דף הבית פיננסים וכספים שוק ההון לימודי שוק ההון- ללמוד ובזהירות
לימודי שוק ההון- ללמוד ובזהירות
דודו רוז 18/03/13 |  צפיות: 3264

דרך נוספת בה ניתן להרוויח כספים הינה באמצעות ביצוע מסחר. עולם הבורסה הינו עולם עצום ורחב אשר מכיל מגוון שיטות וסגנונות לביצוע מסחר. ניתן להרוויח בצורה יפה למדי באמצעות המסחר אך בכדי להימנע מביצוען של טעויות אשר עלולות לגרום להפסדים כספיים מומלץ ביותר לרכוש השכלה בנושא. לימודי שוק ההון עשויים לעזור לכל אחד, גם לאנשים אשר מעולם לא עסקו במסחר. באמצעות הלימודים יכול גם אדם אשר מעולם לא עסק במסחר לסחור ואף להפוך להיות מקצוען.

לימודי שוק ההון- מושגים, נהלים ואסטרטגיות

לימודי מסחר בבורסה ילמדו את הסטודנטים כיצד ניתן להשקיע. במסגרת לימודים של שוק ההון ילמדו הסטודנטים על האפשרויות אשר ניתן לבצע במסגרת בורסה אמריקאית, בורסה ישראלית ועוד. לכל אחת מהבורסות הללו יש יתרונות וחסרונות משלה. ניתן לדוגמא לשלם עמלות נמוכות יותר במסגרת ביצוע המסחר בבורסה האמריקאית. כמו כן, עשויות שעות ביצוע המסחר בבורסה האמריקאית להתאים לישראלים רבים (מכיוון שמדובר בשעות אחר הצהריים).ניתן להירשם ללימודים במסגרת שוק ההון למתחילים ולרכוש את הידע הנרחב בצורה הדרגתית ומסודרת. במהלך הלימודים ילמדו הסטודנטים על מגוון סגנונות המסחר הקיימים. ביניהם יהיו -  מסחר במניות, מסחר באופציות, מסחר באגרות חוב, מסחר אלוגריתמי, מסחר עצמאי, מסחר בתעודות סל, מסחר אוטומטי (בעזרת אפליקציית מסחר אינטרנטית), קרנות נאמנות ועוד.

סגנונות מועדפים

סגנון מסחר אשר אהוב על סוחרים רבים הינו מסחר יומי. סוחר אשר עוסק בסוג המסחר הזה צריך להיות מקצוען בתחום. עליו להיות בעל משמעת עצמית גבוה מאוד, אחרת סביר להניח כי לא יצליח להרוויח כספים. המסחר היומי כולל את קניית המנייה ומכירתה. הקנייה והמכירה מתבצעות בטווח קצר למדיי. הפרשי הזמן ביניהן עשויים להיות אפילו כשעה אחת בלבד. הסוחר בסגנון המסחר יומי יכול לבצע בין עסקה אחת לחמש עסקאות  ביום. מדובר בסגנון מסחר מרתק, מלא עניין ואנרגיה.

לימודי שוק ההון עשויים לשנות בצורה משמעותית את המצב הכלכלי של הסוחר . הידע בתחום זה עשוי להוביל להצלחה רבה ואף לעצמאות כלכלית. סוחר מיומן יכול להרוויח סכום גבוה ביותר במהלך כמה שעות ביום.

מרות האפשרויות הרבות להצלחה, יש לזכור לנהוג בחוכמה ולא לקחת סיכונים מיותרים אשר עלולים לגרום להפסדים כספיים ולעוגמת נפש. במידה וינהג הסוחר בזהירות ובשיקול דעת יוכל הוא להגדיל את סיכויי הצלחתו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דודו רוז


 


מאמרים נוספים מאת דודו רוז
 
מסחר יומי- להאמין בעצמך
18/04/13 | שוק ההון
מסחר יומי- חושב שאתה מסוגל? "אתה באמת חושב שאתה מסוגל להרוויח באמצעות מסחר יומי?" שאלה טלי את אחיה הגדול יהודה. "מדוע לא? את לא מאמינה שאני יכול?" ענה לה אחיה מופתע לגמרי משאלתה.

לימוד שוק ההון- ללכת נגד הזרם
17/04/13 | שוק ההון
לימוד שוק ההון- פתוח לקהל הרחב עולם המסחר הינו זירת בעלת פוטנציאל רב ליצירת רווחים. הדבר גורם לאנשים רבים לפנטז על הצלחה מהירה אשר תוביל לשינוי ניכר במצבם הכלכלי. למרות שבהחלט מדובר על שוק בו ניתן להרוויח, אין בו קסמים וכדי להתעשר יש ללמוד בצורה שיטתית ויסודית.

לימודי שוק ההון- ללמוד ובזהירות
18/03/13 | שוק ההון
לימודי שוק ההון- לדעת מה אתה עושה כל אחד מאיתנו היה שמח להיות מיליונר, ואם לא מיליונר אז עשיר מאוד ואם לא עשיר מאוד אז רק עשיר. ישנן דרכים מגוונות ליצירת רווחים, לא כולן מתאימות לכל אחד. ישנם אנשים בוחרים להרוויח את הונם באמצעות עבודה מסביב לשעון, אנשים אשר מבצעים תפקידים בכירים, אנשים אשר בוחרים להמר, אנשים אשר מסתכנים בכדי להרוויח את כספיהם ועוד דרכים רבות אחרות.

לימודי שוק ההון- רחוק מכאן
17/02/13 | שוק ההון
לימודי שוק ההון- מגדילים ראש וכיס די. נשבר לך מהעבודה המשעממת שלך. כבר עשרים שנה שאתה הולך לאותו המשרד ועושה את אותן הפעולות בדיוק- עונה לאותם הטלפונים ורושם את אותן התזכורות. לא הגיע הזמן ללמוד משהו חדש? להתנסות קצת? להתחדש? מה אתה אומר? בא לך לשנות כיוון ולטבול את הרגל בעולם קצת שונה מהעולם אליו הורגלת?

קורס אג"ח- כי דברים כאלו כדאי לדעת
21/01/13 | שוק ההון
קורס אג"ח- "לאן?"- אל הבורסה! לאחר ההליכה בתלם המסגרות השונות, ביניהן התיכון והצבא, מגיעים צעירים רבים אל שלב הבחירה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI