דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים הפקת אירוע משפחות לעובדים
הפקת אירוע משפחות לעובדים
סוזן בר 25/02/13 |  צפיות: 2733

הפקת אירוע משפחות לעובדים

מסיבת חנוכה, טיולי משפחות, נופשונים בארץ. יום כיף בפארק מים, כל אלו הן רק דוגמאות לאירועי משפחות לעובדי חברה. הפקת אירוע משפחות לעובדי החברה, כמו אלו המוזכרים לעיל, הן דרך מצוינת לחיזוק הקשר עם בני משפחת העובד, בחסות המפעל או במשרדי החברה וכמובן,חיזוק הזיקה והקשר של העובדים ובני משפחותיהם עם המקום בו הם עובדים.

חברות ומפעלים רבים מפנקים את העובדים שלהם ואת בני משפחותיהם בנופשונים וחופשות בבתי מלון, או כרטיסים מוזלים לאתר זה או אחר, אך יש מקומות בהם אירועי משפחות הוא משהו מיוחד, אטרקטיבי, מהנה וייחודי, לעיתים אפילו בעל קונספט – וכל כולו לעובדי החברה ובני משפחותיהם.

זכרו: בעלי חברות ומפעלים יודעים כי עובד טוב הוא עובד מרוצה, לכן פעמים רבות מארגנות חברות ימי כיף וגיבוש לעובדים.

רוצים לתכנן אירוע למשפחות, הפקת אירוע שתשאיר חותם לא רק על העובד אלא גם על היקרים לו  ? הנה טיפים שיסייעו לכם לעשות זאת  

·         אירועי משפחות לעובדים גם הם נכללים בתוך הימים אשר נועדו לחזק את הקשר של העובד עם מקום עבודתו, אך מעבר לכך אירועים מעין אלו מחזקים את הקשר בין משפחות העובדים ותורמים לקשר החברי ביניהם. עמיתים ממקום העבודה הופכים לחברים גם בחיים הפרטיים כיוון שהמשפחות מתחברות זו עם זו.

·         כאשר אתם מתכננים פעילות, קחו בחשבון את  האינטראקציה בין המשפחות. הפקת אירוע למשפחות, זו ההזדמנות של המשפחה להכיר את העובדים שמבלים זמן רב עם יקיריהם, להכיר את המשפחות האחרות ובכלל לצעוד צעד אחד קטן לתוך העולם שלהם. מומלץ לשלב בהפקת האירוע משחקי חברה, תחרויות ידידותיות וכל מה שיכול ליצור קשר חברי ואישי בין הבאים.

·         כאשר אתם מתכננים אירוע למשפחות, חשוב מאוד להתאים את אופי הפעילות לקהל כמה שיותר הטרוגני. משפחות מורכבות מילדים בגילאים שונים ולכן הפקת אירוע משפחות מחייבת התחשבות בכולם או לחילופין להציע כמה אופציות, כמו למשל מתחם ג'ימבורי ומתנפחים לילדים, לצד אפשרות של מתחם מטפלים הוליסטי למבוגרים.

·         אירועי קונספט מתאימים מאוד להפקת אירוע משפחות, היות והם מאפשרים לבאים להתאחד תחת מוטיב אחד. דבר המסייע למבוכה הראשונית במפגש. זה יכול להיות נושא סביב חג מסוים, כמו למשל קרנבל פורים בו כולם באים מחופשים או למשל אירוע קונספט על טהרת מאכלים ממקומות שונים, בו כל משפחה צריכה להכין מאכל מסורתי או אהוב. הפקה נכונה של אירוע קונספט מאפשרת יצירת חוט המקשר בין כולם ותורמת להצלחת האירוע.

·         לא פחות חשוב, הפקת אירוע למשפחות עובדים צריכה לאפשר לילדים להתחבר עם ילדים אחרים ולמבוגרים ליהנות מזמן איכות. זו הסיבה שמעבר לפעילויות משותפות של כל המשפחה, רצוי לתכנן גם אטרקציות אשר מתאימות לילדים בנפרד, כמו פינת ליטוף, מתנפחים, סדנת יצירה או אפילו הצגה. בזמן הזה ההורים יכולים לשבת לשתות קפה, לדבר ולהכיר.

·         בכל חברה או מפעל יש את העובדים הרווקים או הנשואים שעדיין אין להם ילדים, כמובן אנו רוצים שכל העובדים ישתתפו באירוע המשפחות, יש לקחת זאת בחשבון וליצור מתחמי הפעלה "למשוחררי הילדים" כגון: סדנת הכנת קוקטיילים, מומלץ לדאוג לפרסם את התכנים של האירוע על מנת שכולם יגיעו, גם הרווקים.

אירועי משפחות של העובדים בחברה או במפעל הינו חשוב, מרומם ומחזק את הקשר בין המשפחות, העובדים ומקום העבודה. הפקת אירוע משפחות עשויה להיות מייגעת ומעייפת ולכן מומלץ לפנות לגוף חיצוני , חברת הפקה שכבר הפיקה בעבר אירוע משפחות בעלת ידע וניסיון שתעשה זאת. הפקת אירוע משפחות היא עבודה בפני עצמה והיא הכרחית על מנת להוציא אל הפועל אירוע יפה, מרגש ובלתי נשכח.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 סוזן בר


 


מאמרים נוספים מאת סוזן בר
 
אירוע משפחות לעובדים
מקומות עבודה ובעלי עסק רבים מקיימים אחת לשנה אירוע משפחות לעובדים- אירוע אשר כל כולו מתוכנן עבור העובדים ובני משפחותיהם. מנהלים רבים מבינים את חשיבותם של אירועים אלה וכמה הם תורמים להצלחתו של העסק כי הרי ידוע שעובד מרוצה הינו עובד יעיל יותר. מה המטרה העומדת מאחורי האירועים וכיצד הכי נכון לעשותם?

יום כיף לעובדים במקומות מיוחדים
יום כיף לעובדים במקומות מיוחדים יום כיף לעובדים הינו דבר חשוב לכל חברה. מדי שנה מקיימים בעלי עסקים ימי כיף לעובדיהם ובכל שנה הם מנסים להפוך את היום לחווייתי, מקורי והכי מיוחד עבורם. במאמר זה נציע לכם המארגנים מספר מקומות מיוחדים לקיים בהם ימי כיף שיהוו יום בלתי נשכח לכל העובדים. מקומות מיוחדים לימי כיף לעובדים להלן רשימה חלקית של מקומות מיוחדים בהם ניתן לערוך יום כיף לעובדים.

יום כיף לעובדים - כיצד בונים תקציב?
חברות ומפעלים רבים מקיימים ימי כיף לעובדים פעם או פעמיים בשנה. ימים אלו דורשים תיכנון רב, חשיבה על פרטים רבים וכמובן יכולת להסתדר עם תקציב מוגדר. כיצד בונים תקציב לימים מיוחדים אלו והאם ההשקעה משתלמת לחברות והארגונים? כיצד בונים תקציב לימי כיף לעובדים?

הפקת אירוע חברה עם בני זוג
כאשר פשטה השמועה שלאירוע החברה הבא, נבוא עם בני זוג , אפשר היה לחוש את ההתרגשות בקרב העובדים. עד עכשיו כל אירועי החברה היו לעובדי החברה בלבד, והנה, פתאום מציעים משהו שונה, לא שגרתי ובהחלט מעניין אין ספק שלאירוע הזה חיכינו כולנו ולמה בעצם ? הפקת אירוע חברה עם בני זוג מאפשר לבן הזוג להכיר קצת יותר טוב את עולמו התעסוקתי של העובד, אחרי הכול, אנו מבלים בעבודה חלק ניכר משעות היום, חווים אירועים קטנים וגדולים שבין הזוג אינו שותף להם. אירוע חברה עם בני זוג, מאפשר הצצה חד פעמית לאנשים, לסיפורים ולמקומות שהם חלק מאיתנו.

איך מתכננים יום כיף לעובדים
בכל שנה אני מתלבטת איך אני אפנק את העובדים שלי. כמנהלת משאבי אנוש, המחויבת הן לחובותיהם והן לזכויותיהם של העובדים, חשוב לי מדי שנה להעניק להם יום כיף. אבל יום כיף לעובדים יכול להיות הרבה דברים. היום, ארגון יום כיף לעובדים יכול להיות מסובך וקשה וללא עזרה מתאימה אפשר גם לאבד את הצפון.

הפקת אירוע משפחות לעובדים
מסיבת חנוכה, טיולי משפחות, נופשונים בארץ. יום כיף בפארק מים, כל אלו הן רק דוגמאות לאירועי משפחות לעובדי חברה. הפקת אירוע משפחות לעובדי החברה, כמו אלו המוזכרים לעיל, הן דרך מצוינת לחיזוק הקשר עם בני משפחת העובד, בחסות המפעל או במשרדי החברה וכמובן,חיזוק הזיקה והקשר של העובדים ובני משפחותיהם עם המקום בו הם עובדים.

איך מפיקים אירוע רב משתתפים
אירועים לא מתקיימים ללא סיבה. מאחורי כל אירוע, מסתתרת הסיבה לקיומו: שמחה, השקה, פרסום, הבעת תודה, יום הולדת וכד'. אירוע רב משתתפים הוא אירוע בו מגיעים אורחים רבים, לפחות 200 אנשים, והוא נחשב אירוע רציני. הפקת אירוע רב משתתפים דורש ארגון טוב, לוגיסטיקה מעולה, והרבה הרבה אורך רוח...

טיול עובדים מה כדאי לדעת
הרוח על הפנים, השמש מלטפת, המשקאות הקרים מצננים את הגרון, האווירה טובה. טיול חברה נתפס פעמים רבות כטיול סתמי ומשעמם אבל בעצם, טיול חברה יכול להיות חוויה מרתקת, מחברת ומגבשת בין העובדים , חוויה ייחודית. חשוב לדעת כיצד לעשות זאת נכון.

הפקת אירוע משפחות
מסיבת חנוכה, טיולי משפחות, נופשונים בארץ, נשף פורים. כל אלו הן רק דוגמאות לאירועי משפחות לעובדי חברה. הפקת אירוע משפחות לעובדי החברה, כמו אלו המוזכרים לעיל, הן דרך מצוינת לחיזוק הקשר עם המשפחה בחסות המפעל או במשרדי החברה, וכמובן, חיזוק הזיקה והקשר של העובדים ובני משפחותיהם עם המקום בו הם עובדים

הפקת אירוע רב משתתפים
אירועים לא מתקיימים ללא סיבה. מאחורי כל אירוע, מסתתרת הסיבה לקיומו: שמחה, השקה, פרסום, הבעת תודה, יום הולדת וכד'. אירוע רב משתתפים הוא אירוע בו מגיעים אורחים רבים, לפחות 200 אנשים, והוא נחשב אירוע רציני. הפקת אירוע רב משתתפים דורש ארגון טוב, לוגיסטיקה מעולה, והרבה הרבה אורך רוח...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI