליקציה שתרוץ גם על טבלטים, על מערכות הפעלה אחרות ואפילו על המחשב הבייתי.

3 טעויות נפוצות בזמן פיתוח אפליקציות מובייל
אפליקציות סלולר הן ללא ספק כלי שיווקי אדיר, אין כמעט עסק שלא יוכל ליהנות מהיתרונות הגדולים של אפליקציה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI