דף הבית תיירות ונופש טיולים בחו"ל הופעות בערי בירה מרכזיות
הופעות בערי בירה מרכזיות
מיכל ז 17/03/13 |  צפיות: 2775

מבעוד מועד ניתן להיערך ולתכנן את הטיסה לעיר שבה מופיעה להקה. הופעות בברלין, הופעות בפריז, הופעות באמסטרדם והופעות בערים רבות נוספות מהוות את גולת הכותרת של שהיית תיירים שונים בארצות שמתקיימים בהם פסטיבלים והופעות מוזיקליות- אם באולמות ואם בקונצרטים המתקיימים תחת כיפת השמים.

ניתן להשיג טיסות שכר למגוון יעדים באירופה. צעירים רבים מוכנים לטוס "אפילו בעמידה" כדי לראות הופעות בברלין של להקות נערצות. בעידן האינטרנט כל אחד יכול להיות סוכן הנסיעה של עצמו ולחפש דיל משתלם למדינה שבה מתקיימת הופעה של זמר או להקה.

בעולם שהוא כפר גלובאלי, כאשר להקות מקבלות תהודה ותפוצה עצומה באמצעות רשת האינטרנט על הפלטפורמות השונות שבה, יש לא מעט להקות שקונות את עולמן במהירות. לעומתן יש להקות ותיקות, אשר שומרות על מיקומן בצמרת הלהקות מזה שנים והביקוש להופעותיהן הוא קבוע ואף מתגבר.

יש להקות שעורכות סיבוב הופעות עולמי. מעריציהן המושבעים יכולים לעקוב אחריו ולבחור את היעד שאליו הכי נוח להם להגיע. על פי רוב מתפרסמים תאריכי ההופעות חודשים רבים לפני המועד כך שאין כל קושי להיערך לקראתן. אם זה מה שאתם אוהבים יותר מכל- עופו טוסו להופעה שאתם ממתינים לה בקוצר רוח ובכיליון עיניים.

כאשר ידוע המקום והתאריך אפשר להתחיל לתכנן את סידורי הטיסה והשהייה. לא אחת מוצעות חבילות טיסה הכוללות הופעות בפריז ועוד, והמחיר תמיד כולל את כרטיסי הטיסה והכניסה להופעות ואפילו את השהייה במלון, לא משנה היכן ההופעות מתרחשות. בדרך כלל מדובר בנסיעה  קצרת מועד ליומיים- שלושה, אבל כיוון שאתם כבר בסביבה, ודאי נכון וראוי לנצל את השהייה בעיר בירה אטרקטיבית לביקור באטרקציות התיירותיות שבה.

רבים עובדים וחוסכים כסף כדי לממן טיסה וכרטיס להופעה של להקה נערצת עליהם. תופעה דומה מוכרת גם מתחום הכדורגל, שבו אוהדים ישראליים של קבוצות באירופה- בעיקר בספרד ובאנגליה מתכננים מבעוד מועד טיסה למשחקיה הביתיים של הקבוצה  האהודה והנערצת.

המושג הופעות הוא רחב, בדיוק כרוחב המושג תרבות. עבור חובבי כדורגל משחק של קבוצה אירופאית מהשורה הראשונה הוא הופעה. קונצרט. הוא התגלמותה של התרבות.  לא בכדי רבים מוכנים לחסוך בדברים אחרים ובלבד שיהיה להם כסף שיספיק לטוס לחוץ לארץ ולצפות במשחק כדורגל טוב.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI