דף הבית עסקים שיווק ופרסום טיפים להפקת סרט תדמית מוצלח
טיפים להפקת סרט תדמית מוצלח
מיכל ז 27/02/13 |  צפיות: 2768

לצד כל הקמפיינים הפרסומיים הגדולים יש דרכים זולות וקלות יותר להציג את העסק שלך בצורה טובה בפני לקוחות חדשים, לשווק מוצר חדש או לקדם את השירות שלך. הפקה של סרט תדמית היא כלי מעולה לכל חברה ובית עסק שרוצים לסחוף את הקהל תוך מסר קצר וקולע. היום אפשר להיעזר בחברות שמתמחות בהפקות של סרטי תדמית לחברות והופכות את מה שהיה פעם מוצר משעמם ולא מעניין לסרט פרסומת אפקטיבי וייצוגי כאחד, עם מסר מקורי שמציג את החברה בדיוק איך שהיא רוצה להיות מיוצגת.

מאיפה מתחילים?

כל סרט תדמית לעסק מתחיל מרעיון. כולנו מכירים את סרטי התדמית השגרתיים והקצת משעממים שמציגים כמה לקוחות שמדברים על העסק, נאום של בעל העסק וכמה תמונות רקע לא מעניינות. היום המצב הוא קצת שונה וכל חברה מנסה להיות כמה שיותר אטרקטיבית, יצירתית ומעניינת עבור הלקוחות שלה. לכן, אם אתם רוצים ליצור את הרושם של חברה מודרנית, עדכנית ואיכותית חשוב להשקיע מחשבה ולגבש רעיון מקורי. חברות הפקה שמתמחות בסרטי תדמית יכולות לתרום במובן הזה הרבה מאד כיוון שהן בדרך כלל מעודכנות ומורגלות בשליפת רעיונות.

ממשיכים באיסוף החומרים

אם הגעתם להחלטה על רעיון כללי שישמש בסיס להפקת סרט תדמית, אפשר להתחיל לאסוף חומרים. בדרך כלל סרט תדמית ישלב בין חומרים שיצולמו על ידי חברת הפקות ובין חומרי ארכיון, צילומים של החברה וכל דבר אחר שנבדק ונמצא כיעיל מבחינה שיווקית. איסוף החומרים יכול להיות תהליך מאד מעניין גם עבור חברת ההפקות וגם עבור צוות החברה עצמה שאחראי להפקת הסרט מטעמה.

בדיקת יעילות הסרט

חברות הפקה מקצועיות לא יסתפקו בלהגיש לכם תוצר סופי שמתבסס על הרעיון ועל החומרים שצולמו ושנערכו יחד, אלא גם תבדוק עבורכם איזה רושם הסרט מעביר. היום משתמשות חברות רבות בקבוצות מיקוד שצופות בסרטים האלו ונותנות חוות דעת שתעריך האם הסרט יעיל מבחינה שיווקית. תהליך זה הוא תהליך חשוב מאד כדי לקבוע האם גם הקהל הרגיל, קהל הלקוחות הפוטנציאליים של החברה, רואה בסרט את המסרים שאנחנו רוצים להעביר בו. סרטי תדמית יעילים הם סרטים שנבדקו על קהל שתואם את הפרופיל של הלקוח הממוצע של החברה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI