דף הבית תיירות ונופש טיולים בחו"ל טיסות לארה"ב - יקר, אך תלוי בתקופה
טיסות לארה"ב - יקר, אך תלוי בתקופה
מיכל ז 21/02/13 |  צפיות: 2771

רובם של הישראלים, באיזשהו שלב בחיים שלהם, מתלבטים ושוקלים לנסוע לשטח הנחשק שהוא נמצא אלפי קילומטרים מעמנו, ארה"ב. החוויות מטעם החברים והמשפחה מסביב, הטלוויזיה המציגה את האזור כזוהר והסקרנות לגלות את המדינה שהיא בעצם האחות הגדולה ביותר של מדינתנו מביאים את כל האנשים לחשוב בשלב זה או אחר בחיים שלהם בדבר טיסה לשם.

בדרך כלל, כאשר מתכנן התייר הישראלי אודות טיסות לארה"ב הוא למעשה נדרש לקחת בחשבון את כל עלויות הטיסה היקרות ולחשוב לאיזה לוקיישן יהיה בידו לטוס לפי מגבלות המחיר. עלויות הטיסות משתנים בקרב מדינה למדינה בארה"ב ולהרבה מאוד אזורים יאלץ התייר הישראלי לתכנן טיסה נלווית, פנימית, בתוך ארה"ב.

בדיוק בגלל זה, כאשר באים לארגן נסיעה לארה"ב, רצוי לקחת בחשבון את אותו היעד ההתחלתי אליו מגיעים. הרבה מאוד פעמים, לאורך החודשים הפחות עמוסים, אתם יכולים למצוא טיסות זולות לניו יורק , המהווה למעשה את המרכז התיירותי הרחב באיזור זה של ארה"ב .

מניו יורק, אתם יכולים להעדיף בכמה אפשרויות. הראשונה אשר בהן הנה כמובן לבחור טיסת פנים ליעדים מיוחדים ברחבי המדינה, וטיסה לחופה ה2 של ארה"ב תיקח לא פחות מ5 שעות ארוכות וסכומה יהיה גם בהתחשב.

מבקרים רבים, בוחרים באפשרות של טיסות לניו יורק ומעדיפים לסייר באיזור זה. זו למעשה אפשרות השניה. מישהו שלא חפץ לבזבז כסף נוסף בטיסות פנימיות, או לחלופין מבקש לתור ולמצות את ניו יורק והסביבה עשוי במהירות לגשת לחברת השכרת הרכבים הקרובה, לשכור מכונית למספר יממות ולהתחיל לסייר בסביבות ניו יורק, במדינות הסובבות לה וישנם המרחיבים את המסע שלהם ועושים חופשה מחוף לחוף. בדרך זו אפשר למצוא הרבה מאוד מקומות, ערים, אתרים ואטרקציות, אולם צריך לקחת בחשבון כי הדרך היא ממושכת ולפעמים מתישה ומייגעת.

בדיוק בגלל זה, את אותו המסע שכולל טיסות לארה"ב צריך לתכנן בקפידה מראש, להכיר מראש את מסלול המסע ואת יעודו על מנת לא לאבד זמן ניכר ולפעמים אף ימים על שגיאות בדרך או שמא על התלבטות של מה לעשות לפני הכול.

קיימים מדריכים לא מעטים וספרים רבים ושונים המציינים את האתרים הבסיסיים שמומלץ ושווה לעשות ביקור בהם, ובעזרת מדריכים אלה אפשר לתכנן בנוחות ובקפידה את המסע, להבין איזה תקופות חזקות יותר ופחות ועל פי זה אף לקנות טיסות זולות לניו יורק בחלק מהתקופות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI