דף הבית אינטרנט והחיים ברשת קידום אתרים קידום בגוגל בזול, יש דבר כזה?
קידום בגוגל בזול, יש דבר כזה?
רונן מקסים 12/06/13 |  צפיות: 3451

מחיר חבילת הקידום תלוי מאוד בפרמטרים שסוכמו בין החברה לבין הלקוח. נוכל לומר כי מחיר הקידום תלוי בגורמים כמו: וותק האתר, התחרות על מילת הקידום, קידום של עמוד הבית מול עמודים פנימיים, שעות העבודה הצפויות ועוד. קידום אורגני בגוגל לא יעלה כמה מאות שקלים בודדים. עבור קידום מקצועי בהחלט נצטרך להשקיע מתקציב העסק. אך מה יעשה בעל עסק לו תקציב מצומצם שצריך להתחלק בין ייעוץ שיווקי, פרסום וקידוo? האם אפשר להוזיל את חבילת הקידום? האם יש דבר כזה חבילה זולה מידי?

איך אפשר להוזיל את עלות הקידום בלי לפגוע בתוצאות?

מכיוון שקידום אתרים אינו עסק זול (כאמור, יעלה מעל כמה מאות שקלים) רבים מנסים לחפש דרכים להוזלת המחיר שלו מול חברת הקידום. נתחיל ונאמר שכאשר עובדים מול חברה מקצועית תוכלו לקבל פתרונות יצירתיים, אמינים ואפקטיביים. חברת קידום מקצועית ומנוסה תדע להציע לכם חבילת קידום שתתאים לתקציב שלכם (כמובן שחייבים להישאר מציאותיים). בנוסף, ישנן כמה דרכים להוזיל את החבילה על ידי התפשרות מסוימת. כך למשל קידום של עמוד הבית (כתובת האתר הראשית) לרוב תעלה לכם יותר מאשר קידום של עמודים פנימיים. דוגמא נוספת היא מילת החיפוש. תוכלו לקדם את האתר למילת חיפוש שאינה מאוד פופולארית ואין עליה תחרות מאוד גדולה. למשל אם מדובר באתר של חשמלאי, במקום לקדם את האתר תחת הביטוי 'חשמלאי' עליו תחרות גדולה, אפשר לקדם את האתר תחת הביטוי 'חשמלאי ברעננה' עליו תחרות קטנה יותר.

איך לזהות 'עסקה טובה מידי'?

ראשית על ידי הצעת המחיר. אם קיבלתי מספר הצעות מחברות קידום שונות על אותן דרישות ואותם פרמטרים של קידום ויש ביניהן הצעה שזולה משמעותית, המחיר הנמוך צריך להדליק 'נורה אדומה'. כמו בכל תחום אחר - מה שעולה היום בזול יעלה מחר ביוקר. שנית, אם קיבלתם הצעה שכוללת קידום מידי או מהיר מאוד (מספר ימים, שבועיים, חודש וכדומה). קידום בגוגל לוקח זמן, אפילו עד שנה. שלישית ואחרונה, שימו לב לאחריות ולמסגרת זמן מחייבת לקידום. חברת קידום שלא מציעה לכם מסגרת זמן למיקום האתר בדף הראשון אינה חברה מקצועית.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רונן מקסים


 


מאמרים נוספים מאת רונן מקסים
 
קידום בגוגל בזול, יש דבר כזה?
מחיר חבילת הקידום תלוי מאוד בפרמטרים שסוכמו בין החברה לבין הלקוח. נוכל לומר כי מחיר הקידום תלוי בגורמים כמו: וותק האתר, התחרות על מילת הקידום, קידום של עמוד הבית מול עמודים פנימיים, שעות העבודה הצפויות ועוד.

שו"ת בנושא פיתוח אפליקציות
אפליקציות מובייל הן ליב ליבו של הסמרטפון והטבלט – בלעדיהן חווית השימוש הייתה מוגבלת וספק את עולם המובייל היה מצליח להתפתח במהירות ובאופן שראינו בשנים האחרונות. לא מפציע אם כך כי פיתוח אפליקציות הוא תחום ענק, מורכב ובהחלט מבוקש. אספנו עבורכם כמה שאלות נפוצות על פיתוח אפליקציות.

4 סיבות להשקיע בפיתוח אפליקציות מובייל לעסקים
בעל עסק ומחפש דרך חדשה לשווק את המוצרים/שירותים שלך? שמעת על אפליקציות לעסקים ולא בטוח שכדאי להשקיע? עבור בעלי עסקים פיתוח אפליקציות מובייל היום הוא כבר מזמן לא בגדר המלצה או 'ניסוי' – אפליקציות מובייל הן כלי שיווקי מעולה שחשוב לדעת לנצל לטובת הצרכים של העסק.

מתלבטים בין פיתוח אפליקציות לאייפון לבין האנדרואיד?
המצאתם רעיון גאוני לאפליקציה חדשה? רוצים לשווק את העסק דרך אפליקציה? לא בטוחים אם עדיף ללכת על אפליקציה לאייפון או לאנדרואיד? לא יודעים איך לבחור ביניהם?

פיתוח אפליקציות לבלקברי
הבלקברי הוא אחד המכשירים הראשונים שעשו את המעבר מטלפון סלולארי לסמרטפון, למרות ריבוי המכשירים היום, הבלקברי עדיין נמצא בשימוש נרחב

פיתוח אפליקציות עבור מכשירים שונים
החלטתם לפתח אפליקציה? מחפשים בניית אפליקציות לאייפון? לאנדרואיד? לא בטוחים מה עדיף? אם אתם רוצים לפתח אפליקציה שתמשוך כמה שיותר משתמשים תוכלו 'ללכת על כל הקופה' ולפתח אפליקציה שתרוץ גם על טבלטים, על מערכות הפעלה אחרות ואפילו על המחשב הבייתי.

3 טעויות נפוצות בזמן פיתוח אפליקציות מובייל
אפליקציות סלולר הן ללא ספק כלי שיווקי אדיר, אין כמעט עסק שלא יוכל ליהנות מהיתרונות הגדולים של אפליקציה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI