דף הבית תיירות ונופש טיולים בחו"ל טיול לסרי לנקה – מתאימה לכל סוגי הטיולים.
טיול לסרי לנקה – מתאימה לכל סוגי הטיולים.
מיכל ז 07/03/13 |  צפיות: 2687

אז מה בעצם אפשר לעשות בסרי לנקה?

סרי לנקה, היא אי במפרץ ההודי, היא מדינה טרופית לכל דבר ומעניינת במיוחד. היא שופעת באוצרות טבע , ביופי עוצר נשימה ובשמורות טבע ענקיות ומדהימות מהן ניתן ליהנות בזמן הטיול.

בזמן טיול לסרי לנקה , תוכלו לבקר במגוון אתרים מיוחדים ומרתקים בין אם אתם נוסעים לירח דבש רומנטי, בין אם אתם נוסעים לטיול תרמילאים ארוך והרפתקני ובין אם אתם נוסעים לטיול משפחתי עם הילדים- תמיד תמצאו מה לעשות בזמן נופש בסרי לנקה .

עבור הילדים:

בשביל הילדים, תוכלו למצוא בסרי לנקה פארק שעשועים מדהים בגודלו ויופיו, בו תוכלו למצוא בריכות שחייה, מגלשות שעשועים, מתקנים המתאימים גם לילדים גדולים יותר וגם לקטנטנים. בנוסף, בזמן טיול לסרי לנקה תוכלו ליהנות מגן חיות ענקי ובו מגוון בעלי חיים מדהימים, ביניהם, פילים, צבי ים, זוחלים, טורפים וכו' שהילדים יכולים ליהנות מהם ולהתרשם מיופים.

לזוגות צעירים ותרמילאים:

המטיילים המבוגרים יותר, אשר לא מטיילים עם ילדים יוכלו להינות ממגוון רחב של אטרקציות ומסלולי טיול. אלה שאוהבים אתרים מיוחדים יוכלו למצוא בסרי לנקה חופים רחבים ויפהפיים, מקדשים מיוחדים, עתיקים וייחודיים וליהנות ממגוון כפרים וערים קטנות אשר בכל אחת מהן הייחודיות שלה והיופי הטמון בתוכה.

עיר הבירה, קולומבו, הינה עיר שוקקת חיים, מלאת אנשים, הומת קהל וקשה למצוא בה אטרקציות. העיר הינה מרכזית וקצת מזכירה את הערים הגדולות שאין בהן שומדבר מיוחד לראות מלבד בניינים ועסקים. יחד עם זאת, היא מקום מצוין להתחיל בו את הטיול ולקבל מידע על אתרים שכדאי ומומלץ לבקר בהם.

אחת מהאטרקציות הנפוצות, המבוקשות, והמרכזיות בסרי לנקה היא האופציה לעבור בין מגוון של מקדשים הבנויים בצורות ארכיטקטורות מדהימות ומיוחדות ולטייל ביניהם. במקדשים ניתן למצוא יצירות אומנותיות עתיקות, מסיכות מיוחדים ופסלים עתיקי יומין ובעלי משמעות.

בסרי לנקה, לצעירים יותר, נמצאים חופים רבים בדיוק כמו בתאילנד, חופי מסיבות וריקודים כל יום כל היום. אנשים רבים בוחרים להישאר בחופים הללו במהלך כל הטיול ובכל מפספסים את הייחודיות ואת האתרים המיוחדים שניתן לראות מלבד החופים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI