דף הבית פיננסים וכספים שוק ההון לימוד שוק ההון- ללכת נגד הזרם
לימוד שוק ההון- ללכת נגד הזרם
דודו רוז 17/04/13 |  צפיות: 3203

בכדי להצליח בבורסה, לא מספיק לקרוא חומר מהאינטרנט, לעבוד עם טבלת אקסל ולסמוך על המזל שיאיר לכם פנים -  יש להכיר את המושגים הבסיסיים וצורות המסחר אשר קיימות במסגרתו של השוק.

כמו כן, יש לחשוב בצורה ריאלית ולא לחלום על התעשרות אשר תתרחש באמצעות עסקה בודדת . מחשבה שכזו תגרום לכם לאכזבה קשה. בעזרת יצירת תשואה עודפת תוכלו להשיג תשואות גבוהות על יתרות המזומנים. יחד עם ניהול תיק השקעות אשר יכיל ניירות ערך שונים כמו למשל מניות, אגרות חוב ועוד, תוכלו לשמור על תשואה גבוהה.  כמובן שיש להתאים את תיק ההשקעות לשינויי השוק. לשם כך יש להישאר אם היד על הדופק ולהיות מעודכנים לגבי המתרחש. במידה ותרשמו אל קורס לימוד שוק ההון, תוכלו ללמוד בצורה יסודית. הלמידה תתבצע על ידי המורים הטובים והמנוסים ביותר ותקבלו את מלא תשומת הלב. בצורה זו תוכלו להגדיל את סיכויי ההצלחה שלכם.

לימוד שוק ההון- המחר אינו ידוע

מסחר בבורסה טומן בחובו אפשרויות רבות. הכרת שוק ההון תאפשר לכם לעבוד מספר שעות ביום ולהרוויח בצורה יפה. אינכם צריכים להיות בעלי ידע או ניסיון קודם, תוכלו להירשם אל לימודי שוק ההון למתחילים ולרכוש את כל ההשכלה לגבי שוק ההון מהבסיס. במידה ותרשו אל הלימודים, תוכלו לקבל חפיפה מקצועית עד אשר תגיעו לתוצאות, תוכלו לבצע שיעורי אונליין מהמחשב בביתכם, תוכלו לחזור על שיעורים ללא כל הגבלה ותעסקו במסחר בזמן אמת.

לימוד מסחר יאפשר לכם לסחור במסגרת בורסה אמריקאית ובורסה ישראלית. במסגרתה של הבורסה האמריקאית למשל, תוכלו ליהנות ממחזור מס נמוכים, מחזורי מסחר גבוהים, תוכלו לסחור במגוון מניות, ולבצע שורטים ללא כל הגבלה. יש לזכור כי לכל בורסה ישנם יתרונות משלה.  כמו כן, תוכלו ליהנות מסגנונות מסחר מגוונים ביותר, בין סוגי המסחר הללו קיים גם המסחר היומי. באמצעות מסחר יומי תוכלו לסחור במסגרת שוק ההון בזמנים אשר יהיו נוחים עבורכם ומהמחשב הפרטי שלכם בבית.  מסחר זה הינו פופולארי ביותר בקרב ציבור הסוחרים.

במידה ותרשמו אל לימוד שוק ההון, תלמדו את החומר הנלמד ברצינות ותקפידו לבצע את המסחר בקור רוח, שיקול דעת וחוכמה, תוכלו להצליח ולהרוויח כספים רבים. מסחר אשר יתבצע בצורה נכונה יוכל לספק לכם הכנסה נוספת. כמו כן, תוכלו להפוך את המסחר לתחום העיסוק המרכזי שלכם. בצורה זו תוכלו להעלות את רמת החיים שלכם בצורה משמעותית.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דודו רוז


 


מאמרים נוספים מאת דודו רוז
 
מסחר יומי- להאמין בעצמך
18/04/13 | שוק ההון
מסחר יומי- חושב שאתה מסוגל? "אתה באמת חושב שאתה מסוגל להרוויח באמצעות מסחר יומי?" שאלה טלי את אחיה הגדול יהודה. "מדוע לא? את לא מאמינה שאני יכול?" ענה לה אחיה מופתע לגמרי משאלתה.

לימוד שוק ההון- ללכת נגד הזרם
17/04/13 | שוק ההון
לימוד שוק ההון- פתוח לקהל הרחב עולם המסחר הינו זירת בעלת פוטנציאל רב ליצירת רווחים. הדבר גורם לאנשים רבים לפנטז על הצלחה מהירה אשר תוביל לשינוי ניכר במצבם הכלכלי. למרות שבהחלט מדובר על שוק בו ניתן להרוויח, אין בו קסמים וכדי להתעשר יש ללמוד בצורה שיטתית ויסודית.

לימודי שוק ההון- ללמוד ובזהירות
18/03/13 | שוק ההון
לימודי שוק ההון- לדעת מה אתה עושה כל אחד מאיתנו היה שמח להיות מיליונר, ואם לא מיליונר אז עשיר מאוד ואם לא עשיר מאוד אז רק עשיר. ישנן דרכים מגוונות ליצירת רווחים, לא כולן מתאימות לכל אחד. ישנם אנשים בוחרים להרוויח את הונם באמצעות עבודה מסביב לשעון, אנשים אשר מבצעים תפקידים בכירים, אנשים אשר בוחרים להמר, אנשים אשר מסתכנים בכדי להרוויח את כספיהם ועוד דרכים רבות אחרות.

לימודי שוק ההון- רחוק מכאן
17/02/13 | שוק ההון
לימודי שוק ההון- מגדילים ראש וכיס די. נשבר לך מהעבודה המשעממת שלך. כבר עשרים שנה שאתה הולך לאותו המשרד ועושה את אותן הפעולות בדיוק- עונה לאותם הטלפונים ורושם את אותן התזכורות. לא הגיע הזמן ללמוד משהו חדש? להתנסות קצת? להתחדש? מה אתה אומר? בא לך לשנות כיוון ולטבול את הרגל בעולם קצת שונה מהעולם אליו הורגלת?

קורס אג"ח- כי דברים כאלו כדאי לדעת
21/01/13 | שוק ההון
קורס אג"ח- "לאן?"- אל הבורסה! לאחר ההליכה בתלם המסגרות השונות, ביניהן התיכון והצבא, מגיעים צעירים רבים אל שלב הבחירה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI